MuscleMeat

motivatie voor bodybuilding

waarom doe jij aan bodybuilding, of ben je er ooit mee begonnen?


  • Totaal stemmers
    81

Bezoekers in dit topic

Dat is ook met tafeltennis zo muscleman :P

Mijn motivatie was om me wat sterker te voelen en ik vind het gewoon leuk..
 
Was vroeger niet zo tevreden met mn lichaam , nu wel:)Maar ik moet toegeven, en wie zegt van niet is homo of een leugenaar. De vrouwtjes zijn natuurlijk ook een (kleine)factor

Wie hier heeft nou eens niet gedacht bij zichzelf toen een meid zei'wow wat is die gespierd! (wijzend op een ecto met een minimum sicpackje') van haha, wacht maar, volgend jaar zul je eens zien wat gespierd is:cool: Ik bedoel te zeggen, dat is zeker een leuk bijkomertje
true:D
 
Voor mij was het een hobby, nu een verslaving.
was bij mij een verslaving/ obsessie begint de laaste tijd meer hobby te worden.
 
Na een ongeluk moest ik mijn spieren wat sterker gaan maken om de druk op mijn rug te verlichten.. tsja.. een beetje uit de hand gelopen denk ik...
 
Vroeger deed ik aan teamsport (namelijk voetbal) dus elke overwinning die je haalde had je mede aan je team te danken. Er was overdreven veel vriendjespolitiek (betaalde je vader de trainer een biertje dan mocht je altijd meespelen) dus wou ik een sport waar dat uitgesloten is en waar IK enkel iets aan mijn prestaties kon doen en dat was BODYBUILDING.

net zoals onze arnie :cool: ;) :D
 
wat is jouw optie dan??>???

Ik vind het een 'verbetering' mijn lichaam en doe het voor mezelf.
Uiteraard vind ik het niet erg als anderen het aan mij ook waarderen.
 
Ik doe het voornamelijk om er beter uit te zien en sterker te zijn. Voornamelijk voor mezelf, maar dat chicks het leuk vinden is ook een belangrijke motivatie :D
 

gvd ik haat het als ze ecto's van 50 kg bij 1.80 gespierd vinden. Als je botten kunt zien is het niet gespierd maar anorexia!!! Zeker als die nog een stom spannend t-shirtje aan heeft. Als ik men t-shirt uitdoe verschieten vele meisjes wel of als ze men foto zien.

K*tecto's!
 
gvd ik haat het als ze ecto's van 50 kg bij 1.80 gespierd vinden. Als je botten kunt zien is het niet gespierd maar anorexia!!! Zeker als die nog een stom spannend t-shirtje aan heeft. Als ik men t-shirt uitdoe verschieten vele meisjes wel of als ze men foto zien.

K*tecto's!


dan zijn die meisjes niet niet al te veel gewend kerel.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
tim005.jpg :: ImageThrust.com - Free Image Hosting
 
ik vind het een uit de hand gelopen hobby !!

:D
 
zo eerst maar eens mijn bril opzetten .... maar wel een goed topic
 
Discilpline. Dan voel ik me beter en sterker; voor mij is dat mentale aspect (dat veel buitenstaanders overigens totaal niet zien) erg belangrijk. :lifter:
 
Voor de chickas
Om een mooier lichaam
Groter en sterker en ruiger uitzien
Hobby
Krijg er meer discipline en zelfvertrouwen van
I like lifting weights
Het is een levensT geworden die me van de drugs houd en gezond laat eten
Voor de dagelijkse dosis endorfine
 
Voor de chicks, omdat ik zwakke onderrug heb. Omdar ik kantoortype ben die mensen wilt verbazen met eelt op de vingers :P. En omdat het lekker is :D
 
Voor de pussy! Obviously!

Vandaar dat ik nooit voor het extreem buffed ga gaan... maar atletisch ;) (zoals Loo's avatar...)
 
Back
Naar boven