AndroidHealthClinic

Motorsport passie!

Bezoekers in dit topic

harvey1980

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 jul 2006
Berichten
2.277
Waardering
1
Ik heb jaren aan motorsport gedaan, begonnen met brommerrace, toen 125,250,Supersport 600 en Superbikes, en dat in een periode van 12 jaar, 2 keer TT Assen meegedaan, 3 seizoenen europees kampioenschap 250cc, en 1 seizoen Wereldkampioenschap Supersport 600, en 1 race voor het wereldkampioenschap Superbike (wildcard assen 2004) in 2005 was ik op een haar na Nederlands kampioen in de Superbikes, een ernstige crash halverwege het seizoen zorgde ervoor dat ik uiteindelijk "slechts" 3e werd, afgelopen jaar veel pech gehad en daarmee motivatie kwijtgeraakt, mijn passie voor (aktieve) motorsport heeft plaats gemaakt voor het bodybuilden waar ik nu intussen ongelooflijk fanatiek mee bezig ben, wel apart.....want als motorcoureur is iedere kg er 1 teveel haha.

Ik tijdens mijn laatste race op een 210PK sterke Kawasaki ZX10R;
http://www.pajic-racing.nl/fotoalbum/Assen-last-race/slides/8E2G3981.JPG
 
Wel jammer dat er imo nooit uit is gekomen wat er in je zat.

Vind ik btw ook van Anthony Gobert. In mijn ogen de beste coureur die alleen door rare fratsen het nooit heeft kunnen bewijzen.

Zelf ook jarenlang motor gereden (op de groenen), maar door mijn gewicht werkte dat idd steeds minder. Bochten werden steeds enger;)

Wel fijn dat je nu gewoon lekker kunt knallen en niet bang hoeft te zijn voor een kg extra!
 
Wel jammer dat er imo nooit uit is gekomen wat er in je zat.

Vind ik btw ook van Anthony Gobert. In mijn ogen de beste coureur die alleen door rare fratsen het nooit heeft kunnen bewijzen.

Zelf ook jarenlang motor gereden (op de groenen), maar door mijn gewicht werkte dat idd steeds minder. Bochten werden steeds enger;)

Wel fijn dat je nu gewoon lekker kunt knallen en niet bang hoeft te zijn voor een kg extra!

Gobert was(is) idd een megatalent, kon alleen helaas niet erg goed met roem e.d overweg en kon niet van de drugs afblijven....en lekker kg's kunnen kweken is idd relaxed ja!
 
Gobert was(is) idd een megatalent, kon alleen helaas niet erg goed met roem e.d overweg en kon niet van de drugs afblijven....en lekker kg's kunnen kweken is idd relaxed ja!

Ik weet nog wel dat Gobert toen hij net kwam in de superbikes een bek opzette tegen de gevestigde orde (Slight, Fogarty) en het gewoon ook nog waarmaakte.
Inhaalacties waarbij hij zo hard remde dat de achterkant loskwam en richting concurent liet waaieren:D

Wel jammer dat die zo met drugs bezig was.

Mooiste vond ik toen hij voor Ducati in Amerika reed en het Superbike circus ff langskwam en hij zei dat ze geen kans hadden tegen hem en het eigenlijk ook nog ff liet uitkomen;)
 
Ik vind/vond Pier Franscesco Chili ook wel wat hebben!
Daarnaast bestaat mijn rijtje uit favo coureurs allertijden uit:

Michael Doohan
Valentino Rossi
Ben Bostrom ( jammer dat hij weer in de USA rijd )
Noriyuki Haga ( strakke inhaal acties op plekken waar het A niet kan en B niemand het durft en zijn eerste Engelse interview was ook lachwekkend Susy Perry vroeg hem hoe de race was het enige Engels wat hij kon was **** en Shit :D )
 
Ik vind/vond Pier Franscesco Chili ook wel wat hebben!
Daarnaast bestaat mijn rijtje uit favo coureurs allertijden uit:

Michael Doohan
Valentino Rossi
Ben Bostrom ( jammer dat hij weer in de USA rijd )
Noriyuki Haga ( strakke inhaal acties op plekken waar het A niet kan en B niemand het durft en zijn eerste Engelse interview was ook lachwekkend Susy Perry vroeg hem hoe de race was het enige Engels wat hij kon was **** en Shit :D )

Pierfrancesco is super, helaas was ie dit jaar niet meer zo snel, hij is nu ook gestopt en gaat als teammanager verder, heb dit jaar met het WSB in Assen nog mijn vrouwtje samen met hem op de foto gezet :cool:
 
Chili heeft net 2 jaar te lang doorgereden.
Echter snap ik niet dat Fogarty niet in je rijtje voor komt.

Mijn ouweheer had maar 1 echte held. Freddy Spencer:)

Zelf vind ik Rossi geweldig, maar nadat Biaggi een wheelie maakte over de finischstreep waarbij hij eigenlijk de motor kwijt was maar toch weer terugkwam, wist ik zeker dat dit mijn Favo motoGP coureur was.
Rossi is sneller, maar Biaggi rijd mooier.

Capirossi ook altijd erg goed gevonden.
 
Pier was als enige coureur ook al reed hij slecht de coureur waar ik van kon genieten.
Leuke uitspraken reed soms weergaloos en was geliefd bij het publiek.
Jammer dat hij nooit kreeg wat hij verdiende in Assen heb ik hem destijds ook in zn boxershort op zn motor zien rijden want werkelijk waar hij gooide alles het publiek in helm,pak,handschoenen,laarzen.

Wie is jouw all-time zero dan?

De mijne Max de keizer van Rome Biaggi.
Wat een grootspraak in zn hele carriëre de race uitrijden, terwijl hij de zwarte vlag kreeg ( dit was dacht ik in '98 ) beweren dat de Yamaha M1 niks was ( Rossi rijd er een seizoen op en word meteen wereld kampioen ) Rossi had het beste materiaal en als hij hetzelfde materiaal had was hij net zo goed ( en dat hebben we gezien )
En zn grootste concurrent Valentino Rossi afsnijden door een elleboog te gebruiken op Suzuka waarbij Rossi een ronde later Biaggi de middelvinger gaf.
Was het leukste seizoen ooit want Biaggi kwam bij de persconferentie met een rood oog een interview geven 3 maal raden hoe hij daar aan kwam :D
 
Foggy vond ik een irritant mannetje zeker nadat hij zijn concurrent Troy Corser uit het Ducati team wou hebben.
Respect wat King Carl heeft bereikt, maar zijn charisma spreekt mij niet aan.
Fogarty is net zo'n type als Biaggi echter maakte foggy waar wat hij zei.

Capirossi vond ik na zijn stunt op Harada niks meer aan.
Als je op zo'n manier wereldkampioen moet worden door je collega rijder en teamgenoot van de baan te drukken ben je zwak bezig.
Het duel hoort beslist te worden op de baan en niet zoals roodkapje deed bij Harada je concurrent van de baan te drukken.
 
Chili heeft net 2 jaar te lang doorgereden.
Echter snap ik niet dat Fogarty niet in je rijtje voor komt.

Mijn ouweheer had maar 1 echte held. Freddy Spencer:)

Zelf vind ik Rossi geweldig, maar nadat Biaggi een wheelie maakte over de finischstreep waarbij hij eigenlijk de motor kwijt was maar toch weer terugkwam, wist ik zeker dat dit mijn Favo motoGP coureur was.
Rossi is sneller, maar Biaggi rijd mooier.

Capirossi ook altijd erg goed gevonden.

aktie van max was in brno :cool:

deze bedoel je?

YouTube - Biaggi
 
aktie van max was in brno :cool:

deze bedoel je?

YouTube - Biaggi

Jep die, alleen van de zijkant wa sie veel mooier.

