Fitness Seller

Motivatie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rachidb

Novice
Lid geworden
7 nov 2012
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
60kg
Hallo allemaal,

Mijn type lichaam is een ectomorph maar toch heb ik een ONDERBUIKJE. Ik ben sinds 8 of 9 maanden al niet meer aan het fitnessen. Enkel voetbal in het weekend.
Graag wil ik terug gaan fitnessen en focus leggen op kracht en terug zichtbare spieren kweken. Mijn onderbuik is het zwaarste voor me om aan te pakken. Lukt helaas bijna niet om de 6pack te krijgen. 4pack is wel zichtbaar altijd. Ik wil graag Tips en tricks en terug gomtiveerd gaan trainen. Ik ben ondertussen 34 jaar weeg een goeie 70kg en ben 1m74,5 groot. Wie kan me een duwtje in de rug geven. Mss eerst mijn lichaam aan te pakken met deathlift, Squad en bench voor een 2 weken of wat moet ik het beste doen?
Vroeger was mijn schema ma en di trainen woe rust en do en vrij trainen en zaterdag mijn voetbal wetstrijd. Alvast bedankt.
 
Misschien heb je maar een 4pack. Zoiets heb je of heb je niet.
 
Motivatie gaat niemand je hier kunnen geven. Zal van uzelf moeten komen.
 
Somatotypes zijn een fabel. Bestaan niet.
Wil je beter gedefinieerde buikspieren;

Zet een goed training & voedingschema op.
Leer cutten & bulken.
???
Profit
 
Vind voor jezelf de reden waarom je een verandering wilt maken en hou dat vast terwijl je aan dat doel blijft werken. Je moet simpelweg iets doen om iets te krijgen, en qua spiermassa betreft moet je daar simpelweg voor BLIJVEN werken! Het is niet zo dat je na ff trainen het zomaar kan laten vallen.. Consistente acties!!

Volg een trainingsschema dat haalbaar is voor jou, en welke ook effectief is.
Pas je voeding aan op jouw doel, en maak dit ook aangenaam om te volgen (bijvoorbeeld geen eten dat je absoluut niet lust, hou je aan de MACROS)

Succes!
 
Squad en bench voor een 2 weken of wat

ow, als dat werkt, doe mij dan ook even je schema. Zit sinds oktober tot volgende maand in mijn cut, en heb er nog 5 maanden extra voor uitgetrokken om het spierverlies daarna een beetje goed te maken.
 
Back
Naar boven