Fitness Seller

Motivatie crisis

Bezoekers in dit topic

Test_Addicted

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
31 mrt 2005
Berichten
784
Waardering
5
Lieve mede bodybuilders,

Momenteel kamp ik met een motivatie probleem waar ik echt graag aan zou willen werken, maar wat moeilijk is in verband met tijdtekort, stress, privé probleempjes en moeheid. Ik hoop dat jullie me in deze topic kunnen helpen de draad weer op te pakken...

Vier jaar geleden ben ik begonnen met trainen in Rotterdam-zuid bij sportschool Hakkens van Perry Hakkens. Een van oorsprong hardcore BB school waar je lekker los kan gaan. Daarna (een jaar later) ben ik naar een andere sportschool gegaan waar ik zo'n twee jaar zonder juice heb getraind, en een jaar met...

Sinds kort woon ik in Apeldoorn en train ik bij een fijne gym... Ik zit op school, loop stage, werk 15 uur in de week bij. Daarnaast heb ik een vriendin én een huishouden. Het is ontzettend druk druk druk druk. De laatste twee á drie maanden gaat training er op achteruit. Thuisstudie neemt aardig wat tijd in beslag. Ik zit in het laatste jaar en binnenkort begin ik aan mijn eindscriptie. Dat gaat dus ook veel tijd kosten.Voorheen heb ik het goed kunnen combineren, maar ik ging vaak laat naar bed en stond vroeg weer op.
Nu heb ik de laaste tijd ook privé tegenslagen gekend. Verder is mijn vaste trainingsmaatje er mee gestopt en moet ik alleen trainen. Dat is helemaal ****ed up...!!!!

Ik heb sinds ik van de juice af ben last van moeheid. Dit is ook een factor waarom trainen me zo tegen gaat staan. Ik merk dat ik overdags meer moe ben dan opgewekt. Mijn voeding is niet meer wat het moet zijn, puur vanwege de drukte.

Jullie moeten echt weten dat BB een verslaving is, en dat ik het een prachtige sport vindt...


Heeft iemand enig idee wat ik kan doen? Is de enigste oplossing om tot juni (diplomauitreiking) trainen op een lag pitje te houden?
 
Welke sportschool train je ? Ik woon ook in Apeldoorn
 
Is dat een beetje wat ? Ik train nu bij Achmea health center. Maar mis een paar dingen. Squats rek kan nu alleen via smith machine en waarde dumblls gaan nu maar tot 26 kg.
 
Ik train nu bij Achmea health center.


Dude, ga weg daar voordat je een ban krijgt hiero.. ;)


Nee ff serieus, EFC is zo'n beetje 253 keer geschikter om muscles te kweken..
 
Weet ik maar het is zo verleidelijk als je er precies 21 meter vanaf woont. Maar die intra gym is volgens mij van mij huis ook niet meer dan 15 min fietsen
 
Weet ik maar het is zo verleidelijk als je er precies 21 meter vanaf woont. Maar die intra gym is volgens mij van mij huis ook niet meer dan 15 min fietsen

Voor mij is 't een kwartier fietsen en 10 minuten met de auto..


Anders kom je een keer kijken... Scheelt je nog geld ook... Je zult't mooi vinden..
 
Het lijkt me wel iets ja :) Alleen dan moet ik me training;s partner wel over halen. Maareuh heb je nergens foto's ofzo ik kan het niet vinden op goooooooooooooooooooogle :)
 
kijk es in topic van de week (van een tijdje geleden)
 
Dumbbells van 26 kilo max:D yeah buddy switchen die hap
 
Jammer dat je niet in rotterdam woont bro anders ging ik zeker met je meetrainen.

Ik hoop dat je snel weer je motivatie vindt. De sport is te mooi om te stoppen.

Alvast succes bro.
 
Shrugs is zowieso te weinig en zit nu op dumbbell press op 24 kg dus. Maar ze zouden ze gaan verhogen tot 32 kg. Kank weer een half jaartje vooruit :P
 
Jammer dat je niet in rotterdam woont bro anders ging ik zeker met je meetrainen.

Ik hoop dat je snel weer je motivatie vindt. De sport is te mooi om te stoppen.

Alvast succes bro.


Weet ik.. voel me ook ****ed up..
 
waarom verminder je je (volume) inspanningen niet drastisch, zodat je moeheid verdwijnt en je zin vanzelf wel weer zal terugkomen.
Hoe?
2 x in de week een fullbody van een halfuurtje. 10-12 basis oefeningen
1 set 10reps tot failure. klaar.
zal je motivatie misschien weer doen terugkomen en als je er niet door groeit,
zul je er ook niet van achteruit gaan.
Succes met je dip, misschien ben je er al uit.
 
waarom verminder je je (volume) inspanningen niet drastisch, zodat je moeheid verdwijnt en je zin vanzelf wel weer zal terugkomen.
Hoe?
2 x in de week een fullbody van een halfuurtje. 10-12 basis oefeningen
1 set 10reps tot failure. klaar.
zal je motivatie misschien weer doen terugkomen en als je er niet door groeit,
zul je er ook niet van achteruit gaan.
Succes met je dip, misschien ben je er al uit.

welkom
 
Back
Naar boven