Fitness Seller

Nieuws Moslim woedend omdat.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik wil dolgraag emigreren naar Griekenland, maar vrouwlief wilt niet. Ook wel begrijpelijk als je ziet hoe liefdevol ze met haar familie omgaat.

Ik heb vaak zat nagedacht om bijv. het leven te leiden als de grieken daar. Gewoon hard werken en erna genieten van het land en familie. Maarja, die heb ik daar dan niet.

En om eerlijk te zijn lijkt me de stap ook best groot. Je verlaat alles en iedereen, want ik mag dan wel een hekel hebben aan de sfeer die nu in NL rondhangt, zomaar je huis en haard verlaten doe je niet 123.
En ik vind het ook zwak als je meteen emigreert als het slecht gaat in je land. Als rasechte hollander wil je dan juist vechten voor je land zodat het weer zo wordt als dat je zou willen.

Duidelijk, alleen vechten voor je land? Ik denk dat het in dit geval al verloren is;)
 
Ach, ook een verloren wedstrijd kan best spannend zijn. En een wedstrijd die je zeker gaat verliezen, moet je er dan maar niet aan beginnen? Kom op beetje karakter en schouders eronder.
 
Zolang religie niet verboden is in de politiek, heb ik er weinig vertrouwen in.
 
Wat staat er op haar/zijn paspoort? Als daar vrouw staat klopt het toch?

En waar is die gast bang voor. Die trans zal wel op mannen vallen neem ik aan. Dus no problem lijkt mij.
Of wa sde snor van zijn vrouw groter dan die van de trans?

Wat een drama soms.
 
Back
Naar boven