AndroidHealthClinic

motivatie/discipline (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat een irritante filmpjes hier overal, heb jij die echt nodig om te trainen?... ik word er niet warm van

Denk je nou echt dat dat mij dat ene rotmoer kan schelen wat jij ervan vindt?

Feit is: Niemand komt dit leven door zonder te falen in dingen die hij doet.

Kracht is keer op keer overnieuw proberen na dat het fout gaat en niet dat je alles cadeau krijgt en in 1 keer goed doet.

Ik sta open voor mensen die hier eerlijk over zijn. Die laten zien dat ze niet perfect zijn, die ook uit het riool zijn gekropen net als ik om iets te bereiken .

Ik kom uit een moeilijk verleden van verslavingen, zwaar overgewicht, depressie, en ook tijdens het trainen altijd tegengeslagen gehad zoals een zware blessure gescheurde pees in mijn schouder en andere rotzooi.

Daarom kan ik me eigen inleven in TS.

Daarom vind ik het triest dat iemand die hier op dit forum komt voor inspiratie en motivatie direct afgezeken wordt en botweg wordt gezegd ga jij maar wat anders zoeken.

De videos motiveren MIJ wel, en misschien heeft TS er wat aan. Zo niet dan niet.


Wat jij ervan vindt of het meeste soort zoals jou wat op dit forum verkeerdt zal me een worst wezen.
 
Bij welke sporten is dat niet het geval mits je ze serieus beoefend? In veel gevallen is het dan denk ik juist nog intensiever dan BB. In veel gevallen moet je naast de sport specifieke trainingen ook nog wat aan duurtraining en/of krachttraining doen.
Je hebt idd gelijk, voor andere sporten zijn er ook veel vereisten. Alleen was mijn reactie meer gericht richting TS die zegt serieus met BB te willen beginnen, ik wilde alleen duidelijk maken dat (net als veel andere sporten) er veel belangrijke dingen zijn binnen BB waaronder niet alleen tijdens de training maar ook buiten de training
 
:goodposting:

Maar ook al doe je de randzaken heel slecht, wat met gewichten stoeien of sporten in het algemeen is beter dan niets doen.
 
Denk je nou echt dat dat mij dat ene rotmoer kan schelen wat jij ervan vindt?

Feit is: Niemand komt dit leven door zonder te falen in dingen die hij doet.

Kracht is keer op keer overnieuw proberen na dat het fout gaat en niet dat je alles cadeau krijgt en in 1 keer goed doet.

Ik sta open voor mensen die hier eerlijk over zijn. Die laten zien dat ze niet perfect zijn, die ook uit het riool zijn gekropen net als ik om iets te bereiken .

Ik kom uit een moeilijk verleden van verslavingen, zwaar overgewicht, depressie, en ook tijdens het trainen altijd tegengeslagen gehad zoals een zware blessure gescheurde pees in mijn schouder en andere rotzooi.

Daarom kan ik me eigen inleven in TS.

Daarom vind ik het triest dat iemand die hier op dit forum komt voor inspiratie en motivatie direct afgezeken wordt en botweg wordt gezegd ga jij maar wat anders zoeken.

De videos motiveren MIJ wel, en misschien heeft TS er wat aan. Zo niet dan niet.


Wat jij ervan vindt of het meeste soort zoals jou wat op dit forum verkeerdt zal me een worst wezen.
Daarom moet je nog niet zo een jankerd zijn
 
Daarom moet je nog niet zo een jankerd zijn

Je zal je misschien afvragen wat doet die gast hier nou nog op dit forum :P

Heel simpel.

Negatieve aandacht motiveerd mij meer als geliked worden door alles en iedereen.

Net als wat Arny zei ! Don't listen to the nay sayers!!!! ;)

Iedereen bemoeide zich met hem; dit moet je doen in je leven dat moet je doen, dit is niet goed voor jou, dat juist wel.

Maar hij luisterde gewoon naar zichzelf.

Daarom voel ik gemeenschap met TS.

Iedereen heeft zijn oordeel al over hem klaar in dit topic maar niemand kent hem.

Zoals ik al zei een feit is iedereen komt tegenslagen tegen in zijn leven misschien niet met bodybuilden, maar iedereen krijgt zn pakkie wel ;)

En ik weet niet of ie dit topic nog aan het lezen is maar ;) Ik wil tegen hem zeggen dat ie schijt moet hebben aan de rest en moet doen wat ie wil doen.

Motivatie zit in jezelf en de kracht om schijt te hebben aan anderen.

Nog 2 videos omdat je het zo leuk vindt bitch ! :P



 
Laatst bewerkt:
Je zal je misschien afvragen wat doet die gast hier nou nog op dit forum :P

Heel simpel.

Negatieve aandacht motiveerd mij meer als geliked worden door alles en iedereen.

Net als wat Arny zei ! Don't listen to the nay sayers!!!! ;)

Iedereen bemoeide zich met hem; dit moet je doen in je leven dat moet je doen, dit is niet goed voor jou, dat juist wel.

Maar hij luisterde gewoon naar zichzelf.

Daarom voel ik gemeenschap met TS.

Iedereen heeft zijn oordeel al over hem klaar in dit topic maar niemand kent hem.

Zoals ik al zei een feit is iedereen komt tegenslagen tegen in zijn leven misschien niet met bodybuilden, maar iedereen krijgt zn pakkie wel ;)

En ik weet niet of ie dit topic nog aan het lezen is maar ;) Ik wil tegen hem zeggen dat ie schijt moet hebben aan de rest en moet doen wat ie wil doen.

Motivatie zit in jezelf en de kracht om schijt te hebben aan anderen.

Nog 2 videos omdat je het zo leuk vindt bitch ! :P



Je bent dus een jankerd en een special little snowflake?
 
Je zal je misschien afvragen wat doet die gast hier nou nog op dit forum :P

Heel simpel.

Negatieve aandacht motiveerd mij meer als geliked worden door alles en iedereen.

Net als wat Arny zei ! Don't listen to the nay sayers!!!! ;)

Iedereen bemoeide zich met hem; dit moet je doen in je leven dat moet je doen, dit is niet goed voor jou, dat juist wel.

Maar hij luisterde gewoon naar zichzelf.

Daarom voel ik gemeenschap met TS.

Iedereen heeft zijn oordeel al over hem klaar in dit topic maar niemand kent hem.

Zoals ik al zei een feit is iedereen komt tegenslagen tegen in zijn leven misschien niet met bodybuilden, maar iedereen krijgt zn pakkie wel ;)

En ik weet niet of ie dit topic nog aan het lezen is maar ;) Ik wil tegen hem zeggen dat ie schijt moet hebben aan de rest en moet doen wat ie wil doen.

Motivatie zit in jezelf en de kracht om schijt te hebben aan anderen.

Nog 2 videos omdat je het zo leuk vindt bitch ! :P



Arnie liep niet te janken op een forum hoor.
 
Hij lijkt wel familie van 4me.
 
Is dat je levenslied?
 
Voel je je beter nu je gaat spotten met de seksuele geaardheid van mensen?
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Eagleone topicban.
 
Back
Naar boven