Fitness Seller

Nieuws Moslim zoekt zegen van krokodil die hem oppeuzelt

Bezoekers in dit topic

???

Ik denk niet dat er hier iemand krokodillen gaat haten na dit voorval.

Ik ga nu al op me knieën als ik het woord "krokodil" hoor, na het lezen van dit nieuwsbericht.
 
opletten voor de krokodildos dan :)
 
Beter één moslim in de buik van een krokodil, dan 10 moslims in de uitkering ? (:D)
 
Waren alle moslims (en alle andere geloofsaanhangers) maar zo. Kan die krokodil niet als een soort bedevaartsoord fungeren?:D
 
Waren alle moslims (en alle andere geloofsaanhangers) maar zo. Kan die krokodil niet als een soort bedevaartsoord fungeren?:D

Ik denk niet dat die krokodil elladushi snel verwerkt krijgt. :D
 
als nou alle moskeen naar krokodillen vijvers worden omgebouwd, dan kunnen moslims daarheen en zijn we er met minder moeite vanaf
 
als nou alle moskeen naar krokodillen vijvers worden omgebouwd, dan kunnen moslims daarheen en zijn we er met minder moeite vanaf

Als dat zou kunnen, ik zou er voor tekenen iig.
 
als nou alle moskeen naar krokodillen vijvers worden omgebouwd, dan kunnen moslims daarheen en zijn we er met minder moeite vanaf

Gristenhond!
 
Normaal zijn de krokodillen niet vijandig en doen ze de gelovigen niks. Maar nu liep het mis.

Positieve discriminatie
 
Klusmier zou gezegd hebben dat komt omdat hij moslim was, hij had zich moeten bekeren to christen dan was het hem niet gebeurd.
 
Klusmier zou gezegd hebben dat komt omdat hij moslim was, hij had zich moeten bekeren to christen dan was het hem niet gebeurd.

Kan jij niet een keer die krokodil bezoeken?
 
wat een gebrek aan liefde in deze atheistenwereld :( beetje gelijk een lege kindersurprise
 
Gruw, beter een boslim dan zon arm geitje!
 
wat een gebrek aan liefde in deze atheistenwereld :( beetje gelijk een lege kindersurprise
Ik haat gelovigen niet, ik heb er medelijden mee en daarom lach ik ermee. Niet op een denigrerende manier, maar wel met een gevoel voor humor. Een gebrek aan liefde bij de atheïsten? Helemaal niet, ik zie alleen niet waarom dat hier aanwezig zou moeten zijn :)
 
Back
Naar boven