Fitness Seller

Nieuws Moslims willen bloot helemaal niet verbieden!!

Bezoekers in dit topic

Eens een keer een positief bericht over moslims van Yzord. Om even aan te tonen dat ik dit soort acties wel degelijk waardeer. Dus beste moslims...toppie dat er ook eens een ander geluid uit jullie hoek komt!!!

Ik moet toegeven dat je objectiever bent dan ik dacht! Proficiat dat je ook de andere kant bekijkt!
 
Goede zaak !!!


Kleine side-note is imo wel dat dit van een voor het over grote deel turkse gemeenschap afkomt die over het algemeen toch een stukje verder zijn in het moderniseren dan sommige uit andere landen afkomstige moslims,....

Maar des al niet te min, goed nieuws dit :thumb:
 
Als jij dat nu ook nog eens gaat leren...

Ik bekijk heus wel de andere kant en weet maar al te goed dat er ook veel rotte appels tussen de buitenlanders zitten. Maar ook bij ons zijn er rotte appels en wordt er te veel geredeneerd met vooroordelen. Om een vergelijking te maken, bij ons is een spreekwoord dat alle Hollanders gierig zijn, uiteraard is dat niet zo maar toch leeft dit verkeerde idee bij veel Vlamingen. Niets is ooit zwart of wit, maar de waarheid biedt altijd een schakering van kleuren.
 
Arnoldfan verwart de dopedealende gangstermarokkanen op de hoek de straat met moslims, volgens mij.

Hoezo verwart? dat zijn t toch ook??
ik heb bij ons niet veel normale moslims gezien, de meeste zijn baardapen en hang een beetje rond om herrie te trappen!!

als je coke wilt ga je naar een marokaan toe. dus......

Oke ze zijn niet allemaal slecht dat is waar.
 
Hoezo verwart? dat zijn t toch ook??
ik heb bij ons niet veel normale moslims gezien, de meeste zijn baardapen en hang een beetje rond om herrie te trappen!!

als je coke wilt ga je naar een marokaan toe. dus......

Oke ze zijn niet allemaal slecht dat is waar.
Alleen het overgrote deel.
 
beter stoppen met moslimgedoe op een bb forum. tis al belachelijk dat daar over geluld moet worden.gewoon aanpassen aan NL en anders wegwezen
 
Jah, dit zal nederland een stuk beter maken als een paar moslims hier toevallig anders over denken.

Lijkt me toch meer vanzelfsprekend dat er ook moslims zijn die het niks uitmaakt wat er op een schilderij staat.


Ben jij anti moslim :D
 
Tis eerder triest dat dit reactie wel moet komen om sommigen wat nuances in te steken, onder andere jij Yzord.

Als je gewoonweg een plaat van 2 meter dik voor je hoofd hebt om niet in te willen zien dat ik juist op dit soort berichten zit te wachten, moet je je serieus afvragen in hoeverre JIJ wel geschikt bent om uberhaupt een discussie mee te mogen voeren op een welk willekeurig forum dan ook.
 
Als je gewoonweg een plaat van 2 meter dik voor je hoofd hebt om niet in te willen zien dat ik juist op dit soort berichten zit te wachten, moet je je serieus afvragen in hoeverre JIJ wel geschikt bent om uberhaupt een discussie mee te mogen voeren op een welk willekeurig forum dan ook.

Zou ik je serieus moeten nemen ?

Ik zit eraan te denken om weer mensen eruit te knallen. Sinds ik me bezig heb gehouden met Lauw zijn crematie wil ineens iedereen mijn vriendje zijn. Mijn hele reputatie is verpest. Ik kan er gewoon niet van slapen, want waar ik 3 jaar aan heb gewerkt is in een keer verknald. Haat me gewoon aub....denk aub dat ik een rechtse rukker ben met geen gevoelens voor de medemens/dbber. Laat je mening over mij nu niet verstoren door 1 topic en een krans...ik deed het met liefde voor koen hoor, maar ik wil weer achterlijk kunnen brullen in topics en mijn ongezouten mening geven over de achterlijkste onderwerpen. Doen alsof ik de boeman ben en je nog een schop nageven in een topic als je al helemaal ben afgekafferd....gun me dat gewoon klojo's

Dus stop met mijn vriendje te worden....

 
Back
Naar boven