AndroidHealthClinic

Nieuws Moslims zijn niet het probleem bij geweld tegen homo's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wel leuk om te zien hoe DBB is, again!

Als titel zou zijn Moslims zijn probleem geweld tegen homo's

zaten we nu op pagina 20.
 
wat is een autochtoon? een moslim die hier geboren is valt hier zeker ook onder. dit zal wel weer linkse propaganda zijn door het zo te publiceren dat het lijkt alsof het ineens meevalt met het allochtonen probleem in nederland..
 
wat is een autochtoon? een moslim die hier geboren is valt hier zeker ook onder. dit zal wel weer linkse propaganda zijn door het zo te publiceren dat het lijkt alsof het ineens meevalt met het allochtonen probleem in nederland..
Autochtoon. Persoon van wie de beide ouders in Nederland zijn geboren, ongeacht het land waar men zelf is geboren.

en moslims worden niet geboren.
 
Wel leuk om te zien hoe DBB is, again!

Als titel zou zijn Moslims zijn probleem geweld tegen homo's

zaten we nu op pagina 20.

ja gek he, marokkanen zorgen nou eenmaal voor de meeste delicten. als er een winkel is overvallen of er is iets gejat heb je statisch gezien de meeste kans dat het door een marokkaan is gebeurd. en dat zijn gewoon feiten. de enige die in sprookjes geloven zijn de linkse in dit land die alles onder stoelen en banken willen schuiven
 
Je weet de definitie van het woord niet eens..

Autochtoon. Persoon van wie de beide ouders in Nederland zijn geboren, ongeacht het land waar men zelf is geboren.

en moslims worden niet geboren.

dus dat betekend alsnog dat er veel moslims onder autochtonen vallen..
 
Brutal extreem links topic, laten we de nederlanders maar de schuld geven van alle narigheid binnen de grens.

:kots:
 
Blaqpoet gelooft zeker ook nog in sinterklaas :roflol:
 
Brutal extreem links topic, laten we de nederlanders maar de schuld geven van alle narigheid binnen de grens.

:kots:

Wat is hier brutaal extreem links aan?

Ik herinner me dat jij hier een tijdje geleden beweerde dat alle agressie richting homo's van allochtone kant kwam, dit onderzoek geeft aan dat maar een klein deel van die agressie uit die hoek komt. Ofwel, je hebt het bij het verkeerde eind.

Het zou je sieren als je ook eens zou kunnen laten blijken dat je het wel eens bij het verkeerde eind kan hebben maar nee, je begint gelijk te roepen 'extreem links' en meer van dat soort onzin. Dit is een betrouwbaar en niet al te ingewikkeld onderzoek (had 'm al een weekje geleden gezien en het viel me mee dat het zo lang heeft geduurd dat hij hier belandde) dat simpelweg aangeeft dat agressie richting homo's meestal vanuit autochtone hoek komt, wat wil je nog meer? Waarheid en feiten kloppen alleen als ze jouw vermoeden doen bevestigen?
 
In een land waar de spanning hoog oploopt tussen auto en allochtonen moet er wat positiefs ingebracht worden.Om alles rustig te laten verlopen.

Mij maak je niks meer wijs, ik zie genoeg.
 
De twee onderzoeken zijn ook op verschillende peilingen gebaseerd .....
Waar dat van de politie gebaseerd is op huidige vaststaande feiten, die gerapporteerd zijn bij de politie, gaat het bij het onderzoek van de UvA over een peiling bij jongeren zelf. Het onderzoek is dan ook niet volledig sluitend in mijn ogen, aangezien niet elk homofoob incident gemeld wordt .... daarmee wil ik niet gezegd hebben dat hier dan een specifieke nationaliteit aan gekoppeld dient te worden.
Het kan inderdaad straatcultuurgerelateerd zijn, "ik ben de stoere jongen"-mentaliteit... helaas zie je wel vaak Marokkanen binnen die straatcultuur ....
 
Doe even normaal aub!

Als ik later kinderen krijgen worden deze nog steeds ALLOCHTONEN genoemd. stelletje hypocrieten.
 
en als ze je Nederlander noemen voel je je dan ook aangevallen ?
 
Turkse-Nederlander
Nederlandse-Turk

wat het ook is

maar ik word gewoon een Turk genoemd dusja..
 
maar vind je dat dan ook irritant of racistisch ? Want kan begrijpen dat er sommige Turken/Marokkanen etc. zijn die dit dan ook al als racistisch aanzien, maar nadien wel heel fier zijn dat Turkije, Marokko etc. het Nederlandse elftal de pan in hakt bij het voetbal .... Is nogal contradictorisch in mijn ogen
 
Als je support voor het belgische voetbalploeg, dan ben je maar een mongool imo.
 
Onzin, het is sowieso een mix. Kijk maar in vele moslimlanden, daar knopen ze ook homo's op, zeker toeval? :rolleyes:
 
Onzin, het is sowieso een mix. Kijk maar in vele moslimlanden, daar knopen ze ook homo's op, zeker toeval? :rolleyes:

Het gaat er toch helemaal niet om of moslims voor of tegen homo's zijn? Het gaat hier toch om dat onderzoek. Waaruit blijkt dat 14% van de homocrimes door allochtonen worden uitgevoerd.
Dus ookal wordt het door de islam niet goedgekeurt, toch betekent dat niet dat alle geweldsdelicten jegens homo's worden uitgeoerd door moslims..

Daarnaast is de islam natuurlijk niet het enige geloof wat anti homo is. Ook het christendom is erg agressief tegen homo's. Maar ik hoor niemand zeggen dat het altijd christenen zijn die homo's in elkaar slaan.

Mooi hoe mensen de bewijslast gewoon naast zich neer leggen, omdat de allochtoon er toevallig goed uitkomt.
 
die christenen zijn ook meer progressieve ouderen .... die zie je niet zo in de straat rondhangen :P
 
die christenen zijn ook meer progressieve ouderen .... die zie je niet zo in de straat rondhangen :P

De EO jongeren dag wel eens gezien.
Ik vind al die fokking evangelisten minstens even erg als de moslims. Gewoon een gevaarte voor de mensheid is het. Vieze incestuele pedocoïtusuelen.
 
Back
Naar boven