MuscleMeat

Motiverende muziek

Bezoekers in dit topic

Rock24

Cool Novice
Lid geworden
11 jan 2016
Berichten
33
Waardering
1
Lengte
1m78
Vetpercentage
11%
Bij mijn in de sportschool wordt over het algemeen pure bagger gedraaid. Lil kleine, Ali B, Justin Bieber etc. Zucht... erg demotiverend.

Dus maar besloten oortjes mee te nemen en eigen muziek te gaan luisteren. Iemand nog tips voor muziek met een lekker tempo? Mijn persoonlijke favoriet is 'Till I Collapse van Eminem.

Ik hoor het graag.:thumb:
 
Lil kleine, Ali B, Justin bieber? whahahaha waar train jij dan in hemelsnaam?
Bij basic fit bijv. draaien ze gewoon van die techno stuff, niet echt de beste muziek maar het kan erger.

Sabaton 4 hr mix ;)
 
Lekker tempo, al zeg ik het zelf
 
Lil kleine, Ali B, Justin bieber? whahahaha waar train jij dan in hemelsnaam?
Bij basic fit bijv. draaien ze gewoon van die techno stuff, niet echt de beste muziek maar het kan erger.

Sabaton 4 hr mix ;)

Haha, I know right. Ik train bij FitFun Health & Racket club. Ken je waarschijnlijk niet. Heb al meerdere malen gevraagd of ze eens échte muziek willen draaien maar het personeel is van mening dat hun spotify lijstje prima is.
 
Yellow claw, Vato, EMD Music, Dirty House, Partysquad Weekend Takeover, Dyna, Slam FM op vrijdag altijd vette mix marathon. Kan je ook downloaden. TheWhiteKnife. Zit vast wel een tussen die je leuk vind.
 
Bij mijn in de sportschool wordt over het algemeen pure bagger gedraaid. Lil kleine, Ali B, Justin Bieber etc. Zucht... erg demotiverend.

Dus maar besloten oortjes mee te nemen en eigen muziek te gaan luisteren. Iemand nog tips voor muziek met een lekker tempo? Mijn persoonlijke favoriet is 'Till I Collapse van Eminem.

Ik hoor het graag.:thumb:

Justin Biebel is geen bagger!!!!!!!!!!
 
  • Like
Waarderingen: mat

dit is mijn persoonlijke favoriet, bach orgel muziek is echt de goat om mee te trainen




je bent zelf bagger

Goh, zou hier inderdaad heerlijk op kunnen bankdrukken. Als ik dit nou eerder had geweten...
 
beeldkijker Kom op zeg... Het is 2016. De darude grappen worden nu wel een beetje te oud, denk je niet?
 
Back
Naar boven