MuscleMeat

motivatie voor bodybuilding

waarom doe jij aan bodybuilding, of ben je er ooit mee begonnen?


  • Totaal stemmers
    81

Bezoekers in dit topic

PRO

Advanced Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
17 aug 2006
Berichten
1.462
Waardering
2
zo als de titel zegt:

er zijn natuurlijk voor iedereen meerdere motivaties die van toepassing zullen zijn, maar kies de gene die het meest bij je klopt.
ben erg benieuwd naar de uitkomst.
 
Zo'n topic is pas geweest, even de zoekfunctie gebruiken.
 
om groot en sterk te worden :rolleyes:
 
voor de chicks natuurlijk, duh...
 
Mensen die het voor de chicks doen zijn ook meestal het kleinst ;)
 
Hoevaak moet zo'n topic nog komen?
 
mijn optie staat er niet bij
 
Ik heb een Micropenis en om dat te compenseren wil ik de rest van mijn lichaam tot gigantische proporties oppompen :)
 
ik had vroeger een bier buik die wou ik weg hebben en nu ben ik verslaafd
 
Laatst bewerkt:
Was vroeger niet zo tevreden met mn lichaam , nu wel:)Maar ik moet toegeven, en wie zegt van niet is homo of een leugenaar. De vrouwtjes zijn natuurlijk ook een (kleine)factor

Wie hier heeft nou eens niet gedacht bij zichzelf toen een meid zei'wow wat is die gespierd! (wijzend op een ecto met een minimum sicpackje') van haha, wacht maar, volgend jaar zul je eens zien wat gespierd is:cool: Ik bedoel te zeggen, dat is zeker een leuk bijkomertje
 
eigenlijk voor alles zo'n beetje ^_^
 
Voor de wijffies, maar ook omdat ik het mooi vind, maar toch overwegend voor chicks.
 
altijd al redelijk sterk geweest enzo paar keer gaan fitnesse in de zomervakantie om spieren te kweken haha en toen ik eenmaal die grote gasten zag d8 ik nog maar aan 1 ding, ik moet beter worden... ondertussen vergelijk ik me met ronnie dus kan nog ff vooruit :D
 
Vroeger deed ik aan teamsport (namelijk voetbal) dus elke overwinning die je haalde had je mede aan je team te danken. Er was overdreven veel vriendjespolitiek (betaalde je vader de trainer een biertje dan mocht je altijd meespelen) dus wou ik een sport waar dat uitgesloten is en waar IK enkel iets aan mijn prestaties kon doen en dat was BODYBUILDING.
 
Back
Naar boven