AndroidHealthClinic

Mr B's cut- en training log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Groenten als vulling?
Okay, je bent in 24 uur de tweede die het zegt. Thanks ;). Ik kwam er ook achter dat een eetlepel olijfolie veel minder is dan mn app zegt dat het Is. Die vetten ga ik voor het volume per kcal ook meer uit eten proberen te halen.
 
Inderdaad, gewoon een berg groente helpt zo enorm. Ik werk tijdens een cut echt bergen komkommer, wortels sla en tomaten weg. Ik maak een dressing van yoghurt, citroensap, peper/zout en verse bieslook.
Dat kan je bijna onbeperkt eten :eating: :eating: :eating: :mc:
 
Inderdaad, gewoon een berg groente helpt zo enorm. Ik werk tijdens een cut echt bergen komkommer, wortels sla en tomaten weg. Ik maak een dressing van yoghurt, citroensap, peper/zout en verse bieslook.
Dat kan je bijna onbeperkt eten :eating: :eating: :eating: :mc:
Heyyy thanks ik zat net op internet te zoeken wat voor groente ik het best kon gaan kopen.
 
Ik weeg...

96 kg vandaag.

Dat is 1 kg in 1 week. Dit is voor zover ik heb gelezen het maximale aangeraden gewicht om te verliezen (plusminus 1%). Heb me ook een beetje erg flauw gevoeld afgelopen dagen. En dat met tussen de 2600 en 3000 kcal eten! Vandaag wordt een cheat dag. Ik heb zo hard getraind dat ik amper mijn armen op kan tillen en scheef loop. Maar deze week dus wel effe mooi zwaarder getild en verder gerend dan in mijn hele revalidatie tot nu toe. Ik heb gisteren avond een enorme pan stoofvlees gemaakt. Ik ga vanavond met een super leuk iemand chocomelk met rum drinken. En nu heb ik mn training afgezegd voor beter herstel en ga ik de south park vaccination special kijken. Laterrrs.
 
Vandaag een behandeling gehad op de pijnpoli. Ik lig nu een paar dagen voor pampus. Dat wordt een beetje lastig met de discipline en eten. Maar het viel het ziekenhuis personeel nogal op dat ik aan het trainen ben. Das altijd leuk.
 
Soort baileys?
 
Eenmaal andermaal....
Ik weeg nu 95,5 kg!!

Ik heb altijd gedacht dat mijn lijf gewoon deed waar ie zin in had en dat ik niet echt aan kwam of afviel. Maar ik had gewoon de discipline niet om mn calorieën bij te houden blijkbaar :).
 
Eenmaal andermaal....
Ik weeg nu 95,5 kg!!

Ik heb altijd gedacht dat mijn lijf gewoon deed waar ie zin in had en dat ik niet echt aan kwam of afviel. Maar ik had gewoon de discipline niet om mn calorieën bij te houden blijkbaar :).
Als je maar resultaat ziet is cutten best te doen. Het wordt vervelend als je niets ziet en wel het idee hebt dat je er alles aan doet. Succes man !
 
Als je maar resultaat ziet is cutten best te doen. Het wordt vervelend als je niets ziet en wel het idee hebt dat je er alles aan doet. Succes man !
Maar dan klopt dat idee niet.
 
Wij zijn ons bewust van wat we eten en hoe dit gewicht beïnvloed en de meesten hier zullen ook al wel hoog in de eiwitten zitten.

er zijn mensen die er alles aan doen en niet afvallen?
 
er zijn mensen die er alles aan doen en niet afvallen?
Ja, totdat je vraagt wat ze doen en dan doen ze net het verkeerde. Eten ze bijna niets meer waardoor de stofwisseling langzamer wordt, eten niet goed, leveren spieren in, verbranden ze nog minder, gaan ze nog minder eten. Maar dat werkt dan niet, gaan ze weer ' gewoon ' eten komen ze aan in vet omdat ze minder calorieën nodig hebben, omdat ze al spieren hebben ingeleverd. Gaan ze weer minder eten, dat werkt dan niet en dan gaan ze weer te weinig eten ....
Bel me anders even.... Anders wordt dit ook zo'n lange post.
 
Ja, totdat je vraagt wat ze doen en dan doen ze net het verkeerde. Eten ze bijna niets meer waardoor de stofwisseling langzamer wordt, eten niet goed, leveren spieren in, verbranden ze nog minder, gaan ze nog minder eten. Maar dat werkt dan niet, gaan ze weer ' gewoon ' eten komen ze aan in vet omdat ze minder calorieën nodig hebben, omdat ze al spieren hebben ingeleverd. Gaan ze weer minder eten, dat werkt dan niet en dan gaan ze weer te weinig eten ....
Bel me anders even.... Anders wordt dit ook zo'n lange post.

Ah dus daarom ben je skinnyfat :trollface:
 
Na een behandeling in t ziekenhuis vorige week heb ik zo'n honger steeds dat ik wat meer heb gegeten. Toch wel gemiddeld 700 kcal over de 2600 heen. Maar ik heb dat meestal ook verbrand met dezelde dag trainen en/of 7 a 8 km rennen. Dus morgen meten. Das weten.. Maar ik wil gewoon goed herstellen van die behandeling. Daarom zorg ik dat ik gezond eet. Nu ff zorgen dat het geen ongezonde gewoonte wordt. Das zonde van mn best doen afgelopen maand. Tot morgen!
 
Goede dingen nemen en er ook van genieten. Lekker eten kan ook een lekkere gebakken biefstuk met friet of brood en wat salade zijn he.
Of je haalt een de een hamburger en maakt deze zelf op op een broodje. Of neem een portie ovenfriet met wat saus.
Zat wat lijkt redelijk "slechte" dingen te zijn en zo makkelijk kan je prima gezond maken ;)
Sterkte met herstel. Pijn is klote...
 
Back
Naar boven