XXL Nutrition

Moszkowicz nieuwe partijleider VNL (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
59.513
Waardering
22.715
Oud-advocaat Bram Moszkowicz voelt zich klaar voor de politiek. “Ik ben bevrijd van de angst om te vallen en bevrijd van de angst om door de media neergesabeld te worden", zei hij tijdens zijn presentatie als partijleider van de nieuwe partij VoorNederland (VNL).

"Ik weet wat het is om te leven uit een koffer, om alles kwijt te raken. In deze nieuwe rol kan ik mijn kinderen meer geven dan als zogenaamde steradvocaat."

Moszkowicz zei dat als hij niet was geschrapt als advocaat, hij niet de politiek in was gegaan. Hij zei ook dat hij geen strafbare feiten heeft gepleegd. Volgens hem zegt zijn belastingschuld niets over zijn betrouwbaarheid. Moszkowicz ziet het als zijn opdracht ervoor te zorgen dat zijn kinderen en hun kinderen een veilige en vrije toekomst krijgen.

Moszkowicz wil zich in zijn nieuwe rol buigen over de vraag hoe Nederland er over 25 jaar uit moet zien. "Een land van vrijheid, veiligheid en welvaart." Hij wierp zelf de vraag op of de stap van advocaat naar politicus een grote is en antwoordde daarop: "Ik denk van niet. Ik wil mensen bijstaan, vroeger cliënten, nu burgers."

Klassiek-liberaal

Dat Moszkowicz de nieuwe voorman zou worden was een publiek geheim. De Kamerleden Bontes en Van Klaveren zeiden eerder dat ze op zoek waren naar een stemmentrekker die de partij bij de volgende verkiezingen gaat leiden.

VNL noemt zichzelf een klassieke liberale partij. Moszkowicz pleit onder meer voor een sterke defensie, een strenger immigratiebeleid en effectievere zorg. “Kortom, waar een redelijk mens eigenlijk voor is.”

Bontes

Bontes ziet weinig in Moszkowicz als voorman en hij maakte gisteren bekend dat hij stopt met VNL. Hij heeft onvoldoende vertrouwen in de ingeslagen weg. Moszkowicz "betreurt, maar respecteert zijn beslissing." Hij bedankte Bontes dat die aan de wieg heeft gestaan van de partij. Bontes blijft wel in de Kamer voor de Groep Bontes/Van Klaveren.

Video in link

http://nos.nl/artikel/2031532-moszkowicz-voelt-zich-klaar-voor-de-politiek.html


:roflol:Kan best wel een zeteltje winnen tbh
 
Ideale job voor een ex-advocaat.

Hoeveel partijen heeft Nederland al ondertussen?
 
en nu wachten tot Frej post dat de joden terug zijn in de politiek

en de reactie van dietser dat de joden altijd al alles controleerden door de rockefellers
 
Komaan, niet veel mensen kunnen zeggen dat ze op de dansvloer stonden met een dictator.
 
Ik ben benieuwd wat voor volk op hem gaat stemmen. Een gelegenheidspoliticus, weliswaar een die zeer goed bespraakt is maar hij valt tussen de VVD en de PVV in. Hij is niet bepaald een man van het volk en heeft ook geen ongeschonden blazoen.
 
Bontes vond ik een goeie

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

Nu bij Pauw
 
Hij houdt tenminste de vinger aan de pols met betrekking tot het onderzoek naar MH17. Wat hij vroeger deed bij de PVV interesseert me geen fluit.
Doet hij ook alleen maar uit eigenbelang.
 
Welk onderzoek? We gaat nou boven oorlogsgebied gaan vliegen? Never go full retard.
 
Back
Naar boven