AndroidHealthClinic

Motivatie voedingschema

Bezoekers in dit topic

Jeffrey

Novice
Lid geworden
21 jun 2018
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
82kg
Hallo iedereen,

Ik train nu ongeveer een jaartje serieus en begin met de dag meer te merken hoe belangrijk het eten is met het trainen.

Nu heb ik alles redelijk netjes uitgewerkt maar heb ik nogal problemen met het volhouden van mijn schema in combinatie met werk.

Buiten het preppen om zijn er nog handigheidjes of tips die mensen hebben om dit vol te houden? Ik prep steeds 2 week tot een maand mijn voeding en krijg het goed weg maar daarna slipt het weer weg.

Alvast bedankt!
 
Hallo iedereen,

Ik train nu ongeveer een jaartje serieus en begin met de dag meer te merken hoe belangrijk het eten is met het trainen.

Nu heb ik alles redelijk netjes uitgewerkt maar heb ik nogal problemen met het volhouden van mijn schema in combinatie met werk.

Buiten het preppen om zijn er nog handigheidjes of tips die mensen hebben om dit vol te houden? Ik prep steeds 2 week tot een maand mijn voeding en krijg het goed weg maar daarna slipt het weer weg.

Alvast bedankt!

Discipline.. dat is toch echt het beste antwoord hiervoor ;) gewoon blijven preppen.
Je kan ook eventueel verdiepen in voeding dat makkelijk is om op het werk te eten.

Bepaalde voeding die klaargemaakt moeten worden s' ochtends of s 'avonds naar binnen jassen.
Dan op het werk eenvoudige to-go dingen eten (Noten, belegd brood, kwark, e.d. should be easy enough)?
 
Back
Naar boven