1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

    Opt-in   Meer info

    Ontzet Notitie

Motivatie voedingschema

Discussie in 'Voeding' gestart door Jeffrey, 21 jun 2018.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

  1. Jeffrey

    Jeffrey Novice Topic Starter

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    0
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    82kg
    Hallo iedereen,

    Ik train nu ongeveer een jaartje serieus en begin met de dag meer te merken hoe belangrijk het eten is met het trainen.

    Nu heb ik alles redelijk netjes uitgewerkt maar heb ik nogal problemen met het volhouden van mijn schema in combinatie met werk.

    Buiten het preppen om zijn er nog handigheidjes of tips die mensen hebben om dit vol te houden? Ik prep steeds 2 week tot een maand mijn voeding en krijg het goed weg maar daarna slipt het weer weg.

    Alvast bedankt!
     
  2. Jan Verbeek

    Jan Verbeek Cool Novice

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    63
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    407
    Lengte:
    1m90
    Massa:
    99kg
    Vetpercentage:
    12%
    Discipline.. dat is toch echt het beste antwoord hiervoor ;) gewoon blijven preppen.
    Je kan ook eventueel verdiepen in voeding dat makkelijk is om op het werk te eten.

    Bepaalde voeding die klaargemaakt moeten worden s' ochtends of s 'avonds naar binnen jassen.
    Dan op het werk eenvoudige to-go dingen eten (Noten, belegd brood, kwark, e.d. should be easy enough)?
     

Deel Deze Pagina

  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie