MuscleMeat

Mortal Kombat 4 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

den_dimi

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2004
Berichten
2.707
Waardering
46
[Link niet meer beschikbaar]

the good old times.. ? :p
 
hahaha dope :D ik vond de oudere toch leuker :D
 
is een pc versie?
 
Ahhh...mooie tijden. Vooral MK 2. Ik weet nog goed toen mijn eerste FATALITY lukte! :p Blij als een kind was ik! En ik had een Sega Mega Drive en geen Nintendo...dus: Mortal Kombat MET Bloed!!! :p
 
Norton detecteert 2 *.exe virussen in uw ****ing programma (trojans)
 
willlem zei:
Norton detecteert 2 *.exe virussen in uw ****ing programma (trojans)

Wilt niet zeggen dat het dan trojans zijn. gebeurt wel vaker dat nieuwe virusscanners bij oude software trojans vind.
 
MK4, speelde ik vroegah altijd op de Amiga500 :D
 
FrederX zei:
MK4, speelde ik vroegah altijd op de Amiga500 :D




crap, je hebt een cd nodig :mad:





edit: oops verkeerde knopje
 
Masterlijk vroeger zal altijd het hele huis vol en iedereen spelen op de Sega 32bit
 
Jah ik had ook MK1 op de megadrive, met die vette bloedcode A-B-A-C-A-B-B (ken hem zo nog uit mijn koppie :))
 
Kan iemand mij vertellen hoe ik hem speel?? Als ik op setup druk krijg ik een scherm met play, install, uninstall en exit waarvan alleen de exit knop werkt. En bij het logo vraagt hij om de CD.
 
erwinrt zei:
Masterlijk vroeger zal altijd het hele huis vol en iedereen spelen op de Sega 32bit

masterlijk hahaha dat zeiden ze vroeger ook ;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:)
 
eduardjanssen zei:
Kan iemand mij vertellen hoe ik hem speel?? Als ik op setup druk krijg ik een scherm met play, install, uninstall en exit waarvan alleen de exit knop werkt. En bij het logo vraagt hij om de CD.


:mad: :o
 
FrederX zei:
MK4, speelde ik vroegah altijd op de Amiga500 :D

Volgens mij, maar ik kan het fout hebben, is MK4 nooit op de Amiga 500 uitgebracht.

Maar wel een dope game!!!
 
Adema zei:
Virtual clonedrive?

Juist!

@eduardjanssen: download Alcohol 120% even van internet. Die maakt een fictief CD-station aan op je PC waarin je zulke bestanden kan laden. Je computer "denkt" dan dat je de echte MK4 CD in de cd-rom hebt gedaan.

Succes!
 
Welk bestand moet je dan laden? Er zit geen image file in die zip. Alleen .dat .reg en .exe files
 
Nu speel ik tekken 5, ook heel cool:rocker:
 
Back
Naar boven