MuscleMeat

motivatie weg

Bezoekers in dit topic

Marloesss

Cool Novice
Lid geworden
10 dec 2014
Berichten
127
Waardering
9
Lengte
1m75
Massa
62kg
Vetpercentage
22%
Hallo iedereen,

Ik ben al een tijdje aan het klooien met trainen.. bedoeling was om te bulken tot eind maart begin april en daarna cutten ..
nu merk ik sinds enkele weken dat mijn motivatie/kracht/energie ver te zoeken is waardoor de trainingen niet meer optimaal gaan (lees: minder gewicht pakken) en ook mijn discipline om gezond te eten/ aan mijn kcal te houden is er niet altijd meer.
Ik ben nog niet super veel aangekomen..(vanaf vorig jaar Sept 56,5-57 kilo naar nu 59kilo .. maar toch voelt het alsof ik veel spier heb ingeleverd in vet :(

Nu heb ik vorige week een week rust gehouden wat heeeeel erg zwaar voor mij was mentaal, maar lichamelijk wel even nodig was .. maar merk dat de motivatie nu nog steeds er niet is. Heeft iemand anders dit ook meegemaakt? (heb afgelopen ma en di wel weer getraind maar ben nog steeds niet hersteld voel ik..)

Enerzijds wil ik erg graag gaan cutten zodat ik mijn speklaag eindelijk weer ns weg kan werken, maar aan de andere kant heb ik er geen zin meer in op dit moment...:(
struggle is real helaas:(

Kan het kwaad om wat minder vaak te trainen deze week?(ipv 5x bv 3x)

Ook weet ik niet goed welke periode verstandig is om te beginnen met cut i.v.m. "bikini proof" worden..

Hulp is welkom:):p
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij dat je best van 5 naar 3x kan, mits je een gedegen schema hebt.
Je staat op 18% (of kloppen je stats niet ?). want dan ben je toch wel bikiniproof lijkt me
 
Het is over 2 weken 18 graden...

Misschien dat dat motivatie geeft.

en 18% is redelijk bikiniproof idd..
 
Nee sta nu dus niet meer op 18.. Dat was toen ik 57 woog .. Nu niet meer recent gemeten maar gok 21-22%
 
Back
Naar boven