XXL Nutrition

MotoGP: Place your bets please

Wie word wereldkampioen in de MotoGP klasse


  • Totaal stemmers
    25
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Hayden does it!!
Of Rossi didn't!!

Knap ook van troy weer!
 
Toch gelijk gekregen met m'n stem op Hayden :)
 
Yeah, het zou tijd worden. :D
 
Wat hebben we van Nicky Hayden gezien het hele seizoen?
Iemand die constant aanvalt en voor de winst gaat?
Op zn pak had hij dan wel de woorden all-in staat, maar het is een coureur die mij te veel op safe speelt.
En met 2 overwinningen uit 17 races een zéér mager resultaat.
Rossi daarentegen race 1 14e door een valpartij ( lees van de motor gereden door Elias ) bandenproblemen een opgeblazen motor en electronica problemen plus een gebroken pols en enkel en dan 5 races winnen en dat in 1 seizoen tjsa dan is er maar 1 kampioenwaardig en dat is Rossi en anders Capirossi.
 
Hayden is Amerikaans en verdient het alleen daarom al niet om wereldkampioen te worden :D

Rossi is en blijft toch de absolute nummer 1
 
Het neemt niet weg dat Hayden een goede rijder is net als elke andere in deze top van motorfietsracen. Toch blijft Rossi de top voor mij. Het zat hem gewoon zo niet mee dit seizoen volgend jaar gaan we helemaal spektakel zien.

Vind het toch erg gaaf van troy ik gun het hem ook echt gewoon een geweldige rijder.

Ik heb de wedstrijd in spanning gekeken maar het eindresultaat werd met de ronde duidelijker.

Thijs
 
Ik heb net de val van Rossi gemist en ook al kan ik het zo'n Hayden niet misgunnen, ik wordt niet warm of koud van de man. Zelfs niet als 'ie aan het racen is. Eerst Schumacher al niet door pech, nu Rossi niet door pech...het zit me niet mee met m'n favorieten.. :(

Nou ja, volgend seizoen weer een nieuwe kans voor The Doctor! :D
 
Hayden is de opvolger van Criville en Roberts elk een titel voor 1 jaar en alleen Roberts werd kampioen door aggressief rijden, maar niet elke race.
Bij Rossi is het net als met Doohan vroeger als ze rijden winnen ze en alleen door pech halen ze slechte resultaten.
Kan mij trouwens maar 1 race van Rossi herinneren waarbij hij kampioen werd zonder eerste te worden ( in de MotoGP klasse )
Hayden rijd te vaak op save en slechts 1 race was hij dominant dit hele seizoen en dat was op Laguna Seca voor de rest vocht hij niet.
Assen won hij doordat Edwards viel, maar dat had makkelijk anders kunnen lopen.
Jammer dat we volgend seizoen een heel jaar lang naar nummer 1 moeten kijken en nog sneuer is dat de presentatoren behalve de Engelse op Eurosport repten over "afgetroefd in een rechtstreeks duel" als die er zou zijn kwam Rossi als winnaar uit de bus.
 
hmm had ik de verkeerde laten vallen tja can't win them all;)
 
Ze zijn allebij goed.
Nicky Haden zal kampioen worden..

als Rossi niet meer mee doet :P
 
Back
Naar boven