MuscleMeat

most embarrasing moment (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
Jaja mensen, idereen heeft wel eens een moment van schaamte gekend. schaamte is dan misschien een groot woord maar ik doel dus op een situatie waarbij je denkt van:
heb ik dat:rolleyes: :( "
en dus leiver ergens anders zou zijn op dat moment.

ik heb bijvoobeeld een keer meegemaakt toen ik een jaar of 16 was dat we in t zwembad opstopprtje gingen houden in de glijbaan. en vervolgens met zn allen elkaars enkels vasthoudend naar beneden gaan . ware het niet dat een kereltje achter mij mij niet bij mn enkels pakte maar in een rare bocht mij bij mn zwembroek greep..eenmaal in t water had ik nog steeds niet door maar toen ik uit water stapte om nogmaals te gaan kreeg ik t idee dat ik door t hele zwembad werd aangegapen en uitgelachen..juist ja....

mn zwembroek was kapot gescheurd en niet zon klein beetje ook..ik heb voor de rest in mn boxershort gezwommen waarbij ik de nadruk erop wil leggen dat ik die toen nog niet aanhad:rolleyes:

ik kon er wel om lachen, zelfs op dat moment maar toch had ik diep van binnen zoiets van...K*T :D
 
Hehehe :D lullig voor je.
 
Volgens mij wou je gewoon effe pronken en zo proberen een date te scoren!

:D
 
heheh LOL !
toen was je zeker letterlijk de frikandellenkoning :D
 
hahaha:p ja idd....:rolleyes:


maarre kom op mensen, nu is t mijn beurt om verhalen te mogen aanschouwen
 
hahaha, heb er een gevonden.. Lang lang lang, heeel lang geleden:rolleyes:

Het was namiddag, de bel v/d school kondigde het einde van de dag aan. Eindelijk, nu kan ik lekker massageolie gaan halen in het sensuele mytische winkeltje. (Niet voor mezelf, maar voor mij en mn vriendin)

Ik stapte het winkeltje binnen, en wie stonde daar achter de toog? Je raad het nooit.. Idd, een mooie knappe blondine, slank, blauwe ogen, ietsje ouder als mij toen. Wij samen helemaal alleen in het gezellige winkeltje.

Nu stond ik daar wel zo van, hehehe, ik kom voor massageolie..
Het meisje liet me aan alle soorten massageolie ruiken, maar niets voldeed voor mij natuurlijk. De flesjes waren te klein, maar vooral te duur.

Plots zag ik een middelgrote plastic fles staan, en dat voor slechts 10 euro. Het meisje liet me ruiken aan de fles, maar ik zei dat ik het niet zo goed rook, dus gaf ze me het flesje zelf. Ik rook eraan, maar niets... :dunno: Dus nijpte ik wat harder...


PSSSSSSllllllRRRRR!!! De helft van de fles spoot in mn neus en in mn gezicht, recht waardat dat meisie bijstond.. Niemand van ons durfde lachen, dat maakte de situatie nog wat ondraagbaarder. Uiteindelijk heb ik de fles toch nog gekocht :D
 
Originally posted by Bracke
PSSSSSSllllllRRRRR!!! De helft van de fles spoot in mn neus en in mn gezicht, recht waardat dat meisie bijstond.. Niemand van ons durfde lachen, dat maakte de situatie nog wat ondraagbaarder. Uiteindelijk heb ik de fles toch nog gekocht :D

bwahahaha!

wat een afgang!

waarschijnlijk ben je der nooit meer binnen geweest.

:laugh:
 
Originally posted by Bracke
hahaha, heb er een gevonden.. Lang lang lang, heeel lang geleden:rolleyes:
t is idd voor de meeste lang geleden dat ze zoeist mee hebben gemaakt, . ik weet zeekr dat ik nog wel meer beschamende momenten heb meegemaakt,t is een kwestie van diep graven en erop komen maar ik hoop dat er meer members gaan graven

Originally posted by Bracke
Idd, een mooie knappe blondine, slank, blauwe ogen, ietsje ouder als mij toen.

ik denk dat ze nu nog steeds iets ouder is als jou
:D
 
Ja mijn moment was toe er geen geschikte broek voor mijn in mijn kast hing en mijn syntholleuter er dus 24 uur per dag uit hing.
 
Mijne was me naam fout schrijven toen ik 15 was :P
 
zo dan mag ik dus niet klagen met mn moment van ..ja hoe zal ik t noemen..minutes of fame?:D
 
Toen ik 15 was kwam ik een hoerentent buiten bij ons in de stad, net op hetzelfde moment dat mijn vader er met de auto passeerde!
Hij was niet kwaad maar heeft er lang flauwe grappen over gemaakt...
 
In een (kleine) discotheek midden op de dansvloer op me bek gaan en me schouder uit de kom.
Gelukkig was ik dronken.
 
Back
Naar boven