Fitness Seller

MPF multi purpose fitness. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sam1234

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2013
Berichten
1.247
Waardering
142
Lengte
1m80
Massa
79kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Iemand ervaring met het merk MPF multi purpose fitness?

Kan goedkoop een squatrack met pulley en een bankje met preacher accessoire kopen. Dus vandaar.

Kan echt niks vinden op internet van dit merk.. Niet bij fitnessseller en helisports etc.
Maar misschien ben ik wel gewoon blind :(

Dus iemand ervaring ermee?

Alvast bedankt,
 
Hey Sam 1234,

Ik heb persoonlijk geen ervaring met MPF.
Maar aangezien ik zo'n zoekopdracht een leuke uitdaging vind tijdens mijn nachtdienst, hier komt ie dan.

MPF Multi Purpose Fitness, dit merknaam is eigendom van Trade Care Brand te Deventer.
Dit bedrijf staat nu bekend als een fietsenfabriek.
De fietsen die ze daar maken worden verkocht bij o.a. de Gamma en de V&D.

Bij goed zoeken vond ik dat het voornamelijk elektrische fietsen betreffen die daar verkocht worden.
Deze fietsen zijn van abominabele kwaliteit.
Tevens een zeer slechte klantenservice beleid.

Na dit te hebben gelezen zou ik je afraden om iets van dat merk te kopen.

Hoop dat je hier wat aan hebt.
 
Hallo,

Iemand ervaring met het merk MPF multi purpose fitness?

Kan goedkoop een squatrack met pulley en een bankje met preacher accessoire kopen. Dus vandaar.

Kan echt niks vinden op internet van dit merk.. Niet bij fitnessseller en helisports etc.
Maar misschien ben ik wel gewoon blind :(

Dus iemand ervaring ermee?

Alvast bedankt,

Ik heb het gehad. Ik zal kijken of ik nog ergens een clipje heb.

Het is goed maar er waren een paar nadelen: niet zeer zwaar belastbaar. Ik woog 80 kilo en benchte 90 kilo en de bench begaf het . de lasnaad was losgekomen en had het net op tijd gehoord.

De rack had ook een pully die het aardig deed. Echter was de rack net niet breed genoeg waardoor mijn grip te narrow was als ik benchte.
Ik zoek nu ht clipje eens op.

---------- Toegevoegd om 02:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:31 ----------

Hier de video
Mijn bench press toen, toont aan hoe veel deze site me heeft geleerd!!

---------- Toegevoegd om 02:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:42 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=HmarvQbBy3I
 
Hey Sam 1234,

Ik heb persoonlijk geen ervaring met MPF.
Maar aangezien ik zo'n zoekopdracht een leuke uitdaging vind tijdens mijn nachtdienst, hier komt ie dan.

MPF Multi Purpose Fitness, dit merknaam is eigendom van Trade Care Brand te Deventer.
Dit bedrijf staat nu bekend als een fietsenfabriek.
De fietsen die ze daar maken worden verkocht bij o.a. de Gamma en de V&D.

Bij goed zoeken vond ik dat het voornamelijk elektrische fietsen betreffen die daar verkocht worden.
Deze fietsen zijn van abominabele kwaliteit.
Tevens een zeer slechte klantenservice beleid.

Na dit te hebben gelezen zou ik je afraden om iets van dat merk te kopen.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Ik heb het gehad. Ik zal kijken of ik nog ergens een clipje heb.

Het is goed maar er waren een paar nadelen: niet zeer zwaar belastbaar. Ik woog 80 kilo en benchte 90 kilo en de bench begaf het . de lasnaad was losgekomen en had het net op tijd gehoord.

De rack had ook een pully die het aardig deed. Echter was de rack net niet breed genoeg waardoor mijn grip te narrow was als ik benchte.
Ik zoek nu ht clipje eens op.

---------- Toegevoegd om 02:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:31 ----------

Hier de video
Mijn bench press toen, toont aan hoe veel deze site me heeft geleerd!!

---------- Toegevoegd om 02:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:42 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=HmarvQbBy3I

Bedankt voor de reacties! :)

Hmm... Dan wordt deze aankoop hem toch niet..
Jammer was een mooi koopje, maar ben er al eerder getrapt. De volgende keer dat ik nog wat koop voor de homegym moet het gewoon goede kwaliteit zijn waar ik de rest van me leven wat aan heb!

Yasmine, het filmpje staat prive :(

Bedankt nogmaals mannen!
 
Back
Naar boven