AndroidHealthClinic

Motivatie om 5km te fietsen alvorens bij de gym te zijn?

Bezoekers in dit topic

J03llV

Cool Novice
Lid geworden
2 aug 2013
Berichten
47
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
Iemand die mij een motivatie kan geven om met dit k"tweer door de regen en wind te fietsen om bij de sportschool te komen?

Ja je kunt nu zeggen als je geen zin hebt ga dan gewoon niet, maar dat is niet het gevoel. Go hard or go home.. Maar ik wil een echte goeie tip hebben om die drive te krijgen.

Ik ben meestal om half 4 klaar met school en moet dan nog sporten.

Alvast bedankt,
 
Ach nat ga je toch wel worden daar en het motiveert wel om lekker door te trappen en vast een goeie warming-up te hebben gedaan.
 
Ik hoef alleen maar een straat over te steken en soms denk ik ook van 'o ik moet die straat nog over, he bah het regent...'. (Eigenlijk niet, maar het zou kunnen voorkomen)

Dus het gaat echt niet om die 5 km (die elke huisvrouw kan hardlopen), maar gewoon omdat je over het algemeen geen motivatie hebt. Half vier is super vroeg! En het is juist goed om alle informatie van school te verwerken in de gym!
 
columbus zeilde rond de aarde, en jij kan niet eens fietsen naar de gym?
columbus zeilde rond de aarde, en jij kan niet eens fietsen naar mijn huis voor klets?
 
Go hard or go home roepen en het niet menen, zeg het dan gewoon niet. En als je niet door de regen wil fietsen wil je het niet graag genoeg, zoek dan een andere hobby.
 
columbus zeilde rond de aarde, en jij kan niet eens fietsen naar de gym?
Dat is waar, maar columbus had een boot en bemanning! Toch snap ik je punt :)
Ach nat ga je toch wel worden daar en het motiveert wel om lekker door te trappen en vast een goeie warming-up te hebben gedaan.
Dit vind ik een hele goeie! Dankjewel ;)
Ik hoef alleen maar een straat over te steken en soms denk ik ook van 'o ik moet die straat nog over, he bah het regent...'. (Eigenlijk niet, maar het zou kunnen voorkomen)

Dus het gaat echt niet om die 5 km (die elke huisvrouw kan hardlopen), maar gewoon omdat je over het algemeen geen motivatie hebt. Half vier is super vroeg! En het is juist goed om alle informatie van school te verwerken in de gym!
Als ik alleen de straat over hoefde te steken zou ik bij wijze van spreken slapen in de gym :) Ik ga je tip zeker meenemen ;)

Homegym starten.
Dit zou ideaal zijn, maar ik heb daar een gebrek aan fondsen voor..
 
Gewoon niet aanstellen en gaan :rolleyes:
 
koop een auto
 
Ik moet 8 km door de ****ing polder fietsen (dus geen gebouwen die de wind opvangen), lekker boeiend. Niet zo huilen, gewoon accepteren, je bent toch niet zo'n ambitieloze lul hopelijk?
 
Ga je niet fietsen en ga je die 5 km heen en terug hardlopen. Gelijk 10km cardio gedaan..

Wat is 10 km nou totaal om te fietsen? Middelbare schoolkinderen hier bij mij in de buurt fietsen elke dag 15km enkele reis om naar school te gaan (wat dus k*t is) en jij hoeft maar 5 km enkele reis te fietsen om te sporten (vrijwillig en leuk)
 
niet wenen
 
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik moet eerst door een grote weg fietsen [veel wind] en daarna nog door een lange bos met allemaal heuvels. Ik moet een hele hindernis afleggen voordat ik bij de gym ben. Maar als ik niet ga, omdat het beetje regent ofzo, weet ik 100% dat ik spijt ga krijgen! Ga ik wél, en gaat de training nietzo lkkr omdat ik moe ben, dan heb ik tóch wat bereikt! Je bent toch altijd een stukje verder als je traint dan dat je overslaat.
Maar het ligt eraan wat je wilt als je niet echt een doel hebt ga dan niet.

Maar als het echt hondenweer is, sneeuw bijv. dan zal ik thuisblijven want dat is vrij k*t en gevaarlijk! [neem aan dat niemand dan gaat die met de fiets is!]
 
De ****, zegt al veel over je mindset/motivatie qua trainen.

Door wind en regen fietsen doe je zonder na te denken als je hart bij deze sport(lifestyle) ligt.


En anders een auto kopen.
 
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik moet eerst door een grote weg fietsen [veel wind] en daarna nog door een lange bos met allemaal heuvels. Ik moet een hele hindernis afleggen voordat ik bij de gym ben. Maar als ik niet ga, omdat het beetje regent ofzo, weet ik 100% dat ik spijt ga krijgen! Ga ik wél, en gaat de training nietzo lkkr omdat ik moe ben, dan heb ik tóch wat bereikt! Je bent toch altijd een stukje verder als je traint dan dat je overslaat.
Maar het ligt eraan wat je wilt als je niet echt een doel hebt ga dan niet.

Maar als het echt hondenweer is, sneeuw bijv. dan zal ik thuisblijven want dat is vrij k*t en gevaarlijk! [neem aan dat niemand dan gaat die met de fiets is!]

Koop een scooter/brommer.

Je wilt trainen of niet, geen zin? zeg lekker je abbo op en ga bank hangen.
Niet zeuren en gewoon gaan.
 
Koop een scooter/brommer.

Je wilt trainen of niet, geen zin? zeg lekker je abbo op en ga bank hangen.
Niet zeuren en gewoon gaan.
Dat zeg ik toch ook, of was t niet duidelijk?
Ik zeg alleen als t sneeuwt, dat gaat toch nie met de fiets? En wie heeft zóveel geld om ff een auto te kopen om naar de gym te gaan?

Ps. het grof gaat ook met de auto hier dus wat wil je zeggen.. degene die altijd met de fiets gaan zijn pas écht de gene met discipline en consistentie!
 
zweetpakkie aan en gaan, gelijk opgewarmd voor de sportschool.
 
Back
Naar boven