XXL Nutrition

Mouss' log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En wat is een TML?
Beterschap!
 
Volledige week al ziek, terug rond onderhoud eten want ziek en cutten gaan niet goed samen.

Er is net wel een doel gesteld.
We hebben tickets te pakken voor TML dus daar wil ik wel nog eens top staan

Balen, wel getraind?
 
Gisteren toch een UB kunnen pakken.

BP - wide grip
(Is zo een oude panatta en ik lig echt slecht. Hoogste haken 2-3cm te hoog en de middenste uiteraard veel te laag)

6/5* 90
5* 92.5
2* 100

Incl DB press
12* 32
10/10* 34

Lat pulldown - pronated grip
4sets

Lat pulldown - supinated grip
3sets

Cable crossover
2* 15

Seated low row - close grip
2* 10

Machine shoulder press
15/12/8

V-pushdown
10/10

DB Hammer curl
12/12* 14

Standing calve raise - machine
20* 120
12*140
12/10* 150

Note: Best nog een goede training na mijn ziekte. Had ook weer zin om te trainen, in de toekomst toch wat meer deload protocol hanteren (alleen al voor het mentale).

Gewicht deze morgen: 91.7kg en shape zag er best goed uit, 4 bovenste blokjes beginnen terug licht door te schijnen.
 
LB 1

Conv DL
5/4* 160
6* 140
4*150

Lying leg press
12/10/10* 130

Hack SQ
12/12* 120
10* 140

Seated leg curl
15/10/8

Note: Ga een of andere verkapte vorm van Candito proberen op LB, beetje zoals Camelus
Dit was een probeersel, maar binnen 2-3weken als ik iets meer eet, moet het zoiets worden. Heavy/control day op SQ/DL en max 1-2 side oefeningen
 
Misschien had je dat al vermeld, maar doe je geen Squats?
 
Misschien had je dat al vermeld, maar doe je geen Squats?

Nope, geen squats meer. Heb het vorig najaar nog een kans gegeven, maar te veel last.
Moet opletten met mijn knieën (2 operaties) en het voelt gewoon niet goed aan na een week of 2-3.

Dus zijn ze er volledig uit. Ga waarschijnlijk als main oefening de hack squat gebruiken.
 
Nope, geen squats meer. Heb het vorig najaar nog een kans gegeven, maar te veel last.
Moet opletten met mijn knieën (2 operaties) en het voelt gewoon niet goed aan na een week of 2-3.

Dus zijn ze er volledig uit. Ga waarschijnlijk als main oefening de hack squat gebruiken.

Je kunt prima je doelen bereiken zonder de grote drie ;) In the end gaat het om de long game waar je baat bij gaat hebben.
 
Je kunt prima je doelen bereiken zonder de grote drie ;) In the end gaat het om de long game waar je baat bij gaat hebben.

Klopt.. Je moet zelf aanvoelen waar je het beste op gaat.
Dit had ik liever wel enkele jaren vroeger geweten.

Op die manier gaat BP er waarschijnlijk ook uit.
Niet zozeer last/pijn bij deze, maar ik vind 'm weinig bijdragen.
Misschien 1*/week op kracht (3-5rep range)



Voeding van gisteren: 2611kcal 189p 273c 79f
 
Gisteren rustdag + voeding: 2476kcal 165p 242c 88f

Gewicht deze morgen: 90.7kg - krijg er deze keer echt geen lijn in, ofwel is mijn weegschaal stuk

Straks UB of push
 
UB van gisteren

Incl BP
12* 70
10* 75
8/7* 77.5

BB Row - onderhands
10* 70
10/10* 80

Machine chest press - hammer grip
4sets

Lat pulldown
2sets pronated grip
2sets supinated

Lat cable raises - behind back
3sets

Tri pushdown
2sets

Machine curl
3sets

Voeding: 2819kcal 196p 293c 89f

Note: Begint er weer goed uit te zien fysiekgewijs. Toch het gevoel dat ik wat massa gepakt heb. Ik probeer dit weekend eens een foto te shooten.

Denk ook weer kcals te uppen vanaf maandag.
 
Gisteren padel = 1h30 cardio
Voeding: 2491kcal 184p 273c 67f
+ wat gesnaai: kommetje pompoensoep, klein pannekoekje en rijstwafels met extra pindakaas/confituur = +/- 3000kcal

Gewicht deze morgen: 90.1kg

Cheatmeal dit weekend, misschien nog 1weekje cut doortrekken zodat ik steady onder 90kg start.
 
Gewicht deze morgen: 89.8kg

LB in L.A. Gym

Sumo DL
5* 140
3* 160
2*3 170
2* 175 Bij eerste rep iets horen knakken

Front Barbell lunge (straight sets R dan L)
10* 50
10/10* 55

Calve press
4*10

Leg press
12* 120
12/12* 130
10* 140

Cable pulltrough
15/12/8/10

Seated ham curl
2*8

Seated leg ext - tenen omhoog
15/10/8

Calves - JanWillem style
3*

Rope crunch
2sets

10min fietsen

Voeding: AYCE sushi

1ste, 2de en 3de ronde: 60/40 regel
4de ronde besloot mijn vriendin dat het na de 2sesamballetjes wel genoeg was, dus heel de ronde alleen moeten eten. Die laatste 2stukken weigerde mijn maag echt, toch maar binnen geduwd.
5de ronde: 2ijsbolletjes

Knakgeluid DL: Gluteus medius is geraakt, puur musculair enorm triggerpoint voel ik zitten, maar kan momenteel niet rollen door een nog altijd overvolle maag.
Pijnlijk bij het bukken, hopelijk morgen niet al te veel averij
 
Oei, hopelijk valt het mee...
 
Knakgeluid DL: Gluteus medius is geraakt, puur musculair enorm triggerpoint voel ik zitten, maar kan momenteel niet rollen door een nog altijd overvolle maag.
Dat was ook wel een heel stevige sumo :) Niet kunnen foamrollen van zo'n volle maag.... die heb ik nog niet eerder gehoord :p
Ik hoop dat je geen blessure hebt.
 
Dat was ook wel een heel stevige sumo :) Niet kunnen foamrollen van zo'n volle maag.... die heb ik nog niet eerder gehoord :p
Ik hoop dat je geen blessure hebt.

Had enorme dorst, kon met moeite drinken omdat maag overvol :D
 
Back
Naar boven