AndroidHealthClinic

Mr.O 2007 call-out

Bezoekers in dit topic

Ik weet het niet hoor, maar volgens mij zijn dit allemaal geen heel recente foto's...........dus kan je er niets van zeggen....???

Dit zijn foto's van de pre-judging van afgelopen nacht ;)
 
nee toch, waar is ronnies haar dan ineens...?
 
die Duitser met dat ranzige kapsel. Wat een buffel zeg.
 
Jammer, maar Coleman mag dit nooit winnen afgaande op deze beelden. Cutler en Martines mogen het winnen wat mij betreft.

Wolf is ook gruwelijk maar hij moet zn kuiten nog wat bijtrekken, zal em binnen enkele jaren wel lukken. Als hij zn armen nog wat groter krijgt, dezelfde smalle taille kan behouden en nog wat extra beef (niet veel) op zn lats en benen kan plakken heb je de perfecte bodybuilder imo. Van alle deelnemers lijkt hij me degene met het grootste potentieel.
 
Jammer, maar Coleman mag dit nooit winnen afgaande op deze beelden. Cutler en Martines mogen het winnen wat mij betreft.

Wolf is ook gruwelijk Van alle deelnemers lijkt hij me degene met het grootste potentieel.

;)
 
Ik vind dat Dexter Jackson toch ook zo'n machtig fysiek neer plaats:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

staat er echt geweldig bij vind ik
 
oude foto's op die site. Ronnie heeft nu haar remember.

edit: oeps is al gezegd.
 
oude foto's op die site. Ronnie heeft nu haar remember.

edit: oeps is al gezegd.

Daar hebben ze tegenwoordig wat voor:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
HEhe. Ik heb gezegd dat hij zn hoofd kaal zou scheren op de Olympia. Check mn post geschiedenis.

Karma plz.
 
Ik heb niemand nog gehoord over Will Harris trouwens. Ziet er ook super uit imo.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
waarom heeft die will van die wallen onder zijn ogen?
 
omdat hij de laatste dagen zo super veel heeft kunnen slapen ;) :D
 
onzin die vent slaapt genoeg hij heb altiij van die wallen erg vreemd as bijwerking hahahaha
 
Back
Naar boven