MuscleMeat

Nieuws Moslims draaien door....

Bezoekers in dit topic

En het percentage Wilders, TON stemmers in huizen is weer met een paar mooie procenten gestegen, waar gaat dit heen, wat een stelletje schijterds hebben we toch in de politiek en dan op alle niveaus..
 
Tot 5% moslims in een samenleving --> sociale onrust, intolerantie en bedreigingen.

5% tot 10% moslims --> vrijheid van meningsuiting wordt aangetast, oorspronkelijke bewoners weggejaagd, segregatie en politieke onrust.

10% tot 25% moslims --> verregaande onlusten en destabiliteit van de samenleving.

25% en meer moslims --> Zie Kosovo en voormalig Joegoslavië.

50% of meer moslims: Totale dictatuur, verval van wetenschap, onderwijs, gezondheidszorg en welvaart. Andersdenkenden worden vervolgd, geïsoleerd of gedood. Zie Saoedi-Arabië, Iran, Pakistan etc.

Ah daarom is Indonesie zeker een dictatuur? Het land is niet eens een moslimstaat. Nu is er op genoeg punten wat mis met Indonesie maar een dictatuur is het zeker niet. Indonesie is het land met het hoogste aantal moslims onder de bevolking.

Aangaande voormalig Joegoslavie kan je dat moelijk op het conto schrijven van de moslims. Juist de moslims waren het grootste slachtoffer van een oprukkend nationalisme in dat gebied.

Verder is het natuurlijk een uit de lucht gegrepen lijstje omdat je voor bijna ieder land buiten de Westerse wereld wel een groep kan aanwijzen die op ondemocratische wijze de macht in handen wil houden. Waarbij dan nog komt dat in de Golfstaten een moslimbewind heerst maar toch zeker geen teruggang bestaat naar pre-historische waarden. Die staten zijn hard op weg om te komen tot de best ontwikkelde landen ter wereld.

In Zuid Amerika vind je amper moslims maar zo stabiel zijn die landen in Zuid Amerika niet geweest in de laatste 50 jaar. Net zo goed als in Afrika tig landen zijn waar amper moslims wonen maar de stabiliteit ver te zoeken is. Dictaturen zijn niet voorbehouden aan moslimstaten en dat lijstje van jou kan je dan net zo goed toepassen op andersoortige groepen. Ook al blijft het giswerk omdat er appels met peren worden vergeleken. Wat moslims uitspoken in huis thuislanden zegt niks over de ontwikkeling van de groepen moslims die in Europa wonen. De incidenten met radicale moslims in Europa ten spijt. Of denk jij dat die malloten die van alles eisen exemplarisch zijn voor de gehele groep? Waarschijnlijk wel.
 
Of denk jij dat die malloten die van alles eisen exemplarisch zijn voor de gehele groep? Waarschijnlijk wel.

Schijnbaar lees je alleen wat je wilt lezen van mij. Bovenstaande vind ik dan ook een behoorlijk populistische gedachte van je waarvan je zelf weet dat dat niet waar is wat je schrijft. Ik heb niks tegen moslims. Ik heb wat tegen moslims die hier komen omdat ze zogenaamd gevlucht zijn uit hun land, maar dan hier wel de regels van hun land willen doorvoeren.

Maar goed, ik krijg dat er schijnbaar nooit ingestampt bij jou, dus ik geef het maar op. Zie me maar als een rechtse haatzaaiende pisbak en vergeet vooral dat er haatzaaiende moslims zijn die wat anders van NL willen maken dan wat het nu is. Moet je vooral doen Eric...als je dan bejaard bent, zal mijn naam vaak door je hoofd heen schieten en denk je....had die grafbak dan toch gelijk?
 
Ik populistisch :roflol:

Bij dat lijstje van jou stel ik vraagtekens met argumenten en dan ben ik populistisch. Mooie manier van de zaken omdraaien. Als er iets populistisch is dan is het dat lijstje wel. Uit de lucht gegrepen en het slaat als een tang op een varken.

Jij generaliseert uitermate door de lijstje te plaatsen. Dan is het toch niet zo vreemd dat ik neerzet dat jouw gedachtentrant waarschijnlijk zo is dat je iedere eis van een moslim ziet als exemplarisch voor de gehele groep.

Nice try, Yzord maar het populisme start bij jou. Daarbij wel aangetekend dat ik zelf ook een grafhekel heb aan haatbaarden maar dan niet zover ga dat ik die haatbaarden zie als degenen die als toonbeeld gezien kunnen worden voor de gehele groep moslims. Kill them radicals.
 
Schijnbaar lees je alleen wat je wilt lezen van mij. Bovenstaande vind ik dan ook een behoorlijk populistische gedachte van je waarvan je zelf weet dat dat niet waar is wat je schrijft. Ik heb niks tegen moslims. Ik heb wat tegen moslims die hier komen omdat ze zogenaamd gevlucht zijn uit hun land, maar dan hier wel de regels van hun land willen doorvoeren.

Maar goed, ik krijg dat er schijnbaar nooit ingestampt bij jou, dus ik geef het maar op. Zie me maar als een rechtse haatzaaiende pisbak en vergeet vooral dat er haatzaaiende moslims zijn die wat anders van NL willen maken dan wat het nu is. Moet je vooral doen Eric...als je dan bejaard bent, zal mijn naam vaak door je hoofd heen schieten en denk je....had die grafbak dan toch gelijk?


YEEEY BIIIIIIIIITCHFIGHT!!!!!!


 
:roflol:

Eric & Yzord...true love :heart:
 
half blote vrouwen? uh uh.. ik zal de sgp er ook op af sturen :) Dat is niet gristelijk, en nederland is toch van origine gristelijk? :rolleyes:
Nee, sjamanistisch.
hahaha slappe ambtenaren.... stel je voor dat je als "gemeente" wordt beschuldigt van rascime.... Welk geloof het is maakt mij niet uit maar als je de tijd hebt om te gaan lopen zijken over een paar schilderijen dan moet je per definietie gewoon je bek houden...
Het is al lang zo erg, jaren gelden al zat mijn moeder hier in de gemeenteraad. Hoewel mijn moeder geen racist is heeft ze wel iets tegen positieve discriminatie. Omdat ze daar wat aan wou doen werd ze door de media en ander raadsleden afgeschilderd als raciste.
 
Tot 5% moslims in een samenleving --> sociale onrust, intolerantie en bedreigingen.

5% tot 10% moslims --> vrijheid van meningsuiting wordt aangetast, oorspronkelijke bewoners weggejaagd, segregatie en politieke onrust.

10% tot 25% moslims --> verregaande onlusten en destabiliteit van de samenleving.

25% en meer moslims --> Zie Kosovo en voormalig Joegoslavië.

50% of meer moslims: Totale dictatuur, verval van wetenschap, onderwijs, gezondheidszorg en welvaart. Andersdenkenden worden vervolgd, geïsoleerd of gedood. Zie Saoedi-Arabië, Iran, Pakistan etc.

Alle moslims over één kam scheren kan dus niet, vergeet alstublieft even niet dat het enkel de fundamentalisten zijn, die slechts een klein percentage van de Moslims vertegenwoordigen, die een werkelijk gevaar vormen voor de vrijheid en tolerantie in een land.
Het al dan niet vrij zijn van een land spiegelen aan de hoeveelheid Moslims zich in dat bepaalde land bevinden getuigt van een kortzichtigheid die grenst aan het ongelooflijke. Er zijn zeer veel voorbeelden te noemen van landen die allesbehalve te rangschikken zijn bij de Moslimlanden en die te kort schieten wat betreft fundamentele vrijheden. Als grootste voorbeeld noem ik hier de Verenigde Staten waarin de vrijheden van minderheden zoals de Negers, Latino's en Indianen elke dag met de voeten getreden worden en wiens buitenlandse politiek al voor veel meer doden en ellende heeft gezorgd dan alle fundamentalisten samen. Of worden er in Afghanisten en Irak (en morgen Iran) soms rechtvaardige oorlogen uitgevochten misschien?
Een objectieve beoordeling van de wereldpolitiek is hier aan de orde denk ik!
 
Doe jullie even een belletje naar bejaarde Yzord over 40 jaar? Doen we even gezellig nakeuvelen over dit onderwerp.
 
Alle moslims over één kam scheren kan dus niet, vergeet alstublieft even niet dat het enkel de fundamentalisten zijn, die slechts een klein percentage van de Moslims vertegenwoordigen, die een werkelijk gevaar vormen voor de vrijheid en tolerantie in een land.
Het al dan niet vrij zijn van een land spiegelen aan de hoeveelheid Moslims zich in dat bepaalde land bevinden getuigt van een kortzichtigheid die grenst aan het ongelooflijke. Er zijn zeer veel voorbeelden te noemen van landen die allesbehalve te rangschikken zijn bij de Moslimlanden en die te kort schieten wat betreft fundamentele vrijheden. Als grootste voorbeeld noem ik hier de Verenigde Staten waarin de vrijheden van minderheden zoals de Negers, Latino's en Indianen elke dag met de voeten getreden worden en wiens buitenlandse politiek al voor veel meer doden en ellende heeft gezorgd dan alle fundamentalisten samen. Of worden er in Afghanisten en Irak (en morgen Iran) soms rechtvaardige oorlogen uitgevochten misschien?
Een objectieve beoordeling van de wereldpolitiek is hier aan de orde denk ik!

Zie het als hooligans. Weinig (hersenlozen) verpesten het voor veel (ontwikkelde).... Jaja, je hebt tegenwoordig heel veel moslims die keurig ingeburgerd zijn en beduidend hoger geschoold dan de gemiddelde poster hier
 
waarom moeten streng gelovigen het altijd vernken voor de rest?
 
Ik populistisch :roflol:

Bij dat lijstje van jou stel ik vraagtekens met argumenten en dan ben ik populistisch. Mooie manier van de zaken omdraaien. Als er iets populistisch is dan is het dat lijstje wel. Uit de lucht gegrepen en het slaat als een tang op een varken.

Jij generaliseert uitermate door de lijstje te plaatsen. Dan is het toch niet zo vreemd dat ik neerzet dat jouw gedachtentrant waarschijnlijk zo is dat je iedere eis van een moslim ziet als exemplarisch voor de gehele groep.

Nice try, Yzord maar het populisme start bij jou. Daarbij wel aangetekend dat ik zelf ook een grafhekel heb aan haatbaarden maar dan niet zover ga dat ik die haatbaarden zie als degenen die als toonbeeld gezien kunnen worden voor de gehele groep moslims. Kill them radicals.

Je hebt ook gelijk dat ik me populistisch gedraag..ga ik ook niet ontkennen. Maar wat me vooral steekt is het feit dat je graag ziet dat ik het over alle moslims heb, terwijl je donders goed weet na al onze discussies dat dat niet zo is. Ik wens ALLE moslims in dit land een fijn leven, maar ik wens alle moslims die ons land willen herkneden naar hun maatstaven GEEN fijn leven. Want dat doen ze ook niet met ons.

Vandaar dat ik jouw laatste zin maar wat populistisch vind...je vindt het gewoon leuker om dat te zeggen dan dat je in een forum smijt dat Yzord wel zo praat maar het niet zo bedoelt. Want dat is natuurlijk niet sensatievol.
 
Je hebt ook gelijk dat ik me populistisch gedraag..ga ik ook niet ontkennen. Maar wat me vooral steekt is het feit dat je graag ziet dat ik het over alle moslims heb, terwijl je donders goed weet na al onze discussies dat dat niet zo is. Ik wens ALLE moslims in dit land een fijn leven, maar ik wens alle moslims die ons land willen herkneden naar hun maatstaven GEEN fijn leven. Want dat doen ze ook niet met ons.

Vandaar dat ik jouw laatste zin maar wat populistisch vind...je vindt het gewoon leuker om dat te zeggen dan dat je in een forum smijt dat Yzord wel zo praat maar het niet zo bedoelt. Want dat is natuurlijk niet sensatievol.


Daarom kom ik zeker ook met argumenten? Om jou maar in een kwaad daglicht te willen stellen? Beetje simpel gedacht lijkt me, als ik populistisch had willen zijn had ik wel een niet steekhoudend tegenlijstje geplaatst en dan een sensatievolle regel.

Jouw lijstje is generaliserend, ik kan er niet veel meer van maken. Dat je dan nu betoogt dat je het niet over alle moslims doet daar weinig aan af.
 
Daarom kom ik zeker ook met argumenten? Om jou maar in een kwaad daglicht te willen stellen? Beetje simpel gedacht lijkt me, als ik populistisch had willen zijn had ik wel een niet steekhoudend tegenlijstje geplaatst en dan een sensatievolle regel.

Jouw lijstje is generaliserend, ik kan er niet veel meer van maken. Dat je dan nu betoogt dat je het niet over alle moslims doet daar weinig aan af.

Dan houdt de discussie hier op. Beetje simplistisch denken is geen goede basis voor een discussie.

Hou maar eens een simpel rekensommetje. Hoe was het in 1998 en hoe is het nu in 2008. vermenigvuldig dat met 5 en zie daar wat je hebt over 50 jaar. En waarom gebruik ik dan het woord moslims? Omdat uiteindelijk, wanneer het erop aan komt alle moslims de kant van de extreme moslims kiezen. Want anders ben je een ongelovige en moet je alsnog dood. Want wat nu een hele lieve buurman is die niks met extremisten heeft, kan dan ineens gewoon achter hun aansluiten puur alleen om 1 ding...hun geloof.

Maar goed...nogmaals, we spreken mekaar over 40 jaar nog wel..en ik hoop ten zeerste...en dat meen ik oprecht, dat ik dan mijn welgemeende excuses kan aanbieden aan alle moslims.
 
Dus ik denk nu simplistisch ???

Jij plaatst een lijstje dat qua simplisme zijn weerga niet kent, ik beargumenteer dat het lijstje niet steekhoudend is en dan ben ik dus simplistisch?

Het was in 1998 slechter gesteld met de misdaad, ook de misdaad gepleegd door degenen die worden gezien als moslims. In 1998 was de immigratie vele malen hoger. In 1998 was de achterstand van minderheidsgroepen groter.

Alleen was in 1998 de economische groei wel hoger en was de loonontwikkeling beter. Maar of dat nou de schuld is van de moslims of welke groep ook, ik betwijfel het. Maar goed daar ging het niet over.
 
Dan houdt de discussie hier op. Beetje simplistisch denken is geen goede basis voor een discussie.

Hou maar eens een simpel rekensommetje. Hoe was het in 1998 en hoe is het nu in 2008. vermenigvuldig dat met 5 en zie daar wat je hebt over 50 jaar. En waarom gebruik ik dan het woord moslims? Omdat uiteindelijk, wanneer het erop aan komt alle moslims de kant van de extreme moslims kiezen. Want anders ben je een ongelovige en moet je alsnog dood. Want wat nu een hele lieve buurman is die niks met extremisten heeft, kan dan ineens gewoon achter hun aansluiten puur alleen om 1 ding...hun geloof.

Maar goed...nogmaals, we spreken mekaar over 40 jaar nog wel..en ik hoop ten zeerste...en dat meen ik oprecht, dat ik dan mijn welgemeende excuses kan aanbieden aan alle moslims.

Sorry maar dit is absolute waanzin, zoiets zeggen kan niet. Jij kan dus in het hoofd kijken van alle Moslims en weet dat ze allemaal de kant gaan kiezen van de extremisten? Bent U misschien Madame Blanche met haar glazen bol? Neen eerder lijkt u mij een Moslim hater die alles zal doen wat hij kan om deze mensen in een kwaad daglicht te stellen en er niet voor terugschrikt ze allemaal over dezelfde kam te scheren. Ik heb nu toevallig heel lieve Moslim buren met wie ik heel goed contact heb, heb al vaak met hen over deze problematiek gesproken en u kan me geloven als ik zeg dat deze mensen niets te maken willen hebben met het fundamentalisme van hun mede-Moslims.
Deze mensen doen hun uiterste best om waardevol te zijn in onze maatschappij, maar het zijn mensen zoals jij die hen geen kans zouden geven om te integreren onder het mom dat als het er echt op aankomt zij toch de kant van het sikkelzwaard zouden kiezen. Shame on you Yzord!!!
 
Doe jullie even een belletje naar bejaarde Yzord over 40 jaar? Doen we even gezellig nakeuvelen over dit onderwerp.

Dat hoeft niet over 40 jaar, binnen 10 jaar is wel duidelijk welke kant 'we' op gaan en gelet op de huidige ontwikkelingen zal dat eerder mee dan tegenvallen.

Wat jij doet is net zulke doemdenkerij dat millieufreaks hebben over het millieu. Die laatste groep doe je altijd af als een stel dwazen die geen fundament hebben voor hun doemdenkerij, dus waarom zou jouw doemdenkerij wel uitkomen? Volgens mij is er nog meer bewijs voor de opwarming van de aarde dan voor de ondergang van Nederland vanwege een vermeende islamisering.
 
Dus ik denk nu simplistisch ???

Jij plaatst een lijstje dat qua simplisme zijn weerga niet kent, ik beargumenteer dat het lijstje niet steekhoudend is en dan ben ik dus simplistisch?

Het was in 1998 slechter gesteld met de misdaad, ook de misdaad gepleegd door degenen die worden gezien als moslims. In 1998 was de immigratie vele malen hoger. In 1998 was de achterstand van minderheidsgroepen groter.

Alleen was in 1998 de economische groei wel hoger en was de loonontwikkeling beter. Maar of dat nou de schuld is van de moslims of welke groep ook, ik betwijfel het. Maar goed daar ging het niet over.

Waarom blijf jij hakken op dat lijstje terwijl ik loop te hakken op jouw laatste zin. Dat noem ik simplistisch ja. je beschuldigt mij van iedereen over een kam scheren, terwijl jij dondersgoed weet dat ik dat niet bedoel. Dat dat lijstje populistisch is en eventueel simplistisch, ach, ik kan er niet mee zitten, het is een copy paste tekst. Ik heb het erbij gezet omdat ik me er wel mee kon leven.

En wat heeft de economische groei te maken met het feit wat er in 10 jaar is gebeurt met NL? Dus omdat we nu een snicker minder kunnen kopen, hebben mocro's het recht om buurten te terroriseren? Mogen imams vrouwen geen handen geven en kan je op last van moslims alsje kunst weg gaan halen of het nu verf is of potloodgruis.

Open toch eens je ogen Eric. Er is een groep die het verzieken niet alleen voor nederlanders maar ook voor de, zoals jullie het noemen, de goede moslims. Deze groep wordt alsmaar groter en steeds radicaler. En als je ziet hoe gewillig de huidige regeringen en gemeentes zijn met het inwilligen van de eisen van moslims, moet je je serieus af gaan vragen: whats next? Minirokken in de ban bij de H&M? Strings verboden? Of dan toch uiteindelijk de hoofddoek voor alle vrouwen? of erger nog....toch een moslim wetgeving hier?

Dat is wat ik bedoel met 10 jaar verschil. Niet hoe goed NL er financieel ervoor stond. Ik respecteer iedereen zijn mening. vecht het wel graag aan, maar ik wordt hoorndol van mensen die het simpelweg niet willen inzien omdat ze dan denken dat ze generaliseren. Alsof die baardapen dat niet doen :rolleyes:
 
Hey Tittyfaces....vergeten jullie het feit dat de doeken door Nederlanders zijn weggehaald.
De Nederlanders zwichten voor de eisen van de Moslims... De schuld ligt bij jullie.
Natuurlijk gaan zij alles proberen maar zolang jullie luisteren en blijven ja-knikken zullen zij er niet mee ophouden hoor.... en nu maar ******** op de moslims.... sukkelig inzicht.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven