AndroidHealthClinic

Gestopt Mr. Belgium goes nuts

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_59_48

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 jun 2005
Berichten
125
Waardering
3
Jullie hebben me zover gekregen. Vandaag (10 dagen na mijn vijftigste verjaardag) stap ik terug naar de gym. Althans ik ga er ééntje uitpikken. Daarna ga ik terug aan de slag, en wel met mijn zoontje van 10. Volgende week maandag of dinsdag begint mijn training.

Wat is de bedoeling : wel - verder vet afbouwen (ik ben reeds 7,5 kg afgevallen en weeg nu 77 Kg. voor 1,70 meter). Bedoeling is er nog 7 kg vet af te gooien en 3 à 4 kg spieren op te bouwen (op een jaar tijd).

Ik doe dit voor mezelf, om te bewijzen dat het niet gedaan is na je 50-ste (integendeel) en om sexy te blijven voor mijn vrouw. Ook wil ik mijn zoon aan het bewegen krijgen, hij is van de X-box generatie, daar heb ik niets op tegen (ben niet ouderwets), maar ze zitten wel erg lang voor de kijkkast (hij heeft alvast een gespierde duim) :).

Wie dat wil kan hier mijn ontwikkeling volgen. Na een paar maand of zo zal ik een eerste foto posten (nu zie ik er niet uit - eerlijk is eerlijk).

Ik verwacht geen wonderen, ik wil gewoon een correct en sexy lichaam. De doelstelling ligt heel anders dan op mijn twintigste. Ik ben ook niet zinnes om allerleid "hulpmiddeltjes" te gerbuiken, ik ga zo ver mogelijk met diëetprodukten en een aangepast diëet.

Ik denk dat zowel de beginner als gevorderde body-builder iets zal hebben aan deze post. Ik overweeg zelfs om een boek te schrijven na deze ervaring, we zullen wel zien.

Ik zal het ook anders moeten aanpakken dan vroeger, veel voorzichtiger terug opstarten, de roest moet eruit. Dus het zal een trage maar zekere progressie zijn.

Wedstrijden doe ik niet meer, ik heb mijn tijd gehad en ook niet echt iets meer te bewijzen, alleen aan mezelf.

Voor welk soort gym ga ik? Wel - liefst een hardcore - niet dat ik iets heb tegen de moderne health centers, maar 1. Ze zijn veel duurder - en 2. Ze zijn meestal te druk. Bovendien zullen die zwetende lijven rond mij mijn drive ten goede komen hoop ik.

Ik zeg tegen niemand wie ik ben (geweest), om gerust te kunnen trainen, voor mij is het ook een stuk ontspanning omdat ik samen met mijn vrouw 3 bedrijven run, is mijn vrije tijd heilig. Het zal wel een uitdaging zijn om mijn doel te bereiken en tegelijkertijd mijn zoon te begeleiden, het zal dan ook een instinctieve training worden, vooral met halters.

Spieren hebben een geheugen, ik hoop dat ze zich mij nog herinneren - hahahaha... ;)

I'll keep you informed.

IFBB Jan Timmermans V.jpg
 
Veel succes Jan, ga dit zeker opvolgen..

Tof dat je terug begint te trainen.
 
Veel succes Jan, leuk om te zien dat je extra gemotiveerd bent geworden.
 
veel succes Jan, hopelijk heb je goed spiergeheugen ;)
 
Succes ! Een nobel streven (en wie weet wat voor latente talenten er in je zoon verborgen zijn)
 
Jan, waar woon je ergens? regio?
 
ben echt heel erg benieuwd hoever je gaat komen!!!! suc6
 
succes, ben benieuwd. en laat die zoon maar meedoen ;)
 
Succes de komende 2 maanden (iets minder;))!
 
veel succes, tof dat je de draad weer oppikt
 
ECht top dat je de draad weer oppakt! Zeer goede shape back in the days!
 
Jan, waar woon je ergens? regio?
In België, Wallonië - op twintig kilometer van Luik.

Bedankt aan iedereen om me succes te wensen. - Ik zal aan jullie denken vanaf de eerste kramp. :)
 
Dit wordt een leuk log om te volgen!
Veel succes! :)
 
Veel succ6 Jan goed dat je weer begint :thumbup:
heb je alles voordien laten kontroleren bij een doc ? (bloedwaardes, testosteron, hart etc.. )
dan weet je een beetje waar je aan toe bent, en of je iets nodig hebt om eventueele "ouderdomverschijnselen" iets bij te sturen ..
 
zeer nice om te volgen!
Maak aub een foto voor progressie te kunnen zien en post een 'after' foto samen met de 'beginstatus' zou mooi zijn om te kunnen zien wat iemand nog kan bereiken met veel inzet op een hogere leeftijd :p
 
Veel succes, hoop op een uitgebreid log :thumb:
 
Hahahahaha :) - Ik was begin jaren tachtig bij de para-commando's (ja en ik heb ook een Mariniers brevet) en daar maakten we altijd een grap over "Voorwaarts Mars" - we riepen dan door mekaar, geef mij maar een Zip, ja en ik een Milky-Way. Humor is belangrijk in het leven, als je 's morgens opstaat kan je kiezen, of je begint te zaniken over alles wat er fout is op de wereld, of je maakt van je eigen leven het beste, niemand kan dat in jou plaats doen.
 
zeer nice om te volgen!
Maak aub een foto voor progressie te kunnen zien en post een 'after' foto samen met de 'beginstatus' zou mooi zijn om te kunnen zien wat iemand nog kan bereiken met veel inzet op een hogere leeftijd :p
Ga ik echt doen voor jou ... Promissed ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven