AndroidHealthClinic

Mr.O 2007 call-out

Bezoekers in dit topic

thnx rock:D Ronnie beats jay :P
 
zijn oude foto's toch.?
 
hier zie je pas echt hoe goed jay er uitziet,steekt boven iedereen uit,vooral qua massa.
Moet je dennis en jay s vergelijken,wat een lats van dennis :eek:
 
Markus Ruhl ftw.
 
Duidelijk Jay nr 1. Gezien linkerarm/lat van Coleman denk ik dat hij derde of vierde gaat eindigen, en dat is nog hoog.

Enige minpuntje van Jay is dat zijn bovenlichaam op deze foto's soms wat 'smooth' oogt.
 
Ik blijf het allemaal erg spannend vinden. Steeds als ik weer denk die gaat het worden begin ik weer te twijffelen. Er zit zoveel verschil in de bouw van alle deelnemers dat het gewoon erg moeilijk blijft om te beoordelen in mijn ogen. Benieuwd hoe het eruit ziet als ze allemaal het podium op moeten :)
 
Ik blijf het allemaal erg spannend vinden. Steeds als ik weer denk die gaat het worden begin ik weer te twijffelen. Er zit zoveel verschil in de bouw van alle deelnemers dat het gewoon erg moeilijk blijft om te beoordelen in mijn ogen. Benieuwd hoe het eruit ziet als ze allemaal het podium op moeten :)

:stupid:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:eek: die benen van freeman :bow:
 
Ik ga ook voor Jay op de eerste plaats, maar wat staat Dennis Wolf er mooi bij zeg, oogt ook veel mooier doordat hij dit jaar gebruik maakt van een wat donkerdere tanning, vooral z'n rear lat spread is echt sterk verbeterd en dan nog wat van die tanning om het af te maken. De oudere foto's zijn van vorig jaar en dan op de dag zelf..
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
sorry maar heb verschillende poses van Jay en Victor naast elkaar gezet en vind dat Victor er beter uitkomt. Bij Jay klopt het allemaal niet meer..
 
Cutler vs Coleman

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hier hoef ik niks bij te zeggen denk ik zo....

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hier hoef ik niks bij te zeggen denk ik zo....

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wolf rules Cutler.
 
vind ik ook ja,wolf verdient zeker eerste plaats imo
 
deze is wel leuk :

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
wauw
wolf is veel verbeterd zeg!
 
Back
Naar boven