Fitness Seller

Mr Bookmaker !

Bezoekers in dit topic

roel26

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 jan 2005
Berichten
193
Waardering
0
Zijn er hier ook nog BB die wel eens gokken op sport?? (mr Bookmaker bv).??

Als dat zo is zou het misschien handig zijn om in deze tread tips te vermelden mbt de weddenschappen!. :cool:
 
Ik doe MrBookmaker al een jaar ofzo. Op zich wel leuk en vaak heb ik ze goed, ware het niet als ik ze allemaal in een combo gooi en er ergens wel eentje is die niet goed is, dus geld weg. Wel leuk gedaan, alleen gooi ik helaas al mijn geld weg de laatste tijd met die nieuwe spellen van hun, high-low spelletje :(

P.s. mocht iemand zich willen aanmelden daar, zou men dat dan willen doen via mij bijv. Dan krijg ik er ook nog wat voor ;)
 
Daarom moet je in een combo ook "bijna" zekere winnaars nemen die lage winsten hebben door die vermenigvuldiging heb je dan nog altijd een leuke prijs maar het kan natuurlijk altijd dat er weer eens een verassende uitslag bij zit !!

In het sport forum bij Fok vind je trouwens altijd leuke tips, daardoor kwam ik ook op het idee om dat hier te doen.

Offtopic : Ook feyenoordsupp. zie ik... :thumbs:
 
Laatst bewerkt:
Klopt, ik heb daar ook een hele tijd gezeten op dat forum. Tis wel leuk om te doen, het geeft namelijk een andere dimensie aan het voetbal, maar het gaat goed vervelen als je 2 van de 3 goed hebt en dankzij de derde je prijs niet krijgt :)
 
Back
Naar boven