XXL Nutrition

Nieuws Moslims draaien door.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tot 5% moslims in een samenleving --> sociale onrust, intolerantie en bedreigingen.

5% tot 10% moslims --> vrijheid van meningsuiting wordt aangetast, oorspronkelijke bewoners weggejaagd, segregatie en politieke onrust.

10% tot 25% moslims --> verregaande onlusten en destabiliteit van de samenleving.

25% en meer moslims --> Zie Kosovo en voormalig Joegoslavië.

50% of meer moslims: Totale dictatuur, verval van wetenschap, onderwijs, gezondheidszorg en welvaart. Andersdenkenden worden vervolgd, geïsoleerd of gedood. Zie Saoedi-Arabië, Iran, Pakistan etc.

held!! eentje die het eindelijk ziet hoe het van A tot totale shit kan komen. heb echt niks tegen hun geloof heb veel moslim vrienden , maar ik sta voor mijn punt dat ze altijd langzaam maar toch de controle eisen.
 
Als onze democratie nog bestaat, want dat is niet echt wat deze mensen gewoon zijn. Gelukkig hebben we dan USA nog die overal ter wereld de democratie brengen :p Ach, we zullen zien, ik geef de meesten de voordeel van de twijfel, maar een streng gelovige moslim is niks mee aan te vangen.
Die dag gaat nooit komen of je moet geloven in een vorm van revolutie die zijn weega niet kent. Zelfs al zou een moslimpartij 10 of 20% van de stemmen halen dan nog blijft het een marginale groep die politiek gezien geen reet klaar maakt. Ik denk dat de verdeling van de autochtone groep over bepaalde kwesties een grotere bedreiging vormt voor onze democratie dan een eventuele opkomst van een moslimpartij. Moslimpartijen zijn niet echt populair in Europa daar waar partijen die verdeling en polarisatie prediken in opkomst zijn.
 
Zodra je iets verkeerds in de media zegt over moslims, heb je gezeik. Misschien is het dan een klein groepje extremisten die er voor zorgt, maar het zijn geen incidenten.

Vergeet niet dat er een groep moslims in Europa (en waar ook ter wereld) aanwezig is die fondsen ontvangt uit landen waar het salafisme en wahabisme een grote aanwezigheid heeft. Die losers hebben er alles voor over om hun idiote denkbeelden te verspreiden en als ze de ruimte hebben om hun intolerantie ten toon te spreiden zullen ze dat niet nalaten.

Nu is niet iedere extremist een salafist die gesponsord wordt door extremistische regimes maar helaas zijn er wel genoeg van dat soort elementen in onze samenleving aanwezig. Maar dan blijft staan dat genoeg moslims een afkeer hebben van die literalisten. Spiertje zelfs ook nog voordat hij totaal omsloeg.
 
Tja wat is radicaal? Sommige eisen komen van 99% van de moslims. Denken we maar aan de hoofddoek aan loket, de burka in het zwembad, de grote moskeeën die de skyline veranderen, en ook dit gevalletje van afkeer voor vrouwelijk bloot in de kunst zal wel eerder van een 'gematigde' moslim komen. Als ik aan radicale moslims denk , dan denk ik eerder aan personen die oproepen tot haat, het afwijzen van de Westerse samenleving en het plannen van aanslagen.

Heb je enig bewijs dat het hier om 99% gaat of is dat weer een getal dat totaal uit de lucht is gegrepen?

Nu lees ik niet vaak de ingezonden stukken in de diverse kranten maar overwegend zijn dat dezelfde personen die constant hun stukjes insturen. Waarom zou onder de moslims het niet hetzelfde zijn als er geklaagd moet worden? Je hebt echt niet zo'n grote groep nodig van klagers om een beeld te geven dat alle moslims een stel intolerante pleurislijers zijn.
 
Nee, sjamanistisch.

Het is al lang zo erg, jaren gelden al zat mijn moeder hier in de gemeenteraad. Hoewel mijn moeder geen racist is heeft ze wel iets tegen positieve discriminatie. Omdat ze daar wat aan wou doen werd ze door de media en ander raadsleden afgeschilderd als raciste.

Oh,nu weet ik wie jij bent.Jij komt uit die associale familie.Ik dacht je al te herkennen uit je avatar.Ha,dus jij bent dat zoontje van dat gestoorde wijf.Wist je trouwens dat je moeder coïtus hebt gehad met een raadslid en dat dit ook meespeelde.
 
Hoe je het ook draait of keert eric, het is gewoon hoog tijd dat we zeggen tot hier en niet verder. Een minderheid hoort zich openbaar aan te passen en nederig op te stellen tegenover een meerderheid. Als dat niet zo is krijg je altijd gezeik, dat heeft de geschiedenis denk ik voldoende aangetoond. Verder vind ik dat we op gebied van immigratie een volledige en waterdichte stop van Noord-Afrikaanse immigranten moeten doorvoeren. Geef andere immigranten, die willen werken nu maar eens de kans.

Heb je enig bewijs dat het hier om 99% gaat of is dat weer een getal dat totaal uit de lucht is gegrepen?

Nu lees ik niet vaak de ingezonden stukken in de diverse kranten maar overwegend zijn dat dezelfde personen die constant hun stukjes insturen. Waarom zou onder de moslims het niet hetzelfde zijn als er geklaagd moet worden? Je hebt echt niet zo'n grote groep nodig van klagers om een beeld te geven dat alle moslims een stel intolerante pleurislijers zijn.
Ik weet dat het om een grote meerderheid gaat, je hebt daarvoor geen statistieken nodig. Een moslim zal deze eisen normaal vinden, ze helpen immers zijn/haar geloof sterker te worden. Ik vind deze eisen echter al erover.
 
Spiertje zelfs ook nog voordat hij totaal omsloeg.

Zie je hoe makkelijk het is...van normale moslim (vond Spiertje in het begin een aardige gast) tot mafkees die alles verheerlijkte.

Dat is met wat ik wil zeggen met dat als het lukt om een moslim sfeer door NL te laten waaien, veel gematigde moslims dan uiteindelijk zullen volgen.
Probleem is namelijk de roddelcultuur van moslims. En de daarbij komende eergevoelens. Moslims letten heel erg op andere moslims. En als er iets niet bevalt, dan wordt dat meteen doorgefluisterd.
Veel moslims zullen als het er op aan komt voor hun geloof kiezen. En degene die dat dan niet doen, zijn ongelovigen. En we weten inmiddels wat er met ongelovigen gebeurt.

Voordat iedereen weer over mijn quote gaat vallen....lees de tekst in samenhanging met mijn eerste zin huh!!!
 
Hoe je het ook draait of keert eric, het is gewoon hoog tijd dat we zeggen tot hier en niet verder. Een minderheid hoort zich openbaar aan te passen en nederig op te stellen tegenover een meerderheid. Als dat niet zo is krijg je altijd gezeik, dat heeft de geschiedenis denk ik voldoende aangetoond. Verder vind ik dat we op gebied van immigratie een volledige en waterdichte stop van Noord-Afrikaanse immigranten moeten doorvoeren. Geef andere immigranten, die willen werken nu maar eens de kans.

Aanpassen wel, nederig opstellen lijkt me overtrokken. De grondwet geeft aan dat we allemaal gelijk zijn en dan is een verschil in opstelling al een klasse-aanduiding die ongewenst is. Of zijn immigranten tweederangsburgers tot ze volledig geintegreerd zijn?

Wat mij betreft vind er een betere screening plaats van immigranten maar dat is helaas een onhaalbare kaart. Er zijn zelfs vermeende oorlogsmisdadigers die momenteel een kans maken op een verblijfstitel omdat ze in de tussentijd een hele schare kinderen op de wereld hebben gezet.

Grenzen dicht is geen oplossing omdat dit in strijd is met de verdragen waar Europese landen zich dienen te houden. Eenzijdig opzeggen van die verdragen betekent dat je een paria wordt in Europa. Oostenrijk heeft dat bijna meegemaakt onder Haider.
 
Zie je hoe makkelijk het is...van normale moslim (vond Spiertje in het begin een aardige gast) tot mafkees die alles verheerlijkte.

Dat is met wat ik wil zeggen met dat als het lukt om een moslim sfeer door NL te laten waaien, veel gematigde moslims dan uiteindelijk zullen volgen.
Probleem is namelijk de roddelcultuur van moslims. En de daarbij komende eergevoelens. Moslims letten heel erg op andere moslims. En als er iets niet bevalt, dan wordt dat meteen doorgefluisterd.
Veel moslims zullen als het er op aan komt voor hun geloof kiezen. En degene die dat dan niet doen, zijn ongelovigen. En we weten inmiddels wat er met ongelovigen gebeurt.

