XXL Nutrition

Moslims in Borgerhout roepen op tot protest (1 bezoeker)

Bent u voorstander van een multi-etnische samenleving?


  • Totaal stemmers
    54
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Helemaal mee eens, maar laten we ook niet vergeten dat de nederlandse jeugd tegenwoordig ook zeer dramatisch Nederlands spreekt;)

:roflol: daar heb je ook weer een goed punt ... de blinde wilt de dove leren :p
 
  • Like
Waarderingen: D77
Helemaal mee eens, maar laten we ook niet vergeten dat de nederlandse jeugd tegenwoordig ook zeer dramatisch Nederlands spreekt;)

Goed punt, laten we dus nog eens 200.000 extra Turken importeren zonder reden.
 
Laatst bewerkt:
Die enquete valt me vies tegen tot nu toe, als je kijkt naar de reacties..
 
Welke etniciteit mensen ook hebben boeit niet, wereldwijd lijden mensen aan zware retardatie. Je ziet gewoon dat elke nieuwe generatie cognitief steeds zwakker word.
 
Welke etniciteit mensen ook hebben boeit niet, wereldwijd lijden mensen aan zware retardatie. Je ziet gewoon dat elke nieuwe generatie cognitief steeds zwakker word.

Dit zou dus een reden kunnen zijn om je niet toe te laten tot Nederland?
 
Laatst bewerkt:
Zouden die moslims, die hier willen protesteren, er ooit bij stil staan wat er zou gebeuren moesten er een Christenen gaan protesteren in hun thuisland, tegen de islam?
 
Zouden die moslims, die hier willen protesteren, er ooit bij stil staan wat er zou gebeuren moesten er een Christenen gaan protesteren in hun thuisland, tegen de islam?

Omfg hoe kun je dat nou vergelijken, dat zijn 2 verschillende geloven mallerd. De rechten voor moslim mannen en vrouwen zijn toch ook niet gelijk.
 
snap da gejank om een cartoon niet, als er cartoons over jezus worden geplaatst hoor je er niks van.
 

Toch nog goed nieuws daar. Hier worden geen aangiftes serieus genomen dus er wordt niemand opgepakt en mocht dat wel zo zijn dan is het miss 1 dagje zitten. Vandaar dat gevangenis na gevangenis de deuren sluit in NL. Maar het geweld(cijfer) gaat wel omlaag hoor:rolleyes:

Als zo'n beetje elke uitgever nou zo'n plaatje publiceert dan zijn we toch hopelijk wel van het gezeik af?
 
Die enquete valt me vies tegen tot nu toe, als je kijkt naar de reacties..

enquete is nonsens want het vereenvoudigd elke vorm van multiculturele samenleving tot de geforceerde die we nu hebben.
 
enquete is nonsens want het vereenvoudigd elke vorm van multiculturele samenleving tot de geforceerde die we nu hebben.

en in de enquete gaat het om een multi-ETNISCHE samenleving, denk niet dat veel mensen hier problemen mee hebben.
 
*bitch slap* Calyptus versus Silentio *bitch slap*





:coffeepc:
 
http://www.telegraaf.nl/feed/21212407/__Salafisten_rukken_op__.html

Opmars salafisten in Noord-Rijnland-Westfalen l;SSELDORF - Het aantal radicale salafisten in de aan Nederland grenzende Duitse deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen stijgt snel. Afgelopen jaar verdubbelde het aantal radicale moslims, stellen de autoriteiten. Van de naar schatting 1000 salafisten zou zeker 10 procent bereid zijn geweld te gebruiken, 20 van hen zouden momenteel in terreurkampen een opleiding krijgen.


Het is gewoonweg wachten tot de hogere orde van 'jihad imam's' zegt en nu gaan we erop en erover. Ze wachten op het juiste moment, op de goede aantallen en kwaliteit. En dan hebben we een probleem....
 
*bitch slap* Calyptus versus Silentio *bitch slap*





:coffeepc:

say whut? Ik vraag hem gewoon om zijn definitie... Ik heb nog nooit de zin "multi-etnische samenleving" gehoord, en ik wil eerst de semantics vaststellen zodat we over hetzelfde praten.
 
say whut? Ik vraag hem gewoon om zijn definitie... Ik heb nog nooit de zin "multi-etnische samenleving" gehoord, en ik wil eerst de semantics vaststellen zodat we over hetzelfde praten.
tja ik neem aan dat Santino hier een samenleving mee bedoelt waar de burgers een verschillende etnische/raciale achtergrond hebben. En dat ruikt imo naar plat rascisme en het idee dat bepaalde cultuuruitingen bepaalt worden door iemands biologische achtergrond.
 
Omfg hoe kun je dat nou vergelijken, dat zijn 2 verschillende geloven mallerd. De rechten voor moslim mannen en vrouwen zijn toch ook niet gelijk.

Volgens mij begrijp je mijn punt niet. Kan ook zijn dat het niet duidelijk overkomt, dus laat ik mezelf even verduidelijken:

Als moslims hier protesteren tegen cartoons die wij (laat ons even voor de gemakkelijkheid, christenen aannemen) maken en die de draak steken met hun geloof, branden ze winkels plat, vernielen ze auto's en stichten ze wanorde. Straf? Op de vingers tikken en waarschuwen dat ze het niet nog eens mogen doen. Enkel de ergste vliegen misschien de gevangenis is voor een week of twee.

Als christenen in zwaar gelovige moslim landen gaan protesteren tegen cartoons die zij (moslims) maken en die de draken steken met ons geloof, steken we al in de gevangenis nog voor we het woord 'protest' hebben uitgesproken, laat staan dat we niet door enkele extremisten de keel worden over gesneden door het negatief denken over hun gehaktbar. (Beetje overdreven natuurlijk, maar begrijp je nu mijn punt?)
 
Back
Naar boven