Fitness Seller

Moslima's eisen verbod op paaseieren op kantoor

Bezoekers in dit topic

Ja in theorie wel. Maar in de praktijk zullen er niet genoeg mensen zijn die uit gewoonte en niet uit geloof een hoofddoek gaan dragen. Voorlopig is een hoofddoek niet neutraal en daarom zou het naar mijn mening niet gedragen moeten worden aan het loket bij de overheid.
Mijn eerste vraag blijft. Hoe bepaal je of iets neutraal genoeg is of niet?
En als je zoiets al kan bepalen, is het dan echt nodig de wet nog eens wat ingewikkelder te maken?
 
5 en een half miljard mensen geloven dus niet? en 1miljard wel? wen er maar vast aan zou ik zeggen :D

Hehe eigenlijk hetzelfde als in NL.

Eerst 14 miljoen NL
Toen 14 NL en 1 Allochtoon
En nu 14 en 2 allochtoon.
Zo zal het ook met het geloof gaan;)
 
Mijn eerste vraag blijft. Hoe bepaal je of iets neutraal genoeg is of niet?
En als je zoiets al kan bepalen, is het dan echt nodig de wet nog eens wat ingewikkelder te maken?

Een allesomvattende definitie van neutraliteit kunnen we niet geven, maar elk zaak afzonderlijk bekijken lukt wel en kunnen we de regels zo aanpassen.
Of een hoofddoek religieus genoeg is of niet, hoeven we eigenlijk niet te discusiëren. Iedereen weet dat het barst van symbool van geloof.
 
Een allesomvattende definitie van neutraliteit kunnen we niet geven, maar elk zaak afzonderlijk bekijken lukt wel en kunnen we de regels zo aanpassen.
Daar ben ik niet mee akkoord, dat is vragen om dergelijke discussies. De wet moet duidelijk zijn IMO
 
je moet ook met je poten van PA zijn eieren afblijven!!

die zijn alleen voor MA bestemd........

;)
 
Daar ben ik niet mee akkoord, dat is vragen om dergelijke discussies. De wet moet duidelijk zijn IMO

Soms gaat dat gewoon niet en discussies zijn overmijdelijk. Dan bepaalt de rechter gewoon wie dat er gelijk heeft etc.
 
Ik het niet snappen?
Ha, we zien wel in het hiernamaals waar je voor al je zondes zal moeten verantwoorden

als het jou niets doet wat er o.a. gebeurde op 11 september (wat ik ooit eens van jou gelezen heb) dan denk ik dat jij meer schrik moet hebben voor judgement day dan menig nederlander/belg hoor ;) zegt imo veel over je gedachtegang.
 
Back
Naar boven