- Lid geworden
- 9 okt 2002
Levrone telt niet meer mee..... te druk met ze muziek.. tis dat ie een weider contract heeft, dus de top 5 haalt die sowieso
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by richard
Maar meneer JOE kan het niet maken om elk jaar maar iemand die hem bevalt kampioen te laten worden. Jay doet dit jaar daarom al niet mee. En ik denk dat er in de toekomst dan nog meer niet mee gaan doen.
Maar levrone zegt zelf dat hij vorig jaar minder was (te veel aan zijn hoofd had + blessure), maar dat hij nu weer goed bezig is.
Art Atwood wordt trouwens denk ik de verrassing van de Olympia.
Zegt dat hij met 123 kg kurkdroog gaat komen. Heb foto's gezien 6 weken uit voor de Olympia.
Zeg niet dat ie kansloos is. Vond hem vorig jaar zelfs beter. Heb ze beide in het echie gezien in Essen. Vond jay ook daar de betere. Vond dat Ronnie er in het eerste jaar er boven uit stak, maar daarna vond ik dat wel mee vallen.![]()
Dat was voorheen zeker zo, maar dit jaar zitten er bijna allemaal andere juryleden, ze mogen niet meer met elkaar overleggen, en de uitschieter naar onder en en naar boven vervallen, dus het zal denk ik niet zo als andere jaren gaan.
Thank god!!!
Maar meneer JOE kan het niet maken om elk jaar maar iemand die hem bevalt kampioen te laten worden. Jay doet dit jaar daarom al niet mee. En ik denk dat er in de toekomst dan nog meer niet mee gaan doen.
Maar levrone zegt zelf dat hij vorig jaar minder was (te veel aan zijn hoofd had + blessure), maar dat hij nu weer goed bezig is.
Art Atwood wordt trouwens denk ik de verrassing van de Olympia.
Zegt dat hij met 123 kg kurkdroog gaat komen. Heb foto's gezien 6 weken uit voor de Olympia.
Originally posted by bestoldschool
Eind resultaat:
1. Ronnie Coleman
2. Kevin Levrone
3. Chris Cormier
4. Dexter Jackson
5. Gunter Schlierkamp
6. Lee Priest
7. Flex Wheeler
8. Markus Ruhl
9. Orville Burke
10. Dennis James