XXL Nutrition

Nieuws Moslim zoekt zegen van krokodil die hem oppeuzelt

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
[FOTO]http://hln.be/static/FOTO/pe/8/3/12/art_large_476547.jpg[/FOTO]Moslim zoekt zegen van krokodil die hem oppeuzelt
De 25-jarige gelovige Rubel Sheikh ging gisteren in Bangladesh op zoek naar de zegen van een krokodil, maar dat had het dier zo niet begrepen: het peuzelde de arme man gewoon op.

Baden als ritueel
Rubel Sheikh en zijn moeder hadden er vijftig kilometer voor over om naar het heilige relikwie van Khan Jahan Ali te trekken in Bangladesh. Honderden moslims bezoeken er dagelijks de religieuze plek om kippen en geiten te offeren aan vijf krokodillen, die in het meer naast het relikwie wonen. Het ritueel behelst ook even baden in het water.

Niet vijandig
Toen Sheikh op die manier dacht gezegend worden door een van de krokodillen, viel het beest hem aan en trok hem de dieperik in. Normaal zijn de krokodillen niet vijandig en doen ze de gelovigen niks. Maar nu liep het mis.

Vijfentwintig omstanders doken nog achter Sheikh aan maar konden de man niet meer vinden. Het grotendeels opgegeten lijk spoelde vanmorgen aan. (jv)
Bron:hln.
Pwnd :roflol:
 
:roflol: Where's youre god now!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
respect, voor de krokodil:P
 
Ik moet zien dat ik wat van die krokodillen hier loslaat.
 
Normaal doen krokodillen gelovigen niks:roflol:
 
ow nee, zit jij nu ook al aan de hln?
 
Die arme krokodil moet zich kapot geschrokken zijn.
 
Snie sna Snappie, Ali was een lekker happie. :D
 
Dat er nog een hoop mogen volgen.
 
God heeft het zo gewild...
 
Die krokodillen van tegenwoordig eten ook alles hé.
 
Ja, daar waren ze volgens mij heilig van overtuigd. Met z'n allen er ook nog even achterna duiken. :D

Als ze hun batch van de Hindoeclub ophebben laten krokodillen ze links liggen:roflol:
 
Toen Sheikh op die manier dacht gezegend worden door een van de krokodillen, viel het beest hem aan en trok hem de dieperik in. Normaal zijn de krokodillen niet vijandig en doen ze de gelovigen niks. Maar nu liep het mis.

iemand is een zondaar...
god wou het zo. rip.



Omg wtf, wat een raciesme hier :(

*wacht op MacB met zijn zinnetje*
 
Back
Naar boven