MuscleMeat

Moslims in Borgerhout roepen op tot protest (1 bezoeker)

Bent u voorstander van een multi-etnische samenleving?


  • Totaal stemmers
    54
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Arminius

Epic Ruler
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2005
Berichten
72.035
Waardering
37.853
Lengte
1m88
Moslims in Borgerhout roepen op tot protest tegen Mohammed-cartoons

DSC_0405.JPG.h380.JPG.568.jpg


Via sms en op het internet worden moslims opgeroepen om zaterdagmiddag een protestactie te ondernemen aan de Roma op de Turnhoutsebaan in Borgerhout.

Volgens de krant De Standaard is de Antwerpse politie in verhoogde staat van paraatheid voor de mogelijke betoging. De aanleiding voor
Moslims in Borgerokko willen protesteren tegen de uitgave van de strip van het satirische blad Charlie Hebdo over het leven van de oproep zijn de spotprenten die verschenen zijn in het Franse satirische tijdschrift Charlie Hebdo. De oproep gebeurde niet via de Facebook-account van Sharia-4Belgium, schrijft De Standaard, maar wel via die van het alternatieve sharia.com.

"Wij moslims zullen laten zien dat we niet zwak zijn en ons liet laten doen", klinkt het. "Wie liefde heeft voor de profeet moet aanwezig zijn."

Strong_horse_Bin_Laden.png


"Er werd geen betoging aangevraagd, maar we zijn wel op de hoogte en staan klaar om op te treden tegen een mogelijke betoging", zei politiewoordvoerder Veerle De Vries.

De woordvoerder van burgemeester Bart De Wever, Philippe Beinaerts, zei dat in overleg met de politie een plan van aanpak wordt opgemaakt. "Maar laat het duidelijk zijn dat we een illegale betoging niet kunnen tolereren."

Bron
 
Laatst bewerkt:
goed zo, dat ze betogen zoveel ze willen, vanaf ze rellen mogen ze stevig betalen.
 
Helaas mogen ze wel blijven.
 
Samenscholingsverbod: iedere moslim mag niet in de buurt komen van een andere moslim. En dit in een straal van 10m.
Hoppa, iedereen de bak in en uitwijzen naar de gevangenis in hun land :)
 
Laatst bewerkt:
Ik snap zelfs niet waarom die fanatieke moslimerds hier willen zijn (ja ik snap het natuurlijk wel, it's all 'bout the money) Ze kunnen mijn cultuur niet aanvaarden en respecteren, maar ze verwachten wel dat ik de hunne aanvaard en respecteer. En passant verpesten ze het voor mensen die wel respect hebben. pls gtfo bende wildemannen met jullie primitief wereldbeeld, met die mensen valt gewoon niet samen te leven

oh ja, en boze moslims in het nieuws, dat was lang geleden ;)
 
Het verband tussen de huidige immigratie stroming(en) en de voordien (tijdelijke) gastarbeiders is inderdaad ver te zoeken.

90% zijn economisch vluchtelingen, waarom moet Europa hiervoor opdraaien?

Reality Check: 1 Vlaming op de 7 onder armoedegrens
1 op de 7 Vlamingen leeft in armoede. Dat blijkt uit een onderzoek van de Universiteit Antwerpen dat vandaag is voorgesteld. Het probleem treft vooral eenoudergezinnen: vier op de tien alleenstaande ouders hebben het moeilijk om de maand door te komen.
 
Laatst bewerkt:
nooit gedacht dat de islamisering zo traag zou verlopen eigenlijk, na 20 jaar staan we blijkbaar nog even ver als toen, hier en daarwat akkefietjes maar nog geen opziendbarende veranderingen.
 
nooit gedacht dat de islamisering zo traag zou verlopen eigenlijk, na 20 jaar staan we blijkbaar nog even ver als toen, hier en daarwat akkefietjes maar nog geen opziendbarende veranderingen.

