Fitness Seller

Moroccan Muscle Machine a.k.a M3 is back

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier mijn overige foto's,we mochten maar 4 foto's sturen:)

ms26wy.jpg


mtov1g.jpg


t8kr2u.jpg


dnm2ap.jpg


16kq7au.jpg
 
Laatst bewerkt:
netjes hoor!
 
Dikke onderarmen...
 
goede rug ook!
 
jullie vergeten borst, die is werkelijk king size
 
Wat hebben ze in jou koeskoes gestopt? damm zeker nice
 
Ik neem aan dat je moslim bent? Hoe combineer jij het eten met de sport tijdens de ramadan? Mooi fysiek trouwens! Grtz
 
Ik neem aan dat je moslim bent? Hoe combineer jij het eten met de sport tijdens de ramadan? Mooi fysiek trouwens! Grtz



Yep

Om 3h trage Kh en prot,vetten,water(ontbijtgranen/brood/pindakaas/1-2l water,whey/kwark)
21h:snelle en trage kh,snelle en normale prot.(whey/dadels/kellogs/jus d'orange/kwark)
Trainen 30-45h,erna 50 gr whey
Maaltijd met trage eiwitten en vetten(olijfolie 2 grote slokken,en kwark/whey blenden : shake
repeat

Zit ik toch per dag rond de 300gr eiwit/200kh/100vet

;)
 
Laatst bewerkt:
boys gewoon om van het gezaag af te geraken.. hij is niet naturel en heeft al een stuk of 6 cycles achter de rug gehad. En jawel tren heeft ie ook al gebruikt. Afschuwelijke marokkaantje is ie.

later anass pigkopje
 
QUOTE=Muayboran;5137553]boys gewoon om van het gezaag af te geraken.. hij is niet naturel en heeft al een stuk of 6 cycles achter de rug gehad. En jawel tren heeft ie ook al gebruikt. Afschuwelijke marokkaantje is ie.

later anass pigkopje[/QUOTE]

Oh la la la internetheld,net geblokt op msn door jouw grote mond meneer de syntholspuiter dan zit je mij hier af te kakken door jaloezie,wat interseert jou dat of ik natural of niet ben,je kent me niet eens dombo,je bent vergeten ik heb ook HGH en igf gebruikt 100iu de dag :rolleyes:ik zei het op msn en ik zeg het op het forum:als ik u was houd ik mijn grote smoel dicht anders kom ik persoonlijk naar antwerpen en ik laat u van de aardebol verdwijnen,
jaloerse berbermonkey,geen leven precies

Hier mag een slot op en ik kom er niet meer erin,verpest door jaloerse meneer big man MUAYBORAN:
a.k.a jaloerse berberaap die haat wil verspreiden

:slotje:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven