Fitness Seller

motivatie word minder en minder :S (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tetterpopko

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
17 apr 2012
Berichten
1.182
Waardering
363
Lengte
1m84
Massa
89kg
Vetpercentage
16%
nadat ik in de zomer een schouder blessure heb gehad en waar ik nu nog steeds last van heb tijdens het fitnessen zakt voor mij de motivatie stukje voor stukje terwijl ik er zo van hou.

Iemand die zichzelf hier in terug vind die een soortgelijk iets had en er nu weer bovenop gekomen is? share pls
 
nadat ik in de zomer een schouder blessure heb gehad en waar ik nu nog steeds last van heb tijdens het fitnessen zakt voor mij de motivatie stukje voor stukje terwijl ik er zo van hou.

Iemand die zichzelf hier in terug vind die een soortgelijk iets had en er nu weer bovenop gekomen is? share pls



herken het gevoel ;) maar je moet niet bij pakken neer zitten en gewoon geen schouders trainen en je op ander spiergroep focussen :) komt je motivatie van zelf weer terug succes
 
Helemaal niet trainen voelt/is nog erger dan wat minder zwaar trainen.
 
Motivatiedips zijn ****ed up. Was ook de bedoeling om de winter flink te gainen, maar heb deze week nog maar 1x getraind... en dan in april weer bitchen dat er niks te cutten valt omdat er geen spier zichtbaar is onder het vetlaagje....
 
Lees wat verhalen van mensen die ergere blessures hebben gehad en er bovenop zijn gekomen. Als diegenen het aan kunnen kun jij dat ook.

Wordt je blessure wel behandeld ofzo ?

Ik was ook in een bulk fase en toen brak ik een vinger, operatie zelfs enzo. Kon alleen licht trainen en de kilo gingen er vanaf helaas. Was elke dag balen als ik maar weer op machines moest en met licht gewicht...maar houd de toekomst in het vizier.
 
Lees wat verhalen van mensen die ergere blessures hebben gehad en er bovenop zijn gekomen. Als diegenen het aan kunnen kun jij dat ook.

Wordt je blessure wel behandeld ofzo ?

Ik was ook in een bulk fase en toen brak ik een vinger, operatie zelfs enzo. Kon alleen licht trainen en de kilo gingen er vanaf helaas. Was elke dag balen als ik maar weer op machines moest en met licht gewicht...maar houd de toekomst in het vizier.

ik heb zelf met schouder uit de kom gehad blijft dus gewoon een zwak punt is ook duidelijk verschil in size te zien tussen links en rechts
 
Ik loop zelf ook al een tijd met een zwakke schouder. Probeer er voor jezelf een uitdaging van te maken om je schouder sterker te maken. Op youtube staan genoeg filmpjes van oefeningen waarbij je de zogeheten "rotator cuff" traint. Doe wat research en zodra je schouder sterker is kan je weer beginnen met het opbouwen van jouw fysiek.

Iedereen kent ups en downs als het op motivatie aankomt. Je bent verdomme 21 man en in je kracht van je leven. Als je die knop omzet moet het jou makkelijk lukken om te groeien en sterker te worden.

Gewoon niet toegeven en altijd je doel voor ogen houden. Dat is het belangrijkste.

Succes pik!
 
I think I hurt my rotator cuff. What should I do to rehab it?

Start with the cuff complex which is listed below.

Use five pounds for all the movements.

Overhead press
Overhead tricep extensions
Side raises with thumbs up
Side raises with thumbs middle
Front raise with thumbs up
Front raise with thumbs middle
Bent side raise thumbs up
Bent side raise thumbs middle
Bent front raise thumbs up
Bent front raise thumbs middle
Zottsman curl – this is like a curl with an extra twist at the top
External rotation – only top half
External rotation – only bottom half
Start with one set of 10 reps with five pounds and work up to two sets of 20 with 20 pounds over time (by this I mean months, not by next week).

When finished with this workout, start the following shoulder traction work.

Lay on the bench with an average or light band set up like you would a reverse band press. Lay on the bench and strap the band around your wrist. Don’t grab the band – you want all the stretch to go to the shoulder and not be limited by your grip strength. Let the band pull your arm up and out. Move the arm around to try and lengthen the shoulder joint.

Do the same as above with the band wrapped around the power rack in different locations, except now you will be standing in front of the rack with the band on the side post of the rack. Move and stretch in every direction you can think of.

Do the traction work before and after all training sessions. Do the cuff work 4–5 times the first week, three times the second week and then only on upper body days after that.
 
Stap voor stap bouwen naar hetgeen wat je weer wilt doen. Denk zo: hoe meer je licht traint en bezig bent om je schouders te improven, hoe sneller je weer aan de zwaardere gewichten kan! Dat zou voor mij motivatie zijn.

Altijd de positieve kant van dingen bekijken ook al overschaduwt het negatieve. Het kan lastig zijn.
 
Back
Naar boven