Wat wil je dan ook ... hier zitten soms 3de generatie moslims die nog steeds geen Nederlands kunnen.
In de toeristische streken in Turkije, etc ... spreken ze zelf beter Nederlands :p De ouders zijn naar
hier gekomen en van daaruit zijn ze gewoon stil blijven staan. Geen evolutie, niets, noppes, rien
 
nooit gedacht dat de islamisering zo traag zou verlopen eigenlijk, na 20 jaar staan we blijkbaar nog even ver als toen, hier en daarwat akkefietjes maar nog geen opziendbarende veranderingen.

Ik ken maar 2 "westerlingen" die zich bekeerd hebben tot islam, de ene was een zweverig hippie-wijf die sinds haar 12 met chakra's en al bezig was, de andere een semi-geretardeerde ecto die claimt bodybuilder te zijn.

Beiden niet echt een verlies.
 
nooit gedacht dat de islamisering zo traag zou verlopen eigenlijk, na 20 jaar staan we blijkbaar nog even ver als toen, hier en daarwat akkefietjes maar nog geen opziendbarende veranderingen.

Niet ? 30 jaar geleden liepen hier geen salafisten of burqa's. En hadden we niet te maken met advocaten die niet wilden opstaan voor een rechter. En stonden er niet honderden moskee's in Belgie en Nederland...

Met name West Europa veranderd snel, heel snel. Het is wachten tot het punt dat mensen bang worden om hun mening te uitten jegens een Islam of kritische noten plaatsen bij ander cultuur 'verrijkend' gedrag.

Maar dat punt is wellicht al bereikt met de dood van van Gogh bijvoorbeeld. Of met de intimidatie als je Mohammed cartoons plaatst. Alleen al die intimidatie is een reden om niet goed te keuren wat plaats vind in de maatschappij nu.

En nu is de gevestigde politiek te bang om te zeggen, dit kan niet. Bang om bijvoorbeeld een bomaanslag te verduren te krijgen of een opstand in de grote steden. Ga jij maar eens 200.000 losgeslagen jongeren in de greep houden.

Bang om wellicht 'jihadisten' uit andere landen binnen te krijgen die met plezier een aanslag plegen.
Nee daarom papt en houdt men graag nat....en verzuipt men op den duur.

Advocaatje scheit aan Nederland...
Imaampje scheit aan Nederland.
Jeugs scheit aan NL.

http://www.youtube.com/watch?v=LLM6WrYsJ94

http://www.youtube.com/watch?v=zgaSQ2ETSlk

http://www.youtube.com/watch?v=cxH2nkShtOY
 
Ik snap zelfs niet waarom die fanatieke moslimerds hier willen zijn (ja ik snap het natuurlijk wel, it's all 'bout the money) Ze kunnen mijn cultuur niet aanvaarden en respecteren, maar ze verwachten wel dat ik de hunne aanvaard en respecteer. En passant verpesten ze het voor mensen die wel respect hebben. pls gtfo bende wildemannen met jullie primitief wereldbeeld, met die mensen valt gewoon niet samen te leven

oh ja, en boze moslims in het nieuws, dat was lang geleden ;)

Misschien omdat de vrouwen hier over het algemeen geen snor hebben?
 
Misschien omdat de vrouwen hier over het algemeen geen snor hebben?

geen snor en geen vette pittabuik, gesluierd in vodden

enfin, moslims en humor gaan niet samen, ook niet in Borgerocco

misschien kan lobotomie voor kentering zorgen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wat wil je dan ook ... hier zitten soms 3de generatie moslims die nog steeds geen Nederlands kunnen.In de toeristische streken in Turkije, etc ... spreken ze zelf beter Nederlands :p De ouders zijn naar
hier gekomen en van daaruit zijn ze gewoon stil blijven staan. Geen evolutie, niets, noppes, rien

Helemaal mee eens, maar laten we ook niet vergeten dat de nederlandse jeugd tegenwoordig ook zeer dramatisch Nederlands spreekt;)
 
Back
Naar boven