AndroidHealthClinic

Nieuws Moslims draaien door....

Bezoekers in dit topic

Laat ze maar doen, de verkiezingen zullen er naar zijn..
 
ze krijgen gewoon veel te veel inspraak bij jullie in nl, ik hoop dat het bij ons in belgie nooit zo ver niet komt
 
wat moet dat moslimtuig nu zeiken over schilderijen? alsof ze daar recht voor hebben. laatst ook al zeiken over bouwvakkers met korte broeken :roflol:

simpele oplossing is gewoon terug naar het land van herkomst, dat voldoet 100% aan hun wensen en dan is nederland meteen een stuk schoner en met een stuk minder criminaliteit :)

Natuurlijk hebben ze recht op hun eigen mening
 
Ik vind, dat de gemeente gelijk heeft. Het is een gemeentehuis en iedereen moet zich op zijn gemak voelen om daar binnen te zijn. Als er dus ergens klachten over komen, wat ze makkelijk op kunnen lossen, siert dat het gemeentebestuur, dat zij zo snel gehoor geven aan de klacht.
Naakte vrouwen in het gezichtsveld vind ik ook niet echt slim om op te hangen in een gemeentehuis, ook al is het kunst.
 
Tot 5% moslims in een samenleving --> sociale onrust, intolerantie en bedreigingen.

5% tot 10% moslims --> vrijheid van meningsuiting wordt aangetast, oorspronkelijke bewoners weggejaagd, segregatie en politieke onrust.

10% tot 25% moslims --> verregaande onlusten en destabiliteit van de samenleving.

25% en meer moslims --> Zie Kosovo en voormalig Joegoslavië.

50% of meer moslims: Totale dictatuur, verval van wetenschap, onderwijs, gezondheidszorg en welvaart. Andersdenkenden worden vervolgd, geïsoleerd of gedood. Zie Saoedi-Arabië, Iran, Pakistan etc.


hoeveel procent hebben wij, wantr verder mag het niet gaan!:eek:
 
hoeveel procent hebben wij, wantr verder mag het niet gaan!:eek:

73,3%!!! We gaan er aan!!

Nederland zal in het uiterste geval op 15% uitkomen maar dan ben je wel wat jaartjes verder en moet de geboorte-aanwas onder moslims gelijk blijven. Gelet op de huidige ontwikkeling is dat niet verwachten. Moslims krijgen steeds minder kinderen. De veelneukers komen tegenwoordig vooral uit streng christelijke dorpen. Die christelijke invloed vrees ik meer dan een tsunami van islamisering.

Wat een gedeelte van de christenen wil is eveneens vrijheden afnemen en dat is momenteel al voelbaar. De moslim is niet de bedreiging maar komt gewoon uit eigen gelederen.
 
Ik vind, dat de gemeente gelijk heeft. Het is een gemeentehuis en iedereen moet zich op zijn gemak voelen om daar binnen te zijn. Als er dus ergens klachten over komen, wat ze makkelijk op kunnen lossen, siert dat het gemeentebestuur, dat zij zo snel gehoor geven aan de klacht.
Naakte vrouwen in het gezichtsveld vind ik ook niet echt slim om op te hangen in een gemeentehuis, ook al is het kunst.

sry, maar daar ben ik het toch niet mee eens Mighty ,.. hoeveel beelden zijn niet met een blote buste afgebeeld ,... zelfs beelden vanuit de oudheid zijn zo te vinden. Moeten we die dan maar allemaal gaan slopen als ze in openbare plaatsen staan ???

De kracht van NL zou moeten zijn dat we zoveel accepteren en open staan voor nieuwe dingen in een moderne tijd ,... dit getuigt echter eerder van een achteruitgang van bovengenoemde ,.... sry , maar zij zijn hier komen wonen en dit zijn onze gewoontes ,... take it or leave it !

Misschien vrouwe justitia ook maar wat meer kleding aangeven ,... of geef ik nu weer een verkeerd beeld door te suggereren dat ze die ook vaak zien :o
 
sry, maar daar ben ik het toch niet mee eens Mighty ,.. hoeveel beelden zijn niet met een blote buste afgebeeld ,... zelfs beelden vanuit de oudheid zijn zo te vinden. Moeten we die dan maar allemaal gaan slopen als ze in openbare plaatsen staan ???

