Originally posted by admin
Deze dus...
![]()
Raad je mij het toestel aan?
Ik zou zijn modernere opvolger nemen, die heeft nl. een usb interface. Die waren nog niet beschikbaar toen ik de mijne kocht
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Deze dus...
![]()
Raad je mij het toestel aan?
He idee van een vaste opslag lijkt me iig niets...je wil toch kunnen afwisselen van medium zonder telkens nieuwe opnames te moeten maken?
Dus dan is het kiezen tussen de minidiscs met het goedkope medium en goede geluidkwaliteit en opslag ruimte....of de kleinere (handigere) apparaten met (dure) geheugen kaarten...
Originally posted by Vince
't Schijnt ook wel zo te zijn dat het uploaden via USB nogal traag gaat. Maar dat dingetje is zo verdomd klein...je merkt haast niet dat je het bij je hebt.
Maar dat hoeft toch niet?Originally posted by Bracke
HEy vince,
Ik heb een md speler gehad en heb hem verkocht.. Ik moest steeds mn muziek analoog opnemen via mn pc wat dus veel te lang duurde..
Originally posted by nilsjei1234
Interessante threads..
heb nu ook een mp3 speler namelijk de napa3 380 maar ja is mij dus alweer niet iets te groot om mee te trainen..
en die mincd die erin shit tsja iets trillen en geluid weg..
Dus ben eigenlijk op zoek naar een beter alternatief...
Heb binnenkort examens dus denk dat ik me ouders als cadeau een mp3 speler ofzo vraag...
Bracke hoe kun je die van jou meenemen naar de sportschool?
En handig bij je houden?
Maar dat hoeft toch niet?
Originally posted by Bracke
HEy vince,
Ik heb een md speler gehad en heb hem verkocht.. Ik moest steeds mn muziek analoog opnemen via mn pc wat dus veel te lang duurde.. Nu heb ik een mp3 speler, al 5 maanden en ben er zeeeer tevreden over. Geen bugs, geen irritante dingetjes, een echte top mp3 speler. Heb hem samen met 256mb geheugen genomen, minder is iets te weinig.. Heb hem al aangeraden aan vrienden en zij hebben hem ook gekocht, wederom met veel plezier achteraf..
Het is een heel bekende mp3 speler, nl de NEX2ehanced.. Het is dus een succes opvolger van de NEX 2.. Alle eigenaars schrijven goede reviews, dus niets aan de hand met dit tooltje..
Zal hem eens een keer laten zien als naar aeroshit komt.. Je zult wel zien.. Een voorproefje..
http://www.mp3man.be/product/1786
Niet als je een usb interface aan je minidsic hebt zittenOriginally posted by admin
Maar dat hoeft toch niet?
Originally posted by Vince
Hmmmm, wordt moeilijk kiezen nog![]()
'k Ga toch voor een MP3 speler gaan dan. Zal eens in de Media Markt gaan piepen op de Keyserlei. Zullen ze wel 't een en 't ander hebben.
Waarom niet?Originally posted by CQ_Demolisher
Ik heb een sharp MD,puik ding,maar echt vaak gebruiken tijdens het liften doe ik niet.