Ghostrider:
Je bent niet geheel objectief.

Biaggi had geholpen om de M1 competetief te maken.
Het jaar dat Rossi kwam is er zoveel veranderd aan de motor om Rossi een kampioenswaardige fiets te geven, en deze was ook niet meer te vergelijken met de fiets die Biaggi het jaar ervoor had. Heeft zowel Yamaha als Rossi toegegeven.

Kom niet aan max:D
 
Rossi en Jeremy Burgess = een kampioensfiets.

Enige idee waarom Biaggi dit seizoen geen zitje had?
Omdat hij zich negatief uitliet over de Honda.
En Biaggi die een fiets competitief maakt? Je hebt goeie humor Richard:D
Nadat Biaggi een plek bij Honda kreeg liet Max zich nogal ver gaan met zn opvattingen over de Yamaha de fiets was juist niet competitief daarom ging hij daar ook weg.
Max staat er om bekent om geen blad voor de mond te nemen ondanks de vele waarschuwingen die hij kreeg van zn teambazen.
Dat hij volgend jaar SBK rijd zal het einde van zn carriere zijn ik denk niet dat hij ooit nog terugkomt in de MotoGP.
Ik heb te veel van Biaggi mogen zien ten tijde van zn races tegen Mick Doohan en later tegen Rossi.
Wat een negativiteit straalt die man uit nog erger dan iemand aan het Sonja Bakker dieet.
 
Rossi en Jeremy Burgess = een kampioensfiets.

Enige idee waarom Biaggi dit seizoen geen zitje had?
Omdat hij zich negatief uitliet over de Honda.
En Biaggi die een fiets competitief maakt? Je hebt goeie humor Richard:D
Nadat Biaggi een plek bij Honda kreeg liet Max zich nogal ver gaan met zn opvattingen over de Yamaha de fiets was juist niet competitief daarom ging hij daar ook weg.
Max staat er om bekent om geen blad voor de mond te nemen ondanks de vele waarschuwingen die hij kreeg van zn teambazen.
Dat hij volgend jaar SBK rijd zal het einde van zn carriere zijn ik denk niet dat hij ooit nog terugkomt in de MotoGP.
Ik heb te veel van Biaggi mogen zien ten tijde van zn races tegen Mick Doohan en later tegen Rossi.
Wat een negativiteit straalt die man uit nog erger dan iemand aan het Sonja Bakker dieet.

Haha niemand rijd mooiere lijnen. Top coureur en als Rossi er niet was geweest een veel voudig wereldkampioen!
 
Maar ja Rossi is er wel!
En mooiere lijnen?
Er is niemand die 250cc sT rijd op zo'n fiets ( hoge bochtensnelheid ).
Vloog Biaggi niet vaak van zn fiets af als Rossi achter hem reed?
Als kampioen hoor je niet te bezwijken onder de druk van diegene die achter je rijd.
Als Rossi er niet was dan hadden we Alex Barros en Loris Capirossi wel.
Ik kan je keuze waarderen voor Max, maar ja iedereen heeft het over de wereldkampioen en niet de eeuwige 2 ( of de laatste jaren 3e en 4e ) ;)

Of zoals Doohan zo mooi verwoordde "Being second is being the first of the losers"
 
ik heb nooit iets om motorsport gegeven maar dingen kunnen veranderen:
ik ben verhuisd en nu heb ik een buurman die in het idm rijd met superbike
en niet onaardig nu ben ik naar een paar races geweest en moet zeggen is
dus wel spannend en sfeervol dus zit eigenlijk te wachten op het nieuwe
seizoen en dan gaan we weer enkele keren kijken. Voor 2 jaren was hij kampioen supersport idm mooi feestje gehad dus :D
 
Haha zeg niet dat het geen heetgebakerd mannetje is.
Maar wel een goede coureur!
Waarom moest Rossi nu ook naar de GP toe. Dan was ik fan van beide.
 
Back
Naar boven