Fitness Seller

Mr B's cut- en training log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frankje : tof om te zien dat er iemand is die dit leest! Ik log dit uiteindelijk voor mezelf, maar ik waardeer het zeer zeker. Misschien kan ik het wat interessanter maken door training en maaltijden bij te voegen ofzo.
 
Ik merk dat ik een bepaald doel nodig heb om naartoe te trainen. Ik vind dat het standbeeld van David wel een goeie is.
 
92,5 kg vandaag
Deload week is een soort van gelukt. Ik kreeg spit op maandag. Ik heb daarom moeten door trainen. Maar omdat ik zo aan het huilen was heb ik effies wat meer gegeten, rond 3000kcal/dag. En eh, ik heb beetje veel bier gedronken vorige week. Maar dat is jullie schuld, want iemand kwam met een plaatje van super lekker roquefort bier. Dat moest ik proeven. En toen had een vriend zelf bier gebrouwen. Zo zat ik opeens een paar dagen aan het pils. Dit weekeinde zal ik niet drinken. Want ik moet dit wel volhouden wil ik mn doel bereiken. Dat wordt misschien lastiger dan ik dacht. Want met een kilo p week eraf kom ik er achter dat ik meet lichaamsvet had dan ik dacht in t begin. Nog wat discipline en toeweiding en dan kom ik er wel. Ajetooo!
 
Ik ben vandaag 90 kg. Dat heb ik wel gemeten nadat ik al had gegeten, gedronken en getraind. En dat is 2,5 kg lichter dan een week geleden. Ik heb bijna geen bier gedronken. En ik heb me best streng aan 2600 kcal op rustdagen en 2800 a 3000 op training dagen. Ik ben ook weer met capoeira begonnen. Dat verbrand ook veel volgens mij.

Training split is nu:
Maandag: push 5x5, hardlopen
Dinsdag: pull 5x5
Woensdag: legs (squat focus), niet tot spierfalen, want savonds capoeira training
Donderdag: vrij
Vrijdag: Full body push focus en DL, hardlopen of capoeira
Zaterdag: Full body Pull focus
Zondag: Chilluh!

Ok doei.
 
Afgelopen weekend heb ik mijn verjaardag gevierd. Ik denk dat ik 2 a 3 dagen gecheat heb met zo'n 700 extra kcal p dag. Vandaag heb ik gecompenseerd met 400 kcal minder en gisteren 11 km gerend. Vrijdag check ik de balans met een nieuwe simpele mechanische weegschaal. Ik denk niet dat er veel schade is, want ik heb anders ook 1 cheatdag per week.
 
Nog een late felicitatie:)
Let op dat een nieuwe weegschaal altijd afwijkt van de oude. Dus als je gewicht verschil ziet dat t niet altijd "echt," is.
Dat kan dus bij wijze van ook een kilo meer of minder zijn.
 
Nog een late felicitatie:)
Let op dat een nieuwe weegschaal altijd afwijkt van de oude. Dus als je gewicht verschil ziet dat t niet altijd "echt," is.
Dat kan dus bij wijze van ook een kilo meer of minder zijn.
Dankjewel! :) Ja 1,5kg verschil 😬
 
Update! Vrijdag was ik 90 kg op de nieuwe weegschaal. Die is mechanisch en vertrouw ik meer dan de digitale van de action. Op de mechanische ging er ongeveer een kg af vorige week, op de digitale kwam er 0,5 kg bij. Ik vertrouw toch meer op analoge shit. Maar ik denk dat ik ben gestagneerd vorige week.

Na cheaten op mn verjaardag ben ik streng geweest met calorieën. Ik schat dat ik waarschijnlijk water vast hou. Of ik moet het iets omlaag schroeven nu ik al 7 kg af ben gevallen.

