MuscleMeat

Most stupid post.... EVER

Bezoekers in dit topic

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
6.329
Waardering
26
manmanman....

i am a long time reader here but never made any posts so i have finally decided to join you guys and give my 2¢. ok heres my question, is cum testosterone? when I have coïtus i have a lot of cum that comes out and i have coïtus often and am wondering if it is testosterone. because i dont want my testosterone levels to drop so i am wondering if they will when cum comes out?
 
Waahahahaha!! Most stupid post ever indeed :D
 
Nou, iemand nog antwoord op de beste man zijn vraag?! :D
 
nooit meer AS kopen, je eigen AS-productie, gewoon je cum opvangen in een naald en inspuiten maar... :D

een vicieuze cirkel van spuiten.. :D
 
Tjeez, bestaan ze nog?

Wat een eikel.
 
Hahahaaaa :D

Tja zo heb je Strombaject en nu ook Spermaject :D :D

Welke dikte naald ?? ??

Groet Smalluser :thumb:
 
Wel een condoom er om heen ! anders is het niet veilig !
 
Dat ies niet stom meer diver ! dat is zielig ....... !
 
:haha: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Echt waar, van die Amerikanen krijg ik toch echt soms tranen in mijn ogen :D :lol: :roflol: :rocker:

Op het Audiogalaxy board (toen Audiogalaxy nog wat was, tot afgelopen zomer) kon je ze er ook precies uitpikken ... HOE kun je zoiets stoms verzinnen! En dat geldt voor beide threads!
 
Je kunt toch wel zien dat dat een 'troll' was? zelfs een kleuter kent tegenwoordig het verschil tussen een plasgaatje en het poepgaatje bij het andere geslacht evenals waar de baby's vandaan komen.. tenminste???
 
Ach, misschien, maar dat maakt het (voor mij tenminste) niet minder grappig :)
 
Originally posted by smalluser
Hahahaaaa :D

Tja zo heb je Strombaject en nu ook Spermaject :D :D

Welke dikte naald ?? ??

Groet Smalluser :thumb:

Polsdikte??? :D
 
Haha...dit is echt niet normaal... Wat zou het gemiddelde IQ daar zijn!? Whahaha...suckers!
 
Back
Naar boven