XXL Nutrition

Motivatie log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schermafbeelding 2017-10-06 om 20.42.44.png
 
Je bent een topper :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: 4me
Schermafbeelding 2017-10-06 om 21.34.46.png


Soms moet je er ook gewoon een beetje zin in hebben en het leuk vinden....

"And my joint standing open"
 
Op een bepaald punt was ik er ook wel klaar mee, mensen die je een haak toewerpen en daarmee iets bedoelen (vrijmetselarij dus) als je dan een orka of walvis aan je haakje krijgt is het snel afgelopen.... Wurg verhaal waar ze niet uit komen maar wel met goede bedoeling. Hoewel walvis, de kraken bedoel ik dan.

Motivatie log
 
Wel altijd mijn eigen eer hoog gehouden door niets op te zoeken en het uit muziek te halen. Moeilijk gedoe over de ketting die niet te breken is en hand in hand en de ijsrots en bla bla, ben gewoon de andere kant op gevaren....... duurde een beetje langer maar kwam alsnog in de achterhoede.... De wereld is rond :)

 
En natuurlijk heb ik nog extreem weinig verteld en laten zien, maar wat maakt het ook uit.

Toen ik de brief kreeg dat het hun de strot kwam uithangen ben ik de riem nog strakker gaan aantrekken! Kan niet zeggen dat je dit moet doen als persoon en geen garantie geven dat het goed komt als je zo ver gaat, maar ik dacht ook ik blijf op de deur beuken totdat deze het begeeft (wachtwoord of niet). Heel duidelijk geef ik aan dat ik dit heb gedaan op het moment dat ik absoluut geen waarde meer hechte aan mijn leven en echt niets meer iets uitmaakte. Ik denk niet dat het een aanrader is voor een normaal mens....

Ik pretendeer dan ook niet dat je geen angst moet hebben! Als er dan ook een ceremonie was waar je bloed moet drinken dan kan ik vertellen dat ik niets afwachtte en ook niets heb overgelaten voor een ander.
 
Laatst bewerkt:

Het is niet voor lief genomen; ach deze persoon kan er niets aan doen.....
 
Laatst bewerkt:

Het is beter om geen rituelen te doen die je niet meent!
 
En daarmee heb ik weer een stuk kunnen afsluiten.
 
Schermafbeelding 2017-10-06 om 23.05.45.png
 
Laatste keer, of ik win van mijn epilepsie of ik verlies!

Ik ben het aan Fets verschuldigd, als het niet meer lukt pleeg ik zelfmoord.
 
Een weddenschap die nu hevig loopt te bloeden..... en flink loopt te branden.


Schermafbeelding 2017-10-07 om 01.01.59.png
 
Erm.... ik deed iets fout...... naja, het idee dan maar.....


Fuck wat een teleurstelling.....


Het was niet de bedoeling dat het direct zou stoppen met bloeden en moest voor mij een grote betekenis hebben.... Ik heb iets fout gedaan.... Ach, de betekenis....
 
Ik ga wel iets anders doen en ben het nodig, ik ga per definitie KO, dat is het wel waard. Ik laat het wel filmen. Hij mag mij alleen niet op de lever slaan, de rest maakt niet uit.


Bruut vanaf 9:09
 
Laatst bewerkt:
Tot over een half jaar?


 
Gooi de ban er maar op voor een half jaar Sanca Saxon je hoeft het niet na te vragen of ik het meen!


Het eerder half jaar was voor het trauma, dit half jaar is voor mij!
 

Pirate!
 

Mijn wens is mijn opdracht.
 

Helaas bij het kielhalen en de touw of haak gingen ze vaak dood doordat het schip vlijmscherpe eigenaardigheden had aan de onderkant. Mocht je de adem al lang genoeg in kunnen houden bloede je alsnog vaak dood.....



 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven