AndroidHealthClinic

Moved: Mijn dieetje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
ja jongens ik weet niet of ik t in de goede sectie heb gepost maar ik heb hier mijn dieetje en ik ben benieuwd naar jullie op-aanmerkingen en eventueel advies.
ik heb ergens gelezen dat ik t beste om de zoveel uur kan eten ipv de 3 traditionele maaltijden.

7.00 - 3 roombotercroissants met extra roomboter en plakjes
gesmolten kaas (jong belegen) + 3 gebakken eieren met bacon en een aantal snufjes zout. Dit drink ik weg met 3 koppen koffie met extra melk en suiker en een glas jus de orange met extra zoetstof

9.00 - 1 pak gevulde koeken (zitten er 6 in een pak) plus een warm saucijsenbroodje plus een chupa chup

11.00 - zak bolognese chips van Lays en dipsaus. Hierbij neem ik
aangezien ik toch aan t knabbelen ben meestal nog een handje extra gezouten pinda's.

12.30 - Pauze. Vaak wordt dat bij de Mac het een en ander halen. Maar aangezien jullie duidelijkheid willen hebben zal ik t even algemeen neerzetten:

1 Big Mac, 1 quarter pounder met extra kaas, 1 portie kipnuggets van 6, een chocolademilkshake en als toetje een sundae ijsje waarvan ik aardbei t lekkerst vind.

14.00 - meestal heb ik geen honger na mijn vorige maaltijd maar aangezien ik om de zoveel uur moet blijven eten hoor je mij niet klagen als ik weer een mars en een broodje met vlokken en ontbijtspek naar binnen werk

16.30 aangezien ik om 18.00 pas mijn avondeten kan eten haal ik vaak nog bij de kiosk op t station een pak glace's en een warm sauzijcenbroodje mee voor onderweg.

18.00 eten wat de pot schaft. Bij mij thuis houdt dat in dat we naar Hans Patat om de hoek gaan waar ik veelal t volgende bestel:

1 schnitzel met extra friet en rauwkost
1 friet oorlog (pindasaus en mayo)
1 frikandel (cant live without it)
en als ik t nog wegkrijg heb ik ook nog een goulashkroket op mn
bordje liggen wederom een milkshake, ditmaal de kiwi omdat die nu eenmaal daar t lekkerst is.

om 20.00 hang ik voor de tv waar ik dan meestal nog een zak chips opentrek. meestal is dit paprika. uiteraard vergezeld van een tweetal halve liters bier.

vlak voor t slapengaan werk ik nog vaak een zak toffees naar binnen en drink ik nog een slaapmutsje

ohja dat slapen is dan om 01.00 want ik had gelezen dat je 3 uur voor t slapengaan niets meer mag eten en om 23.00 kan ik nog niet slapen. mede met t oog op t om de paar uur eten werk ik dus om 22.00 nog die zak toffees naar binnen om 3 uur later mn bedje op te zoeken.

gedurende de dag drink ik ook nog 2 keer 2 liter flessen cola weg, waarvan 1 light.

Mijn training heb ik in t daarvoor bestemde board geplaats maar bestaat voornamelijk uit de trappen oplopen op mn werk en t rennen naar de trein.

Ohja, zou ik t bijna vergeten, maar ik train dus om vet om te zetten in spiermassa en tegelijkertijd wou ik graag een paar kilootjes kwijt.

groetjes,

Peter Enus
 
Laatst bewerkt:
Ik zou je cola inname wat verhogen, het is echter niet de bedoeling dat je uitdrogingsverschijnselen gaat krijgen. Ook is het raadzaam wat slagroom bij de koffie te nemen, dan is hij sneller afgekoeld en kun je het daardoor ook sneller en meer drinken, bovendien smaakt het erg lekker.
Zorg dat je ook in de gaten houd dat je niet te vaak en te hard naar de trein rent. Rust is net zo belangrijk als trainen! Het laatste wat je wil is overtrained raken, of met een nare blessure opgezadeld komen te zitten.
Als je dit cut-schema lange tijd aanhoud moet je deze zomer wel als een echte beachboy tevoorschijn komen!

suc6 m8, ik duim voor je!!!
 
:)

hehehe

Je moet méér Karma aan andere leden geven alvorens je het terug aan dandyman geeft. -srry m8...
 
Die twee natnekken lopen elkaar gewoon met karma te spekken
:D
 
damn ! veelste weinig calorieen !

ik zou die 3 koppen koffie vervangen door een kratje bier.. want met 3 koppen koffie kan je t niet goed spoelen.. en t bier verdunt je bloed waardoor alles beter verloopt he

veder zie ik nergens staan dat je om 24:00 nog naar de friettent gaat ! dat is echt FOUT.. je moet minimaal 6 x per week om 24:00 een friet halen.

aanbevolen is een friet sate en veel zout ! want doordat je veel vocht vasthoud door de zout kan je 4 dagen zonder water ! probeer maar!

heb t ook geprobeert.. and WAUW look at me now
verder is mijn dieet ong hetzelfde.. ik zal es een pic nemen.
[Abeelding niet meer beschikbaar]

ja dit was in mijn bulk fase.. dus ik had nogal een dikke nek weetje....
 
Originally posted by Frenkpie
damn ! veelste weinig calorieen !

ik zou die 3 koppen koffie vervangen door een kratje bier.. want met 3 koppen koffie kan je t niet goed spoelen.. en t bier verdunt je bloed waardoor alles beter verloopt he

veder zie ik nergens staan dat je om 24:00 nog naar de friettent gaat ! dat is echt FOUT.. je moet minimaal 6 x per week om 24:00 een friet halen.

aanbevolen is een friet sate en veel zout ! want doordat je veel vocht vasthoud door de zout kan je 4 dagen zonder water ! probeer maar!

heb t ook geprobeert.. and WAUW look at me now
verder is mijn dieet ong hetzelfde.. ik zal es een pic nemen.
[Abeelding niet meer beschikbaar]

ja dit was in mijn bulk fase.. dus ik had nogal een dikke nek weetje....

tsja ziet er massief uit...

heb je ook posing pics trouwens?

damn he , waarom doe je niet mee aan de olympia?
 
Originally posted by Frenkpie

veder zie ik nergens staan dat je om 24:00 nog naar de friettent gaat ! dat is echt FOUT.. je moet minimaal 6 x per week om 24:00 een friet halen.

aanbevolen is een friet sate en veel zout ! want doordat je veel vocht vasthoud door de zout kan je 4 dagen zonder water ! probeer maar!


Bedankt voor t advies jongens, doch heb ik nog enkele vragen.

beginnende met die friet om 24.00. Is dat dan niet slecht, friet eten vlak voordat je naar bed gaat. Lijkt me beter om toffees naar binnen te werken aangezien ik dan meer variatie aanbreng in mn voedingspatroon. Hans Patat is overigens om 23.00 gesloten, kan ik t dan gewoon opwarmen of zelf frituren thuis?
En die friet sate, moet dat dan een kleine patat zijn of een grote?Welke dagen raad je eigenlijk dan aan om dat te eten.

Ik ben trouwens vergeten te melden dat de woensdag mn junkdag is, dan eet ik ook nog de nodige pizza's met haring, zuurkool en pindasaus en Ben & Jerries ijsjes.

Trouwens, Frenkpie, die foto motiveert als een tierelier. Dat is ook mijn doel...droog, massief en een lelijke harses..alhoewel ik voor dat laatste niet veel voor hoef te doen.

vriendelijke groeten,

Peter Enus
 
Originally posted by dandyman


Bedankt voor t advies jongens, doch heb ik nog enkele vragen.

beginnende met die friet om 24.00. Is dat dan niet slecht, friet eten vlak voordat je naar bed gaat. Lijkt me beter om toffees naar binnen te werken aangezien ik dan meer variatie aanbreng in mn voedingspatroon. Hans Patat is overigens om 23.00 gesloten, kan ik t dan gewoon opwarmen of zelf frituren thuis?
En die friet sate, moet dat dan een kleine patat zijn of een grote?Welke dagen raad je eigenlijk dan aan om dat te eten.

ehm tsja altijd zoveel mogelijk eten, tot je moet kotsen dat ie goed...



Ik ben trouwens vergeten te melden dat de woensdag mn junkdag is, dan eet ik ook nog de nodige pizza's met haring, zuurkool en pindasaus en Ben & Jerries ijsjes.

je moet elke dag pizzas eten joh, van die grote vette big american pizzas ( minstens 3 x per dag)
En ben en jerrie ijsjes tsja ook minstens een doos per dag

Trouwens, Frenkpie, die foto motiveert als een tierelier. Dat is ook mijn doel...droog, massief en een lelijke harses..alhoewel ik voor dat laatste niet veel voor hoef te doen.

vriendelijke groeten,

Peter Enus
 
ROFL @ dandy :D


nou uuh peter.. je zou best de friet kunnen halen om 23:00.. je laat t dan even koud worden.. en wacht je tot de friet beetje zacht en smeuig aanvoelt.

vervolgens doe je t in de frietvet (100 graden maximaal). doordat de frietvet niet helemaal vloeibaar is .. zal er vel achterblijven op de friet. waardoor de friet veel beter te eten is !

aanbevolen hierbij is minimaal 200 ml frietsaus erbij te doen.. en een flesje jenever voor de alcohol.. zodat t bloed goed dun wordt waardoor alles beter kan verwekt worden.

ennuuhh verder.. nOOIT kleine patatjes.. dat is veelste weining energy voor iemand in zijn bulkfase.. altijd grote of extra super large
 
Originally posted by Frenkpie
ROFL @ dandy :D


nou uuh peter.. je zou best de friet kunnen halen om 23:00.. je laat t dan even koud worden.. en wacht je tot de friet beetje zacht en smeuig aanvoelt.

vervolgens doe je t in de frietvet (100 graden maximaal). doordat de frietvet niet helemaal vloeibaar is .. zal er vel achterblijven op de friet. waardoor de friet veel beter te eten is !

aanbevolen hierbij is minimaal 200 ml frietsaus erbij te doen.. en een flesje jenever voor de alcohol.. zodat t bloed goed dun wordt waardoor alles beter kan verwekt worden.

ennuuhh verder.. nOOIT kleine patatjes.. dat is veelste weining energy voor iemand in zijn bulkfase.. altijd grote of extra super large

ook grote porties he...

Trouwens wat ook wel werkt is elke dag een stuk a 10 bacardi breezurs drinken, daar hun speciale samenstelling word je xtra anabool, en zul je gaan groeien als een gek
 
Ik zou tussen het dieet nog een portie lekkere oliebollen tussenvoegen!
 
Beter voor mij dan..maar breezers kan ik die ook vervangen voor euh vodka en rum. en dat tijdens de maaltijden opsplitsen of gedurende de hele dag aan een flesje lurken

Daarbij wou ik ook vragen of t misschien raadzaam is om de chupa chup te vervangen voor mars aangezien ik laatst een reclame zag waarin bleek dat chupa chups glucose bevat en dit toch van slechte invloed is op je lichaamn.
Aangezein ik mn lichaam als een kostbaar iets beschouw zat ik dus te denken om dat te vervangen voor bijv, een mars of een snicker of misshcien zelfs twee stuks.
Dan ga ik bij nader inzien toch voor de mars aangezien ik daar nu kans maak op een leuke cd:rolleyes:

[Abeelding niet meer beschikbaar]
ja sorry jongens dat ik veel vragen stel maar ben heel erg benieuwd
 
hmm 1 of 2 mars?
dat zal denk ik te weinig zijn.. je kan de 1-2 mars ook vervangen door 2-3 magnums.. wel pure chocolade.

ik denk dat als je onze adviezen opvolgt en met jouw huidige schema doorblijft bulken. je binnen enkele maanden op ong. mijn niveau kunt komen. t zal wel zwaar worden ! maar je kan het ! ik geloof in je!!!

laat over een tijdje ook ff before and after pics zien. om je progressie van je lelijke fok te zien.
 
Back
Naar boven