Voordat iedereen weer over mijn quote gaat vallen....lees de tekst in samenhanging met mijn eerste zin huh!!!

Spiertje was blijkbaar vatbaar voor die crap van Fawaz maar zo ken ik genoeg gasten die niks op hebben met die knuppel en verachten welke denkbeelden hij de wereld in wil brengen.

Dan is het inderdaad jammer dat er jongeren vatbaar zijn voor extremisme, maar niet iedere jongere moslim wordt crimineel of extremist.
 
Grenzen dicht is geen oplossing omdat dit in strijd is met de verdragen waar Europese landen zich dienen te houden.

Goh toch wel verrassend dat nederland zich niet vaak aan de europese wetgeving wilt houden. Maar ze smijten er altijd wel mee als ze wat willen doorvoeren.
 
Goh toch wel verrassend dat nederland zich niet vaak aan de europese wetgeving wilt houden. Maar ze smijten er altijd wel mee als ze wat willen doorvoeren.

Europese wetgeving is nog wel iets anders niet vasthouden aan bepaalde verdragen. Een universele verklaring van de rechten van de mens opgesteld vanuit de VN is een leidraad die het onderscheid maakt tussen vrije samenlevingen en dictatoriale samenlevingen.

In dat verdrag staat het gelijkheidsprincipe centraal. Het opstellen van barrieres voor bepaalde groepen is in strijd met dat principe. Nu lijkt dat misschien futiel omdat het een VN-verdrag is maar ik denk dat de gevolgen snel voelbaar zijn als Nederland dit verdrag opeens maar gedeeltelijk wil naleven.
 
Aanpassen wel, nederig opstellen lijkt me overtrokken. De grondwet geeft aan dat we allemaal gelijk zijn en dan is een verschil in opstelling al een klasse-aanduiding die ongewenst is. Of zijn immigranten tweederangsburgers tot ze volledig geintegreerd zijn?
Ik gebruik nergens het woord tweederangsburgers. Nederig opstellen betekent niets anders dan dankbaar zijn voor de gastvrijheid van de autochtone bevolking en je eigen arrogantie en eisen houden voor als je zelf wat voor het land hebt gedaan. Ik denk niet dat dat teveel gevraagd is.

Wat mij betreft vind er een betere screening plaats van immigranten maar dat is helaas een onhaalbare kaart. Er zijn zelfs vermeende oorlogsmisdadigers die momenteel een kans maken op een verblijfstitel omdat ze in de tussentijd een hele schare kinderen op de wereld hebben gezet.
Wat een onzin, waarom zou dat onhaalbaar zijn. Meer ambtenaren in dienst nemen dan. Dat is het wel waard en daar wilt de Nederlander of Belg zeker wél voor betalen als het de toekomst van het land verbetert.

Grenzen dicht is geen oplossing omdat dit in strijd is met de verdragen waar Europese landen zich dienen te houden. Eenzijdig opzeggen van die verdragen betekent dat je een paria wordt in Europa. Oostenrijk heeft dat bijna meegemaakt onder Haider.
De grenzen zijn voor immigratie in principe dicht, dat bedoel ik. Alleen is het niet waterdicht, er zijn nog teveel gaten in de wet waardoor hier allerlei tuig binnenkomt. Men moet streng maar rechtvaardig worden. Mensen die willen meewerken aan onze landen zijn welkom (ook in beperkte mate natuurlijk, gezien dat het al aardig dicht bevolkt is) maar leeglopers hoeven we niet meer, daar zijn er al meer dan genoeg van. We hebben nu een centrum rechtse politiek nodig, die heel dat softe en passieve bestuur van de afgelopen decennia over boord gooit.
 
ik schaam me om nederlands te zijn...de nederlandse overheid laat zich door iedereen en alle landen nken...aan oorlogen mee doen waarin ze niks te zoeken hebben,alleen om bush zn reet te likken.
Al onze buitenlandse "gasten" hebben hier zo langzamerhand meer te zeggen dan ons eigen volk...het is een grote schande!
zogenaamde oorlogsvluchtelingen die hier heen zijn gekomen slaan of steken je neer als je naar ze kijkt.
En wij moeten alles maar zo zielig vinden want in hun eigen land is het niet veilig...hier doen ze precies hetzelfde, nog een paar jaar en wij moeten asiel aan vragen in andere landen om dat wij ons eigen land worden uitgeschopt.
wij moeten onze manieren en alles aanpassen.
waardeloos systeem hier!
 
Klagen over een schilderij, als ik dit soort dingen lees vraag ik me echt af of zich dit in nederland af kan spelen, dan moet je toch wel echt geen leven meer hebben.Ik had die vrouw het leven zuur gemaakt als het haar gelukt was de kunst weg te laten halen.:mad:
 
En wat als je met 5 man aan komt lopen en gaat eisen dat de schilderij weer terug op zijn plek moet hangen? Wordt er dan ook zo onderdanig gereageerd?

Denk het niet :(
 
Ik gebruik nergens het woord tweederangsburgers. Nederig opstellen betekent niets anders dan dankbaar zijn voor de gastvrijheid van de autochtone bevolking en je eigen arrogantie en eisen houden voor als je zelf wat voor het land hebt gedaan. Ik denk niet dat dat teveel gevraagd is.

Hoeveel stellen eisen en hoeveel willen gewoon hun leventje leiden? Natuurlijk heb je onder iedere groep uitnemers en die vallen ook het eerst op maar zijn dan alle migranten uitnemers? Lijkt me toch niet en ik neem aan dat je het op dat punt met me eens bent.

Verder blijft het natuurlijk ieders goed recht om zich arrogant op stellen, of is het slim is, is een tweede.


Wat een onzin, waarom zou dat onhaalbaar zijn. Meer ambtenaren in dienst nemen dan. Dat is het wel waard en daar wilt de Nederlander of Belg zeker wél voor betalen als het de toekomst van het land verbetert.
Als je weet hoe het er aan toe gaat bij de IND en hoeveel dat kost vraag ik me af of de Nederlandse bevolking zich dat offer wil getroosten. Zeker gelet op het resultaat aangezien een screening ook niet iedere extremist buiten de deur zal houden.


De grenzen zijn voor immigratie in principe dicht, dat bedoel ik. Alleen is het niet waterdicht, er zijn nog teveel gaten in de wet waardoor hier allerlei tuig binnenkomt. Men moet streng maar rechtvaardig worden. Mensen die willen meewerken aan onze landen zijn welkom (ook in beperkte mate natuurlijk, gezien dat het al aardig dicht bevolkt is) maar leeglopers hoeven we niet meer, daar zijn er al meer dan genoeg van. We hebben nu een centrum rechtse politiek nodig, die heel dat softe en passieve bestuur van de afgelopen decennia over boord gooit.
De grenzen gaan nooit dicht ook al kan je wel eisen stellen aan de integratie en verblijfsrechten intrekken mocht iemand niet willen meewerken aan die integratie. In Nederland bestaat die situatie al gedeeltelijk, ook al is de uitvoering van de kant van de overheid dan nog vrij slecht. Je kan niet iets eisen als je niet duidelijk maakt welke eisen gesteld worden en welke weg gevolgd dient te worden om te integreren.

In Nederland is overigens die softe en passieve aanpak verlaten door een PVDA-bestuurder. Een koers die Verdonk verder heeft uitgezet, maar de grond voor haar beleid kwam van de hand van Job Cohen.
 
Het is simpelweg ook zo dat, als je je niet naar hun normen en waarden gedraagd het zal botsen, in begin zoals nu, later met geweld. We zien voorbeelden genoeg hoe het gaat in andere landen, we zullen maar lekker afwachten tot het hier hetzelfde is. Doe die stront uit uw ogen man

Alsof meneer paus en zijn vrolijk katholieke gevolg de mens geen regels op proberen leggen: zie de anti-condoom campagnes (lang leve aids), anti-euthanasiewetgevingen, antiabortuswetgevingen, enz...
 
Ik dacht dat we in een democratie leefden, maar schijnbaar kan een heel klein groepje mensen hun wil toch aardig opleggen
 
wat moet dat moslimtuig nu zeiken over schilderijen? alsof ze daar recht voor hebben. laatst ook al zeiken over bouwvakkers met korte broeken :roflol:

simpele oplossing is gewoon terug naar het land van herkomst, dat voldoet 100% aan hun wensen en dan is nederland meteen een stuk schoner en met een stuk minder criminaliteit :)
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven