Fitness Seller

Nieuws Moslima geweigerd in Nijmeegse sportschool

Bezoekers in dit topic

Rated

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
6 jun 2009
Berichten
2.000
Waardering
105
Dit leek me wel een leuk topic om hier te openen

De Nijmeegse sportschool Fit for Free, wil niet dat de Nijmeegse moslima Tamara van Berkel met een hoofddoekje sport. Van Berkel laat tegenover De Gelderlander weten het schokkend te vinden dat ze juist hier met haar hoofddoek wordt geweigerd. Zelfs bij de gemeente mag ze gewoon haar hoofddoek dragen. Ze heeft ook tien jaar lang bij een andere sportschool gesport waar er niet moeilijk werd gedaan over haar hoofddoek. De regiomanager heeft tegenover De Gelderlander laten weten dat het weigeren van mensen die een hoofddoek dragen niets te maken heeft met discriminatie maar dat ze alle vormen van hoofdbedekking verbieden dus ook: petjes, mutsen en andere vormen van hoofdbedekking Bron
Ik ben het zelf met de sportschool eens, ik zou dus echt niet onder het sporten willen zitten kijken naar iemand met een poetsdoek op de kop.

Wat vinden jullie?
 
here we go again
 
Vind het triest. Het is alsof je zegt dat grote jongens geen hemdjes aan mogen.
 
waarom zou je een uitzondering maken, als er ook geen petjes en mutsen mogen?
 
waarom zouden er ook geen petjes en mutsen mogen?
 
Zit zelf ook bij fit4free, geen hoofdbedekking betekent gewoon geen hoofdbedekking.. Waarom er nou weer moeilijk over gedaan moet worden.. Tsja :dunno:
 
waarom zouden er ook geen petjes en mutsen mogen?

dat maakt niet uit, het is kennelijk een regel daar. Niet mee eens? ga dan ergens anders trainen :rolleyes:
 
Dit leek me wel een leuk topic om hier te openen

Ik ben het zelf met de sportschool eens, ik zou dus echt niet onder het sporten willen zitten kijken naar iemand met een poetsdoek op de kop.

Wat vinden jullie?

Die sportschool is tegen iedere vorm van hoofdbedekking, niet perse tegen een 'poetsdoek'.

Bij onze sportschool mag het wel gewoon, maarja regels zijn regels, ook voor iemand met een hoofddoek.
 
Die lui zijn aardig daar. Bij ons is alles toegestaan! :)
 
Die lui zijn aardig daar. Bij ons is alles toegestaan! :)

bij ons heb je zelfs speciale moslim dagen waar alleen moslim vrouwtjes mogen komen trainen :P deur gaat dan op slot, alle personeel zijn vrouwen en de luxaflex gaat naar beneden zodat niemand naar binnen kan kijken.
 
Dit is nou zo'n typisch geval van 'allochtonen geschreeuw'.

Er mag gewoon geen enkele hoofdbekking gedragen worden bij Fit for Free daar. Nu wordt zij vanwege het beleid daar op gewezen en begint gelijk de krant er bij te halen en te roepen van discriminatie etc.

Ben je dan gewoon dom of zag ze het als een zogenaamd 'buitenkansje' om nog maar eens aan te tonen hoe zielig de allochtone minderheden zijn? ???

Erg kansloos in ieder geval.
 
Al die onzinnige regeltjes, het word er zo niet leuker op in Nederland, mischien was het wel een hele spontane en sportieve boerka!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het zelf met de sportschool eens, ik zou dus echt niet onder het sporten willen zitten kijken naar iemand met een poetsdoek op de kop.

Wat vinden jullie?

Ik vraag me af waar jij je druk om maakt. De sportschool waar ik train maakt er geen probleem van en ik zie dus regelmatig een vrouw met hoofddoek op. En om eerlijk te zijn lig ik er totaal niet wakker van. ;)
 
Tamara van Berkel?
f06dsw.gif
 
De Nijmeegse sportschool Fit for Free, wil niet dat de Nijmeegse moslima Tamara van Berkel met een hoofddoekje sport. Van Berkel laat tegenover De Gelderlander weten het schokkend te vinden dat ze juist hier met haar hoofddoek wordt geweigerd. Zelfs bij de gemeente mag ze gewoon haar hoofddoek dragen. Ze heeft ook tien jaar lang bij een andere sportschool gesport waar er niet moeilijk werd gedaan over haar hoofddoek. De regiomanager heeft tegenover De Gelderlander laten weten dat het weigeren van mensen die een hoofddoek dragen niets te maken heeft met discriminatie maar dat ze alle vormen van hoofdbedekking verbieden dus ook: petjes, mutsen en andere vormen van hoofdbedekking Bron


Zo'n bekeerling die lekker wil provoceren en gelijk de publiciteit gaat opzoeken. K*twijf. Hou je gewoon aan de regels
 
:who:

tamara, verrader?

---------- Toegevoegd om 00:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:06 ----------

De Nijmeegse sportschool Fit for Free, wil niet dat de Nijmeegse moslima Tamara van Berkel met een hoofddoekje sport. Van Berkel laat tegenover De Gelderlander weten het schokkend te vinden dat ze juist hier met haar hoofddoek wordt geweigerd. Zelfs bij de gemeente mag ze gewoon haar hoofddoek dragen. Ze heeft ook tien jaar lang bij een andere sportschool gesport waar er niet moeilijk werd gedaan over haar hoofddoek. De regiomanager heeft tegenover De Gelderlander laten weten dat het weigeren van mensen die een hoofddoek dragen niets te maken heeft met discriminatie maar dat ze alle vormen van hoofdbedekking verbieden dus ook: petjes, mutsen en andere vormen van hoofdbedekking Bron


Zo'n bekeerling die lekker wil provoceren en gelijk de publiciteit gaat opzoeken. K*twijf. Hou je gewoon aan de regels

wedden dat ze overgewicht heeft
 
Regels zijn regels. Zielig slachtoffergedoe ook altijd.

En die naam haha... een bekeerde halve gare. Niet aanstellen dus.

---------- Toegevoegd om 00:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:09 ----------

Race traitor, muslim lover, walk in shame and hide your face bitch.
 
Zo'n bekeerling die lekker wil provoceren en gelijk de publiciteit gaat opzoeken. K*twijf. Hou je gewoon aan de regels

+1

ik weet niet waarom, maar heb een zware hekel aan blanke, westerse vrouwen die zich "bekeren" om hun vent n plezier te doen.
het voelt ergens alsof ze ons de rug toekeren....
 
bij ons heb je zelfs speciale moslim dagen waar alleen moslim vrouwtjes mogen komen trainen :P deur gaat dan op slot, alle personeel zijn vrouwen en de luxaflex gaat naar beneden zodat niemand naar binnen kan kijken.

Is dit serieus :roflol:
Only in Nederland.
 
Back
Naar boven