AndroidHealthClinic

MotoGP: Place your bets please (1 bezoeker)

Wie word wereldkampioen in de MotoGP klasse


  • Totaal stemmers
    25
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ghostrider

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 okt 2006
Berichten
6.493
Waardering
2
Aanstaande zondag word op het circuit van Valencia de laatste race van de MotoGP verreden.
Het was een hectisch seizoen met redelijk veel overwinningen voor publiekslieveling Valentino Rossi.
Na een valpartij in race 1 dankzij rookie Toni Elias en 3 technische mankementen aan zijn motorfiets waarbij hij 3x uitviel en een valpartij in de vrije training bij de races in Assen waar hij een botje in zn enkel en pols brak en enkele puntjes pakte.
Is Valentino Rossi sinds 14 dagen geleden weer de aanvoerder van het klassement nadat hij van een 51 punten achterstand kwam en dit omzette in een 8 punt voorsprong op nu tweede man Nicky Hayden ( die overigens de vorige race van zn motor werd gereden door zn eigen teammaat!!!! :D )

De 1e 2 vrije trainingen zijn geweest waarbij Rossi in de 1e training 1e was en Hayden 3e.
In de 2e training was het Hayden op 2 en Rossi op 6.
Met nog 1 vrije training te gaan en 1 kwalificatie voor de race op zondag beloofd dit het spannendste weekend te worden in de historie van de zwaarste klasse in de wegracerij.
Voor het eerst in 14 jaar krijgen we weer een finale om van te watertanden.
Dus bij deze wie gaat het worden:

Valentino Rossi

Nicky Hayden

*topic overigens geopend voor de liefhebbers van de MotoGP
 
Ik denk dat Rossi wint, maar hoop op Hayden.
 
Rossi hoeft niet te winnen om kampioen te worden hé ;)
Ik zet mn centen ook op Rossi aan een tweede plaats heeft hij genoeg en ook al is Hayden consistent over het hele seizoen.
Rossi heeft dat gaatje toch op eigen kracht gedicht :D
 
Rossi no doubt
 
Kom op kerel.

nicky%2011.jpg
 
Verkeerde forum, lieverd: [Link niet meer beschikbaar]
 
Goed topic :cool:

Onder normale omstandigheden gaat Rossi dit niet meer uit handen geven, hij kan als geen ander met grote druk overweg en is ook gewoon zonder twijfel met afstand de beste coureur.
 
Rossi denk ik. Ga zeker kijken iig!
 
Het terugkomen van Rossi is fenomenaal geweest de laatste races, na Assen hield niemand nog rekening met hem voor de titel. Ook al is het soms ook leuk eens een andere kampioen te zien worden, de vrolijke italiaan kán ik het gewoon niet misgunnen.

Het zal erom gaan spannen in Valencia zondag!
 
hou het op rossi hayden zal wel weer onderuit gaan
 
Ik hoop een keer Hayden. Een keer iets anders is wel leuk. Maar Rossi die 4-5 plaatsen mag verliezen tov hayden zal het nooit laten lopen. Of Pedrosa gaat iets goed maken naar Hayden toe;)
 
Pedrosa zou het wel doen, maar ik denk dat het voor hem het einde in de MotoGP betekent.
Zoals het er nu naar uitziet zal Loris Capirossi wel weer winnen en Hayden heeft het hele seizoen al last van zn mislukte starts.
De koppeling op zn motor is nog steeds niet in orde en gezien Valencia een klein en bochtig baantje is lees veel schakelen en koppelen ben ik haast bang dat het rijden van enkele snelle rondes geen probleem zijn, maar een volle race afstand no way.
Dat hebben we al kunnen zien over het hele seizoen Hayden is constant, maar halverwege de race heeft hij toch echt last van een slippende koppeling en last van zn banden.
En ik gok dat Rossi iets betere contacten heeft bij Michelin ;)
Onderschat Colin Edwards ook niet die heeft sinds gisteren een nieuw contract en rijd nu op hetzelfde materiaal als Rossi.
Op de lange stukken is de Honda misschien sneller, maar op het bochtige Valencia is Yamaha duidelijk in het voordeel.
Toch wonderbaarlijk dat op de circuits waar Rossi een "hekel" aan heeft bijzonder goed scoort en dat hebben we het hele seizoen al gezien.
Hayden kan niet met de druk omgaan en Rossi des te meer als Rossi plezier heeft in het rijden laat hij iedereen achter zich.
Over een paar uur de trainingen kan niet wachten de kwalificatie voor de MotoGP zal spannend zijn en allesbepalend voor morgen.
Veel kijkplezier vanmiddag alvast ik zal aan de buis gekluisterd zitten.

De blik van een echte kampioen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik denk (hoop) hayden, heeft toch al wat laten zien en heefter al lang genoeg op moeten wachten denk ik... Ik zal vol spanning kijken:p
 
Waanzinnige kwalificatie, Rossi op pole voor Baylis (!) en Capirossi :cool:
 
Dat word morgen nog wat.
Rossi Pole Hayden 5 achter hem Pedrosa carrembolage in bocht 1 :D
Hayden krijgt nogal wat lui achter zich aan en ik denk en ik weet haast wel zeker dat Pedrosa niet de dekking kan geven die Hayden nodig is.
Zeker gezien de tijden van Pedrosa die zijn ronduit slecht voor zijn doen alleen met de qualifiers kan hij potten breken.
Erg jammer ook dat Edwards 10e is die had eigenlijk iets verder naar voren gemoeten achter Pedrosa of zo.
Ik verwacht veel van Stoner en ik hoop dat hij Hayden een beetje op kan houden.
Rossi gaat niet winnen ben ik bang, maar Hayden ook niet.
Ik gok op een 1,2 van de Duc's
 
Back
Naar boven