MuscleMeat

mr.o 2002 voorspellingen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Schlierkamp als hoogst geplaatste weider athleet ? Dat maakt hem volgens alle theorien een grote kanshebber om Ronnie op te volgen. Vooral omdat hij hoger stond dan zelfs Dennis James. interessant.

Maar ga nog wachten op wat foto's voor ik me er over uitspreek.
 
11) Craig Titus (USA)
12) Art Atwood (USA)
13) Ahmad Haidar (Lebanon)
14) Ernie Taylor (England)
15) Nasser El Sonbaty (Yugoslavia)

De rest heeft zich dus niet geplaatst....
(Kamali, Charles, Bautista die vergat zijn nolvadex in te nemen, Thorvildsen e.a)
 
Originally posted by Robin


Ja, dat kwam om dat domme Ronnie de laatste paar keer elke keer iets vlak voor de Mr. O had. Vorig jaar een dag ervoor een fotosessie, waardoor hij niet kon pieken. Dit jaar komt hij in de shape van z'n leven...zegt ie. Ik ben wel benieuwd. 1 ding is een feit. Het wordt dit jaar spannend. (jammer dat Jay niet meedoet, maar die kon toch niet winnen >staat niet onder weider<)...

Robin.. Cutler is goed maar hij haalt het niet bij Coleman. Dit zal je ook inzien als je de video Ronnie Coleman the unbelievable gezien hebt.
 
Originally posted by HardcoreMF


Nassar is over...bij kan het niet meer bijbenen,...hij is opgebrand....en te veel synthol,.... veel te veel.

teveel synthol ?? hij zag er anders aardig goed uit op die foto

:rolleyes:
 
heb je t ergens gelezen of wat ? ik heb er zelf nooit wat van gehoord het kan best zo zijn ......... ik zie t namelijk niet meer want ze zitten allemaal zowat onder de zooi :(
 
7de plaats is anders niet gek voor iemand die van zover komt. Zeker als je weet dat hij een zak synthol is, en dat alle andere grote synthol gebruikers (Nasser, Paco en Kamali) niet geplaatst waren.

Squat denkt overigens dat de vooruitgang van Schlierkamp voor een groot deel aan Charles Glass te danken is. Wat uiteraard wel waar is, maar als ik de foto's zie, dan hoort Gunther toch echt niet een rijtje met pakweg Priest, Cormier en Coleman.

En de misprezen Markus maar weer eens vergeten. Overigens wel goed resultaat van Atwood. Een heel stuk minder van Dennis James natuurlijk.
 
Baal als een stekker. Kevin voor de 4e keer 2e. Wordt er een beetje ziek van. 3e en 4e ronde gewoon op zijn naam geschreven. Ben er zwaar ziek van. Maar hij doet toch maar weer wat niemand bijna had verwacht.:)
 
Back
Naar boven