Misschien dat ik wel algemeen ga loggen hier: training split en vooruitgang van kracht en mn blessure. Vorige week was een super intense week. Ik heb zenuwpijn van mijn onderste wervels tot aan mijn linker tenen. En die was extreem vorige week. Mijn lijf doet het verder goed dus ik ben mind numbing workouts gaan doen. Maandag 11 km gerend, dinsdag 5reps 80 kg benchpress, woensdag pull ups+10 kg 5 reps (PR!!), donderdag 7 reps 80 kg squats (PR!!) en zaterdag 5 reps 115 kg deadlift (PR!! 20kg meer dan 1,5 maand geleden). Ik doe natuurlijk veel meer oefeningen, maar deze sets zijn t waard om op te schrijven. Deze week moet ik wat rustiger aan doen. Ik heb het gevoel dat ik mijn zenuwstelsel reset als ik zwaar train. Ik heb dan een dag lang veel minder pijn en een soort natural high. Ik train wel hard deze week, maar iets rustiger. Volgende week is deloadweek. Fijne dag :)
 
Ik ben vandaag 89,7 kg. Ik stagneer niet, maar het gaat dus wel een stukje langzamer nu ik lichter ben.

Omdat vetverlies en training allebei met mijn blessure te maken hebben en daar de hele tijd wisselwerking tussen is heb ik de naam van dit log veranderd.

Woensdag had ik achterlijk veel pijn. Ik ben toen gewoon capoeira gaan trainen. Dat betekent dat ik s'ochtends leg day had, daarna 1,5 uur heb gestretched en savonds capoeira van 20 tot 22 u. Das toch niet normaal? :p De pijn ging niet weg, maar ik werd wel heel blij. Dat ben ik nog steeds.

Gisteren rustig push gedaan. Licht gewicht, meer volume: in- flat- en decline bench,
Dumbbell Shoulder press licht, 3 sets (woensdag veel handstand gedaan al)
Abs
Pully hypertrophy chest- en rear delt fly's

Vandaag pull, capoeira en morgen legs, te beginnen met deadlift.
 
Ik had mijn calorieën opgeschroefd naar 2700, omdat ik te snel af viel. Ik ga nu naar de 2500 (ongeveer). Want ik denk dat ik anders wel echt stagneer dalijk :).
 
Neee gisteren bezweken voor pizza en bier! Haha, maar ik denk niet dat ik het echt moet compenseren ofzo... Ik ga maandag namelijk ook met MMA beginnen. Dus eh, ik kan die energie wel gebruiken denk :).

Ik ben echt geobsedeerd bezig met eten. Ik ben volgens mij op onbekend terrein beland. Ik ben nog nooit op zo laag bf% geweest denk ik. Daarom zegt mn lijf de hele tijd dat t honger heeft. Ik wil het nog steeds officieel laten meten, want dan weet ik hoe lang ik nog moet diëten.
 
Neee gisteren bezweken voor pizza en bier! Haha, maar ik denk niet dat ik het echt moet compenseren ofzo... Ik ga maandag namelijk ook met MMA beginnen. Dus eh, ik kan die energie wel gebruiken denk :).

Ik ben echt geobsedeerd bezig met eten. Ik ben volgens mij op onbekend terrein beland. Ik ben nog nooit op zo laag bf% geweest denk ik. Daarom zegt mn lijf de hele tijd dat t honger heeft. Ik wil het nog steeds officieel laten meten, want dan weet ik hoe lang ik nog moet diëten.
Lekker toch een keertje!
Als je op zicht tevreden bent kan je ook stoppen ipv perse naar een bepaald bf% te gaan ;)
 
Lekker toch een keertje!
Als je op zicht tevreden bent kan je ook stoppen ipv perse naar een bepaald bf% te gaan ;)
Vandaag ben ik bijna 88 kg! Dat betekent dat ik ondanks pizza en bier 2 kg afgevallen ben. Dat gaat me iets te snel. Maar ik eet nog steeds ruim 2700 kcal. En ik had deload week. Wel savonds op maandag MMA, woensdag en vrijdag capoeira en smorgens kracht op een wat lager pitje. Vechtsport doe ik dan in plaats van cardio. Ik hoop niet dat ik veel spier verlies. En ik heb nog steeds geen sixpack.. Noooo. Ik hou gewoon vol. Maar als ik op vakantie ga dan ga niet streng zijn voor mezelf. Al pas ik dan misschien wel intermitterend fasting toe.
 
Vandaag push
Morgen pull
Maandag legs en/of deadlift
Dinsdag een soort operatie tegen rugpijn en daarom kan ik daarna een weekje niet trainen.
 
