MuscleMeat

Mr Hyde - Conquer - Hemavol Stack! - Professional Supplements

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Mr. Hyde pre-workout:
    -40 trainingen voorraad
    -Volle dosering Creatine HCL
    -Geen vocht
    -Sterke energieboost!
    -"Muscle Swelling" PUMPS!
    -Explosieve spierkracht
    -Uithouding en herstel
    -Hoge dosering werkzame stoffen

    Kenmerken Conquer Pre-Workout:t
    -Massieve 24/7 spierpomps
    -Waanzinnige energie, drive en focus
    -Groei in volle en keiharde spiermassa
    -Extreem explosieve spierkracht
    -Extreem heftige beleving
    -Ervaar de beste trainingen ooit!
    -Voel je onoverwinnelijk
    -Verbeterde aanvoer van voedingsstoffen naar de spieren
    -Verbeterde zuurstofopname
    -Verbeterde afvoer van afvalstoffen tijdens de training
    -Uithoudingsvermogen

    Kenmerken Hemavol:
    -24/7 spierpomps en groei!
    -Massieve en bomvolle spiermassa!
    -Sterkere prestaties en uithouding
    -Stimulans vetverlies
    -100% vrij van caffeine en andere stimulanten!
    -Verhoogde Nitric Oxide synthese
    -Simulatie GH-, LH en IGF-1
    -Kies uit heerlijk frisse smaken
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 Week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Mr Hyde: watermelon, Conquer: raspberry lemonade, Hemavol: watermelon
  • Welke dosis heb je gebruikt? Halve schep Hyde, 1 schep conquer, 1 schep hemavol
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, gratis extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? mr Hyde: €30, Conquer: €20, Hemavol: €15
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, beste trainingen ooit gehad met deze combo

Mijn review:

Ingrediënten: 10/10
Er zitten natuurlijk enorm veel ingrediënten in 3 producten, maar even de belangrijkste op een rijtje:
Pomp: agmatine, glycerol monosterate, citrulline malate, norvaline
Focus: PEA, Green tea extract, pikatropin,
Energie: conquer: o.a. caffeine en citrus aurentium
mr Hyde: 3 verschillende soorten caffeine, N-methyl L-tyramine, Synephrine, dendrobium nobile, octopamine
Kracht: Creatine hcl, COP, creatine mono, beta alanine (uithoudingsvermogen)

Een enorme lijst van goedwerkende stoffen, veel voor pomp, veel voor kracht en veel (heel veel) voor energie en focus.

Mixbaarheid: 8/10
De Hemavol lost niet altijd volledig op, dat was ook nu weer zo, Hyde en Conquer mixen moeiteloos.
Verder is het niet hinderlijk en drinkt het goed weg.

Smaak: 9/10 (in 400 ml)
Verrassend genoeg is dit 1 van de lekkerste combo's die ik ooit heb gehad, sterke watermeloen smaak, maar door de conquer is het niet zo zoet meer. Smaak is natuurlijk niet het belangrijkst bij een preworkout, maar het is wel een pluspunt.

Effect: 10/10
Pomp: De Pomp met deze combinatie is echt geweldig. Bij elkaar heb je ruim een gram agmatine, wat op zichzelf al een prima pomp geeft. Met de extra ingrediënten als citrulline malate en norvaline krijg je een haast pijnlijke pomp, mn armen waren na het trainen 3 cm toegenomen in omtrek.
Focus: De gecombineerde stimulanten van mr Hyde en Conquer sluiten je helemaal af van de rest van de sportschool, ik had een aantal keer echt het gevoel alsof ik alleen aan het trainen was terwijl er nog 5 mensen om me heen zaten. De focus is echt fantastisch.
Energie: Holy Shit Stack, dat is de naam die deze combo krijgt. Na 5 minuten voelde ik me energieker, toen ik na 20 minuten in de sportschool was moest ik mezelf dwingen om een warming up te doen. Daarna werd elke set een dropset om maar door te kunnen gaan met trainen. Mn laatste oefening voelde net zo licht als de eerste, ik ging ook weg uit de sportschool omdat ik er al 1,5 uur was, niet omdat ik moe was.
Kracht: Ik merkte dat ik vooral door de enorme energie boost en focus zwaardere gewichten pakte dan normaal, creatine slik ik normaal ook al, dus dat verschil merkte ik niet.

Prijs: 8/10
Het is natuurlijk een dure grap om 3 supplementen te mixen, maar ik moet zeggen dat het de €1,20 per training dik waard is.

Voordelen:
- keiharde pomp
- geweldige focus
- energie lijkt niet op te gaan
- geen crash
- meer kracht

Nadelen:
- niet geschikt voor mensen die slecht tegen stimulanten kunnen
- prijs

hyde.jpg
 
Dus je mixt gwn 3 pre workout supplementen. Je uitleg klinkt uitnodigend om dit ook te proberen, maar op die manier ga je volgens mij veel te snel tolerantie kweken. Ik denk dat je dezelfde focus & energie ook behaald door 2,5 scoops myo-blitz,craze of hemo rage te nemen.
Dat gevoel dat je omschrijft in de gym werkt verslavend en binnenkort zit je aan doseringen waarbij één workout 3 euro kost.
Heb trouwens nog geen van bovenstaande producten gebruikt.
 
In hemavol zitten alleen dingen voor de pomp, dus de uiteindelijke hoeveelheid stims komt ongeveer neer op 1 volle schep mr Hyde. Ik raad ook niet aan om deze combo non stop te gebruiken voor een aantal weken, want dan bouw je inderdaad snel je tolerantie op, wat ook zou gebeuren met een volle schep mr Hyde.
Het idee van deze pre workouts mixen is dat je de euforie en feel good van mr hyde krijgt met de pomp van hemavol en de langdurige energie van conquer.
Je kan zo dus heel specifiek een preworkout cocktail samenstellen die voldoet aan jouw eisen.
 
Sorry voor de bump maar zijn er nog mensen die ervaring hebben met deze PWO? Op verschillende sites zijn ze positief hierover maar op dit forum blijft het wat stil in dit topic...

Ik ben aan mijn laatste pot Unstoppable begonnen, gebruik 1a2 keer per week een PWO, en zoek een vervanger omdat Unstoppable niet meer verkrijgbaar is.

Is Mr Hyde een goed alternatief? Ik hoor het wel van de ervaringsdeskundigen hier ;-)
 
Mr hyde is behoorlijk sterk ja, wel weer een heel ander gevoel dan unstoppable. Minder party drugs gevoel, meer feel good en facking veel energie. Heb zelf trouwens nooit een volle schep hyde gedaan, had altijd al ruim genoeg aan een halve tot driekwart. Prijs per serving is dan dus erg goed.

Train nu overigens altijd zonder pre, gaat net zo lekker
 
Back
Naar boven