• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

Morgen

Bezoekers in dit topic

Oh ja, het ene land heeft goede spelers in die tak, de andere in een andere tak. C'est la vie...

In welke tak heeft Belgie goeie sporters dan?

Ik zie alleen Anderlecht door gaan btw.

In welke tak heeft Belgie goeie sporters dan?

Ik zie alleen Anderlecht door gaan btw.

Tennis!

Anderlecht staat al 1-0 voor! Nu bon, het zegt niet veel, want de Basken hadden ook al een reuzekans... en nu moeten ze wel naar voor, dus 't kan binnen 15 min evengoed 1-1 staan en dan mogen ze terug van 0 beginnen

4-0 Anderlecht momenteel hahaha.

Iemand die weet waar ik online Valencia - Club Brugge kan volgen?

Anderlecht is door! Superprestatie, 4-0

4-0 Anderlecht momenteel hahaha.

Iemand die weet waar ik online Valencia - Club Brugge kan volgen?

[Link niet meer beschikbaar]
ff naar beneden scrollen en daar vind je een link.

verder
[Link niet meer beschikbaar]
daar vind je ook paar links waarvan toch wel eentje zou moeten werken

Ik heb godzijdank digitaal :D

Volgende tegenstander van Anderlecht in de 1/8 finales wordt Hamburg. Zeker haalbare kaart! Op naar de kwart... :)

Ben jij wel een vrouw? Zo ja, pics?

Ja, maar 't is t bezien niet waard ;)

Ben wel voetbalfreak... heb paar seizoenen abo gehad op club brugge, maar doordat ik nu meer int buitenland zit dan wat anders, het spijtig genoeg moeten laten vallen :( Een mens kan niet alles hebben

@Wimmos: 't zèèètje knokke

Edit: Nu sudderen en beven voor de tv....

Edit 2: De match is te zien op EXQI PLUS (blijkbaar is die zender ook voor de niet-digitalen te bekijken, vandaar dat ik het rap nog ff meedeel ;)) Enjoy the game guys en hopelijk gaat onze blauwzwarte trots door.. kaarsjes branden

Laatst bewerkt:
Ja, maar 't is t bezien niet waard ;)

Ben wel voetbalfreak... heb paar seizoenen abo gehad op club brugge, maar doordat ik nu meer int buitenland zit dan wat anders, het spijtig genoeg moeten laten vallen :( Een mens kan niet alles hebben

@Wimmos: 't zèèètje knokke

Edit: Nu sudderen en beven voor de tv....

Edit 2: De match is te zien op EXQI PLUS (blijkbaar is die zender ook voor de niet-digitalen te bekijken, vandaar dat ik het rap nog ff meedeel ;)) Enjoy the game guys en hopelijk gaat onze blauwzwarte trots door.. kaarsjes branden

khep geen exqi plus:(

Tweede buit is binnen, Standard is ook door! :)

Gefeliciteerd. Stuk beter resultaat dan de Nederlanders.

En spijtig genoeg heeft club het niet gehaald :( Nu ja was te verwachten hé.. Valencia is en blijft toch één vd beste ploegen in Spanje. En Brugge kan fier zijn op zichzelf, pas halverwege de eerste verlenging zijn ze eraan onderdoor gegaan. 't Pleit wel voor Koster dat hij weigerde zich met 10 man voor de eigen goal te verschansen na de vroege 1-0. Met Matthijsen ging het wss 5-0 geworden zijn, gewoon omdat hij het lef niet had eens aan te vallen :eyes: Valencia is uiteraard verdiend door, maar die van ons hebben zich toch wel goed geweerd vind ik, uitstekende Stijnen, Hoefkens, en wat Geraerts er weer heeft afgelopen... die man heeft drie longen geloof ik :rolleyes: Nu ja anyway, niet te lang blijven stilstaan en op naar de volgende competitiematch op Staaien...

Back
Naar boven