MuscleMeat

mr.o 2002 voorspellingen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BIGTANK

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.021
Waardering
0
`hier kunnen mensen hun top 10 kwijt

mijn top 10 ziet er als volgt uit

-ronnie coleman
-chris cormier
-kevin levrone (schijnt dat ie niet echt serieus bezig is maar toch)
-flex wheeler
-dexter jackson
-markus ruhl
-nasser el sonbaty
-lee priest
-dennis james
-gunter schlierkamp

zeer moeilijke top 10 omdat je t maar nooit weet met jurie
ook zeer moeilijk om priest en dexter te plaatsen maar kdenk dat het er ongv zo uit gaat zien . ik heb inplaats van king kamali gunter op 10 gezet omdat ik wel vertrouwen in m heb vooral nu met z n nieuwe trainer khoop voor m dat ie de top 10 haalt

we zien t wel ........
zet je geld nu in

:D
 
Een top tien daar waag ik me niet aan. Maar allee zie hier mijn top 6:

1 Ronnie Coleman
2 Chris Cormier
3 Dennis James
4 Lee Priest
5 Marcus Ruhl
6 Flex Wheeler???????
 
flex wheeler schijnt weer mee te doen dit jaar
en khoorde ook wat over dat hij is getraint door shawn ray
:eek: niet dat dat veel zou uitmaken maar toch .....
 
Het gedacht zal veel doen. Vergeet niet dat Shawn Ray 12 jaar op rij top 5 was en dit jaar niet mee doet. Maar wel openlijk Flex begeleid. Dat zal de jury zeker beinvloeden. Dus zolang ie niet vol water staat is flex zeker top 10.

Ik denk coleman, Cormier, James en Priest zeker, maar uitgenomen dat Ronnie wint wil ik er geen volgorde op plakken. Daarnaast waag ik een gokje op Cutler, die de O van 2001 niet vergeten is, en Nasser el Sonbatty, die naar het schijnt weer aan de betere hand is.
 
Originally posted by Big Cat
Het gedacht zal veel doen. Vergeet niet dat Shawn Ray 12 jaar op rij top 5 was en dit jaar niet mee doet. Maar wel openlijk Flex begeleid. Dat zal de jury zeker beinvloeden. Dus zolang ie niet vol water staat is flex zeker top 10.

Ik denk coleman, Cormier, James en Priest zeker, maar uitgenomen dat Ronnie wint wil ik er geen volgorde op plakken. Daarnaast waag ik een gokje op Cutler, die de O van 2001 niet vergeten is, en Nasser el Sonbatty, die naar het schijnt weer aan de betere hand is.

nasser zal denk ik in topvorm verschijnen en zal daarom mischien ook nog wel de top 6 halen maar dat hangt van veel dingen af

en cutler doet niet mee weetje nog ? (wel jammer )
 
Dan maar Dexter Jackson.
 
Ik geef James een goede kans........

Maar ik hoop dat Schlierkamp een keer hoog zal eindigen, ik vind het een zeer sympathieke man en zeer ondergewaardeerd helaas..
 
En wat denken jullie van Orville Burke? Die heeft zich al 2x goed geplaatst!
Absoluut niet mijn favoriet, maar toch rekening mee houden (politieke spelletje wat er speelt)

King Kamali komt wel in de top 10 denk ik, ook al is dat ook niet mijn favoriet!

Doet Paul Dillet mee trouwens?
Ik denk niet dat die in de top 10 zal vallen tenzij er een wonder gebeurd met zijn timing voor de wedstrijd.
Op de video's voor wedstrijdvoorbereiding ziet hij er altijd fantastisch uit en vervolgens...

Ronnie, Dennis, Chris, Dexter, Lee, Kevin, Nasser, Flex, Markus
ook geen volgorde behalve dat Ronnie 1ste wordt.
Zoveel hangt af van timing van scherpte op die dag en zelfs in die uren dat ik het altijd een beetje tricky vindt om te voorspellen.
Chris was vorig jaar 5e terwijl iedereen top 3 had voorspeld.