Ik heb echt alles gegeven, omdat ik vandaag onder het mes zou gaan. Dus ik lag apathisch op de bank in slaap te donderen gisteren, belde een vriend op. Wij een rondje lopen, komen we mensen tegen die echt een kg rosbief gaan weggegooien na hun bbq. Nu had ik de mega deadlift sessie achter de kiezen. En ik besloot dat rosbief, bier en gezelligheid me wat extra kcal konden bezorgen. Operatie ging niet door... Vandaag vrij. Mui bien.
 
Fysiek update! Deze week heb ik het rustig aan gedaan, ik voel me echt super chill nu. Vorige week vrijdag een Racz behandeling gehad. Dan spuiten ze cortico steroïden in mn ruggengraat. Daar ga ik best kapot van voor een week of 2. Ik ben nu echter zo fit dat ik zaterdag al 6 km gejogd heb, zondag 6,5, maandag 7, dinsdag 8,5. Donderdag maar wat full body cardio gedaan met een Skier.

Vanmorgen was ik 88 kg. Ik ben dus gestagneerd. Ik vind het heel erg moeilijk om niet teveel te eten na die behandeling. Daarom heb ik fasted cardio gedaan en alleen gegeten tussen 14 en 23 u. Dat heeft gewerkt, want ik ben niet aangekomen! Ik heb ook het gevoel dat ik er leaner uit zie dan twee weken terug. Een jaar geleden was ik na ruim 3 jaar ziekte 98 kg en zag ik er zo uit:
20210402_000020.jpg


Ik kon niet eens rechtop staan. Mijn rug trekt me daar helemaal scheef. Op de foto hierboven kost het me al mijn kracht om te blijven staan. Nu, een jaar later, ben ik hier. Onderstaande foto's zijn op 13 juni gemaakt.
20210621_194741.jpg

20210618_221938.jpg

20210618_220415.jpg

20210618_221248.jpg

20210618_221412.jpg

20210618_220209.jpg

20210618_220022.jpg

20210618_221117.jpg

Misschien moet ik die tryceps pose nog een beetje oefenen. Maar ik wordt al iets beter in foto's maken volgens mij :P. Groetjes!
 
Ik moet echt een keer op selfie cursus, want ik vind mijn foto's nog steeds ondermaats. Of ik vraag of iemand anders een keer fotoos maakt. Maar dit geeft een idee. En dit forum heeft echt onwijs veel geholpen. Dus ik vind het wel leuk om resultaat te delen. Joe :)
 
Gaat goed hier! :thumb:

Je moet kijken of je de foto's van verder af kan maken. Dus je telefoon op goede hoogte neerzetten. Dat scheelt ook al. Maar iemand anders vragen is nog altijd wel de beste manier van foto's maken.

Ziet er in ieder geval een stuk beter uit. Houding doet heel veel en ook voor je uitstraling. Zoals je nu staat kom je in ieder geval wel zekerder over zeg maar. Je "staat" echt in plaats van dat je wat "hangt".
Spieropbouw is in ieder geval zichtbaar en je merkt zelf ook al wat fitter worden en spieropbouw doet voor herstelllen nadat je de inspuiting hebt gehad.

Het is nu vooral doorgaan en volhouden. Rustig aan doorcutten en eventueel even je voeding wat herzien. Bij honger... meer veggies! :)
 
Gaat goed hier! :thumb:

Je moet kijken of je de foto's van verder af kan maken. Dus je telefoon op goede hoogte neerzetten. Dat scheelt ook al. Maar iemand anders vragen is nog altijd wel de beste manier van foto's maken.

Ziet er in ieder geval een stuk beter uit. Houding doet heel veel en ook voor je uitstraling. Zoals je nu staat kom je in ieder geval wel zekerder over zeg maar. Je "staat" echt in plaats van dat je wat "hangt".
Spieropbouw is in ieder geval zichtbaar en je merkt zelf ook al wat fitter worden en spieropbouw doet voor herstelllen nadat je de inspuiting hebt gehad.

Het is nu vooral doorgaan en volhouden. Rustig aan doorcutten en eventueel even je voeding wat herzien. Bij honger... meer veggies! :)
Thanks Marina!!
 
Goed bezig!

Ferme pak shag op je borst trouwens :p
 
Back
Naar boven