AndroidHealthClinic

Moslims bijna baas in Brussel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

het interreseert me niet wat er op het pasje staat, al staat er 1000 keer op dat ze een nederlander zijn, HET ZIJN GEEN NEDERLANDERS, zo zien ze er anders niet uit en zo gedragen ze zich niet, wet aanpassen en dit tuig eruit gooien!
jij denkt,gedraagt en ziet er nu ook niet bepaald uit als een doorsnee nederlander,gooien we tuig als jouw ook beter het land uit,want je bent ook een extremistje.
het zijn mensen die geen marokkanen kennen die er zo over denken,en marokkanen die geen nederlanders kennen denken ook niet al te best over ons,wel te begrijpen als je bv als marokaanse bb'der je hier even inschrijft en dit alles leest zou ik ook nederlanders anders beginnen te bekijken hoor,de meeste dbb leden zijn hier rasistisch rechts.zijn marokkanen wel welkom op deze site???
arnoldfan ontmaskerd:p

6a00d8341c858253ef00e54f5b5cbd8833-640wi.jpg
 
Die kunnen zeker niet blijven, alles wat ook maar iets fout doet meteen eruit, het liefst natuurlijk zowieso alles, maar die goede kunnen we later nog kijken wat we ermee doen.

Een begin moet er zijn.

Gefeliciteerd Arnoldfan, you just nominated yourself voor [Andere leden niet persoonlijk aanvallen] :clap:
 
Je moet dat xenofobe stemmetje in je hoofd eens niet zo serieus nemen.

Moslims de meerderheid:roflol:
Ik zie dat neit gebeuren
, en al zou het gebeuren zouden wij al lang onder de zoden liggen.

je probeert de mensen gek te maken met je zieke uitspraken, moslims meerderheid gaat gebeuren als het zo doorgaat.

Hoe kun je dat ontkennen.
 
Gefeliciteerd Arnoldfan, you just nominated yourself voor [Andere leden niet persoonlijk aanvallen] :clap:

[Andere leden niet persoonlijk aanvallen]
 
Arnoldfan, je maakt je zorgen om niks. Momenteel is nederland aan het dalen, en België aan het stijgen. Tegelijkertijd is de zeespiegel aan het stijgen, dus binnenkort moeten jullie daar toch allemaal weg.
 
Gefeliciteerd Arnoldfan, you just nominated yourself voor [Andere leden niet persoonlijk aanvallen] :clap:
ach ja,achter zijn pc kan hij eens zijn gevoelens uiten,van wat hij irl allemaal moet opkroppen;)
een echte cyber fuhrer:D
 
Die kunnen zeker niet blijven, alles wat ook maar iets fout doet meteen eruit, het liefst natuurlijk zowieso alles, maar die goede kunnen we later nog kijken wat we ermee doen.

Een begin moet er zijn.

Tering he hoe dom kun je zijn.. Net alsof dit allemaal zomaar mogelijk is, we leven niet meer in het jaar 5000 BC ofzo. Ga boeken lezen!
 
ach ja,achter zijn pc kan hij eens zijn gevoelens uiten,van wat hij irl allemaal moet opkroppen;)
een echte cyber fuhrer:D

jou posts lijken altijd op die van een kerel van 50, mijn mening is mijn mening.Ook in real life.
 
Ik stel voor om arnoldfan te behandelen zoals sommigen Melkisgoed behandelt. Straal negeren.
 
Ik stel voor om arnoldfan te behandelen zoals sommigen Melkisgoed behandelt. Straal negeren.
Een uitbreiding van de club?

edit: misschien een nieuwe groep aanmaken op dbb: de extremisten negeer groep.
 
Bestaat er een melkisgoed-negeer club dan ? Beam me up scotty!
 
We zouden Arnoldfan eigenlijk gewoon teamleider van een actiegroep tegen probleemwijken moeten maken.
 
Ik stel voor om arnoldfan te behandelen zoals sommigen Melkisgoed behandelt. Straal negeren.

het zwakste wat er is, omdat je iemand z'n mening niet uit kan staan vragen aan andere of ze meedoen aan je domme negeeractie, nee derest doet niet mee, ze zijn het eens!

Eruit dat smerige tuig.Vandaag nog...
 
het zwakste wat er is, omdat je iemand z'n mening niet uit kan staan vragen aan andere of ze meedoen aan je domme negeeractie, nee derest doet niet mee, ze zijn het eens!

Eruit dat smerige tuig.Vandaag nog...
De reden waarom we melkisgoed negeren is niet omwille van zijn mening, maar omdat hij geen oor heeft naar rede, en constant dezelfde, verworpen argumenten herhaalt.

Racisme is trouwens geen mening, maar een misdaad. En waag het niet te ontkennen dat je een racist bent, na wat ik van je gelezen heb. Ik zou het meteen kunnen quoten, maar je weet zelf ook dat het er niet meer staat.

Welkomm op mijn negeerlijst. Hoewel het niet mijn gewoonte is mijn ogen te sluiten voor racisme, is de kennis van zijn bestaan voldoende voor mij op dit moment.
 
omdat je iemand z'n mening niet uit kan staan vragen aan andere of ze meedoen aan je domme negeeractie
je meningen zijn dom,zinloos en beledigend voor sommige,dus beter negeren jou soort dan ermee in discussie te gaan,je beantwoord ze toch met domme redeneringen!!!
dit is dus voor mij de laatste keer dat ik reageer op je post,vanaf nu negeer ik je;)
 
je meningen zijn dom,zinloos en beledigend voor sommige,dus beter negeren jou soort dan ermee in discussie te gaan,je beantwoord ze toch met domme redeneringen!!!
dit is dus voor mij de laatste keer dat ik reageer op je post,vanaf nu negeer ik je;)

gelukkig,ik praat niet graag met linkse honden of moslims dus we zullen beide gelukkig zijn.
 
@ Arnoldfan

Ik ben eigenlijk heel benieuwd wat jij dan onder echte Nederlander verstaat
 
Back
Naar boven