Verkeerde timing speelt een grote rol behalve als je mr Olympia bent :mad:
 
Vind wat cutler doet erg slim jaartje massa winnen en dan kei hard terug komen.
 
Flex was bij ons in de sportschool in juli.
Hij zag er inderdaad niet indrukwekkend uit.
Grote armen (leek verdacht veel op synthol trouwens) en daar bleef het wel bij.
 
Hangt ervan af in welke vorm hij het brengt.

Dat hij synthol gebruikt is algemeen geweten. Hij betaald zelfs een plastisch chirurg om ze mooi effen te laten zetten zodat ie geen bulten krijgt. Flex Wheeler zijn delts en kuiten zijn een grote zak olie.
 
Ik vroeg me altijd al af waarom zijn rear delts altijd zo achterlijk groot en blokkig uit verhouding waren.
Shawn Ray zei op een video dat Flex siliconen kuiten had.
 
Pas op het kan ook een andere olie geweest zijn, want 6 maanden later heeft Flex X-rays laten nemen en er was geen olie te zien.
 
Flex heeft toch ook ongewoon goede genen. Hoe kan je trouwens zulke informatie zeker weten, die jongens doen er toch alles aan om dat geheim te houden, laat staan dat ze het aan iemand vertellen ???
 
Ik weet die geheimen niet van Flex zelf natuurlijk.
Hij wil niet eens iets zeggen over zijn aas gebruik en beweert dat creatine en weight gainers het voor hem hebben gedaan en verders een beetje primobolan :rolleyes:

Ik vond gewoon dat zijn arm er verdacht uitzag en dat van die kuiten had shawn ray gezegd in een video: hij verdacht Flex er sterk van siliconen te hebben gebruikt.
Dat had hij opgemerkt doordat Flex van de ene competitie naar de andere ineens balonnen kuiten had na jaren lang normale kuiten gehad te hebben.
Hij vond dat hij dat naar voren moest brengen en zo begon die zogenaamde vete tussen die 2 destijds
 
1. Kevin Levrone
2. Ronnie Coleman
3. Flex Wheeler
4. Ronnie Coleman
5. Markus Ruhl
6. Dennis James
7. Lee Priest
8. Nasser el Sonbatty
9.Dexter Jackson
10.King Kamali

Kevin op 1 omdat hij met 115 kilo komt in supervorm
Ronnie met de massa
En Flex heb ik zojuist een foto van 1 week voor de wedstrijd gezien en zag er erg goed uit.
 
Originally posted by richard
1. Kevin Levrone
2. Ronnie Coleman
3. Flex Wheeler
4. Ronnie Coleman
5. Markus Ruhl
6. Dennis James
7. Lee Priest
8. Nasser el Sonbatty
9.Dexter Jackson
10.King Kamali

Kevin op 1 omdat hij met 115 kilo komt in supervorm
Ronnie met de massa
En Flex heb ik zojuist een foto van 1 week voor de wedstrijd gezien en zag er erg goed uit.

coleman 2 keer ?? :D heeft ie ook n broer
 
Originally posted by richard
1. Kevin Levrone
2. Ronnie Coleman
3. Flex Wheeler
4. Ronnie Coleman
5. Markus Ruhl
6. Dennis James
7. Lee Priest
8. Nasser el Sonbatty
9.Dexter Jackson
10.King Kamali

Kevin op 1 omdat hij met 115 kilo komt in supervorm
Ronnie met de massa
En Flex heb ik zojuist een foto van 1 week voor de wedstrijd gezien en zag er erg goed uit.

Ronnie wordt 1, dat lijkt me duidelijk. Flex haalt de eerste 5 niet.
 
Ronnie Coleman 2 X. Is natuurlijk een foutje. Stom stom stom. Olympia 92 waren er wel 2. Ron Coleman en RONNIE Coleman. Toen werd ie volgens mij laatste.

Op Get.Big.com staan foto's van flex van afgelopen zaterdag. Week voor de wedstrijd dus. Nou die haalt de top 5 wel.
 
Back
Naar boven