De kracht van NL zou moeten zijn dat we zoveel accepteren en open staan voor nieuwe dingen in een moderne tijd ,... dit getuigt echter eerder van een achteruitgang van bovengenoemde ,.... sry , maar zij zijn hier komen wonen en dit zijn onze gewoontes ,... take it or leave it !

Misschien vrouwe justitia ook maar wat meer kleding aangeven ,... of geef ik nu weer een verkeerd beeld door te suggereren dat ze die ook vaak zien :o

Het gaat er misschien ook om, hoe het wordt vertoond, die kunst. Ik vond deze schilderijen nou ook niet echt geschikt om als "kunst" midden in een gemeentehuis te hangen.
 
73,3%!!! We gaan er aan!!

Nederland zal in het uiterste geval op 15% uitkomen maar dan ben je wel wat jaartjes verder en moet de geboorte-aanwas onder moslims gelijk blijven. Gelet op de huidige ontwikkeling is dat niet verwachten. Moslims krijgen steeds minder kinderen. De veelneukers komen tegenwoordig vooral uit streng christelijke dorpen. Die christelijke invloed vrees ik meer dan een tsunami van islamisering.

Wat een gedeelte van de christenen wil is eveneens vrijheden afnemen en dat is momenteel al voelbaar. De moslim is niet de bedreiging maar komt gewoon uit eigen gelederen.

De invloed van de Christenunie-honden is idd steeds meer voelbaar.
Weg met religieuze invloeden in de politiek. Tenzij we weer terug willen naar de middeleeuwen.:D
 
Het gaat er misschien ook om, hoe het wordt vertoond, die kunst. Ik vond deze schilderijen nou ook niet echt geschikt om als "kunst" midden in een gemeentehuis te hangen.

Daar kan ik opzich wel inkomen ja , ik vind ze ook afschuwlijk ,.. maar goed degene die ze daar heeft gehangen wss niet :D en in zoiets moet ik toch zeggen dat het imo simpelweg een kwestie van smaak is.
( als de klagende heren daar zouden werken was het imo nog net iets anders )
 
Daar kan ik opzich wel inkomen ja , ik vind ze ook afschuwlijk ,.. maar goed degene die ze daar heeft gehangen wss niet :D en in zoiets moet ik toch zeggen dat het imo simpelweg een kwestie van smaak is.
( als de klagende heren daar zouden werken was het imo nog net iets anders )

Oke. Kunst, die je in een gemeenschappelijke ruimte wilt hangen, moet dan ook algemeen aanvaardbaar zijn, vind ik. Een vrouw, die met haar benen wijd geschilderd is, kan ik wel mooi vinden, maar er zijn genoeg mensen, die daar niet direct mee geconfronteerd willen worden.
Als beheerder van een gemeenschappelijke ruimte moet je daar rekening mee houden en ervoor zorgen, dat wat je er neerzet of ophangt zo neutraal mogelijk is, tenzij je er echt een statement mee wilt maken.
 
De moslims in Huizen is in ieder geval niks gevraagd :

Turkse moskee: schilderijen laten hangen
Huizen, 24-05-2008

De Turkse moskee, Selimiye Camii, in Huizen, laat in een reactie weten dat wat hen betreft de kunstwerken van Ellen Vroegh op hun plaats hadden mogen blijven hangen.

Dat meldt Het Nieuwsblad voor Huizen

Een woordvoerder laat in een bericht weten dat moslims in Huizen door de publiciteit weer geassocieerd worden met zaken waar ze niks mee te maken hebben of willen hebben. 'De moslim in Huizen is helemaal niets gevraagd, de moslims in Huizen hebben niet geklaagd en de moslims in Huizen zijn niet zo kleinzielig dat ze aanstoot nemen aan elke kunstuiting die ze thuis niet zelf zouden ophangen', aldus een woordvoerder van de moskee. Met het bericht probeert de moskee duidelijk te maken dat het niet om en over de moslims in het algemeen gaat.

'Opnieuw is er een affaire waarbij moslims worden aangewezen als een onverdraagzame bevolkingsgroep die discrimineert en censureert', aldus een woordvoerder van de Turkse moskee.

Maar dat zal niemand meer boeien, sensatie willen we!!
 
Lekker scoren zo achteraf.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven