Fitness Seller

Mr B's cut- en training log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja iets aangekomen. 96,7 kg vandaag.
 
Even een notitie van een paar dingen die ik opmerk. Ik denk dat ik wel safe zit als ik onder de 3000 kcal blijf. Dat als ik gewoon train, ik dan afval. Ik denk dat ik niet meer dan 7 km moet rennen als cardio. Dat ik dan teveel honger krijg. Dan ga ik automatisch eten totdat ik helemaal vol zit en dan heb ik nog steeds honger. Die discipline om mezelf in te houden heb ik dan echt (nog) niet. Wel om dan alleen maar gezonde dingen te eten. Ik kan echt kilo's vis vleesch en kip wegkanen, fruit, havermout, damn coach (dokter) Gregs popcorn, zelfgemaakte proteïne repen, pannekoeken, mn ouwe legerkisten, totdat ik aan het laminaat begin te knagen. Nee ik ben echt geen natuurlijk dieet talent.
 
Yes! 94 kg!

Dat is 2,5 kg minder dan vorige week. Maar wel precies(wow?!) op een gemiddelde van 1 kg p week. Sneller wil ik niet. Ik zit zo tussen de 2600 en 3000 kcal p dag met 1 cheat dag p week. Gisteren avond een tussendoor foto genomen na de eerste maand. Ik heb ook een foto van mijn been, maar die vind ik een beetje vreemd. Daarom deel ik die op verzoek.
 

Bijlagen

  • 20210402_000508.jpg
    20210402_000508.jpg
    84,9 KB · Weergaven: 177
Yes! 94 kg!

Dat is 2,5 kg minder dan vorige week. Maar wel precies(wow?!) op een gemiddelde van 1 kg p week. Sneller wil ik niet. Ik zit zo tussen de 2600 en 3000 kcal p dag met 1 cheat dag p week. Gisteren avond een tussendoor foto genomen na de eerste maand. Ik heb ook een foto van mijn been, maar die vind ik een beetje vreemd. Daarom deel ik die op verzoek.
Ik vind de geplaatste foto al behoorlijk vreemd, dus nu helemaal benieuwd naar de foto die jij zelf vreemd vindt!
 
Ik vind de geplaatste foto al behoorlijk vreemd, dus nu helemaal benieuwd naar de foto die jij zelf vreemd vindt!
Wat is er vreemd aan? En hoe zou je het dan doen? Ik probeer namelijk al een paar keer een foto te maken waar ik niet herkenbaar op sta. Ik probeer te leren.
 
Toch even wat meer gegeten. Ik had het idee dat het gewicht er opeens een beetje te snel vanaf ging. Ik probeer tegen de 3000 kcal aan te zitten.

Best wel into hardlopen geraakt. Ik deed opeens 10 km. Ik probeer niet te vaak te gaan ivm gains die dan verloren kunnen gaan. Ik denk dat het ook wel bijdraagt aan het gewichtsverlies :p.
 
Toch even wat meer gegeten. Ik had het idee dat het gewicht er opeens een beetje te snel vanaf ging. Ik probeer tegen de 3000 kcal aan te zitten.

Best wel into hardlopen geraakt. Ik deed opeens 10 km. Ik probeer niet te vaak te gaan ivm gains die dan verloren kunnen gaan. Ik denk dat het ook wel bijdraagt aan het gewichtsverlies :p.
Gewoon wat meer eten dan :D
 
Nog steeds vooruitgang. Eet tussen de 2600 en bij ver rennen 3300 kcal p dag. Raak nog ruim een kilo per week kwijt. Hoeveel cardio mag je maximaal doen bij cutten? Ik ren nu namelijk tussen de 7,5 en 10 km. Zo'n 2/3 keer per week. Begin dat wel leuk te vinden. Maar wil geen gains kwijtraken.

Mn weegschaal flipt m. Ik weeg:
93.4 kg of
92.9 kg
Hij bleef vaker staan op 92.9
Koop nooit een weegschaal bij de action.
 
Wie weet hier de oplossing voor? Ik was vrijdag 95 kg. Aangekomen dus.
Ik snap het niet.
Even veel getraind. Onder 3000 kcal gebleven. Enige verandering is dat ik van whey isolaat van xxl nutrition naar myproteïn normale whey witte chocolade smaak ben gegaan. Maar dus in totaal dezelfde kcal hoeveelheid. Maakt dat zoveel uit dan? Thanks peeps!
 
Wie weet hier de oplossing voor? Ik was vrijdag 95 kg. Aangekomen dus.
Ik snap het niet.
Even veel getraind. Onder 3000 kcal gebleven. Enige verandering is dat ik van whey isolaat van xxl nutrition naar myproteïn normale whey witte chocolade smaak ben gegaan. Maar dus in totaal dezelfde kcal hoeveelheid. Maakt dat zoveel uit dan? Thanks peeps!
Smaak zal weinig invloed hebben op je gewicht :)

Ik zie dat je zegt dat je tussen de 2600 en 3300kcal eet, wellicht dat die 3300 toch te hoog is. Ikzelf ben geen fan van ene dag hoger en andere dag lager in kcal te gaan zitten en vind het makkelijker om gewoon een gemiddelde aan te houden.

Als je de ene week iets meer beweegt dan de andere dan verlies je soms iets meer soms iets minder.

Heb je een eetschema waar je je ook echt een aantal weken aan hebt kunnen houden?
 
Smaak zal weinig invloed hebben op je gewicht :)

Ik zie dat je zegt dat je tussen de 2600 en 3300kcal eet, wellicht dat die 3300 toch te hoog is. Ikzelf ben geen fan van ene dag hoger en andere dag lager in kcal te gaan zitten en vind het makkelijker om gewoon een gemiddelde aan te houden.

Als je de ene week iets meer beweegt dan de andere dan verlies je soms iets meer soms iets minder.

Heb je een eetschema waar je je ook echt een aantal weken aan hebt kunnen houden?
Thanks voor de reactie :). Ja ben heel strikt geweest. Alles bijgehouden sinds de start van dit log, behalve één dag p week. Ging aardig steady omlaag. Vond ook dat ik veel kon eten. Ja ik zal wat minder eten deze week en wat vaker kortere stukken rennen. Ren ik in totaal meer, want dan is t minder belastend misschien.
 
Trouwens die ene dag p week hield ik het vaak wel bij, omdat ik ook gewoon benieuwd was.
 
Nog steeds op 95 kg. Ik ga mijn taille opmeten en bijhouden. Want of mijn weegschaal is kapot (is een cheapo action weegschaal, ik ga een oude mechanische zoeken), of ik kom spier aan. Het kan niet dat ik vet aankom. Ik train 5 keer p week 1 uur kracht, half uur vechtsport, en ren op diezelfde dag ook nog 40 minuten. En ik hang m er niet slap tegenaan ofzo. Ik ga altijd maximaal voor zover constructief is. En ik pas opeens weer broeken die al 4 jaar geleden te klein werden. Volgens mij is er ook minder van die bierbuik over waar ik eerder zo hard aan had gewerkt. Soms moet je gewoon iets anders opgeven om dat ene doel te bereiken. Fijn weekend ;-)
 
Ik dacht dat ik rond de 19% lichaamsvet zat. Heb ik het net uitgerekend, is het dit:

Your Bodyfat Percentage: 14.9%
Your Fat Mass: 14.2 kg
Your Lean Mass: 80.8 kg

Das veel beter dan ik dacht. Ik heb wel een beetje de milimeters van de huidplooien moeten schatten.
 
Ja! 93 kg. Gaat t gewicht toch nog naar beneden.
 
Ik heb het gevoel dat alleen mijn barbell bench press lijdt onder het cutten. Met de rest van de oefeningen lijk ik wel vooruitgang te maken. Heeft iemand wel eens diezelfde ervaring gehad?

Ik ben daarom ook wat meer aan het focussen op dumbbell bench press. Ik denk omdat ik het toch wat leuker vind als ik vooruit ga.
 
Ja! 92,6 kg. Heb veel minder hard getraind deze week, want ik heb denk ik een deload weekje nodig. Daar ben ik gisteren dan ook mee begonnen.
 
Back
Naar boven