AndroidHealthClinic

mr.O 2008

wie wordt mr.O 2008


  • Totaal stemmers
    217

Bezoekers in dit topic

helaas wolf niet, maar jay
wolf gaat het ook nooit worden ook al zou hij beter zijn ;)
 
Laatst bewerkt:
Niets nieuwe, de oude wordt het opnieuw ;)
Maw Jay

Wolf mss wel top3
 
Jay, als hij in shape komt is er niemand die in de buurt komt. En als hij niet in shape komt, wint hij alsnog.
 
ik denk jay, maar heb gestemd op Heath omdat ik hem gewoon veruit het mooiste fysiek vind hebben!
 
ik hoop heath of wolf maar ik denk jay... als het maar een eerlijke wedstrijd wordt...maar ja of dat gaat gebeuren....?
 
Nu zeg ik Jay.
Het is moeilijk om nu al voorspellingen te doen.
 
jay, hij is de grootste die uitkomt voor muscletech ;)
 
Ik denk Jay.
Hij is voor zover ik weet niet geblesseerd, ziet bruut uit op de guest posing foto's van laatst en heeft alle ervaring die hij nodig heeft om het niet te verkloten. Ben geen fan van Jay maar ik denk wel dattie het wordt.
 
Ik hoooop The blade.. als ie messcherp voor de dag komt met nog enkele extra kilo's... UBER!!

Maar net zoals iedereen.. denk ik toch dat het Jay zal worden..............
 
Denk gewoon Jay.

Dexter normaal gesproken 2e. 3e plaats zal door meerdere mannen gewonnen kunnen worden. Heath Wolf zijn daar goede kandidaten voor alhoewel zij beide minpunten hebben.

Maar shape van de dag kan ook dingen in het roet gooien.
 
Jay number 1. Wolf, heath en de blade erachteraan.
 
jay, hij is de grootste die uitkomt voor muscletech ;)

Is dat inside info die de Weider broers of iemand van AMI je heeft gegeven? Dit is nooit bewezen. Enige dat je met zekerheid kan zeggen is dat juryleden bang zijn hun nek uit te steken. Daarom dat Ronnie vorig jaar nog hoog wist te plaatsen en dat je keer op keer dezelfde jongens in de top 5 ziet
 
1 jay
2 wolf
3 dexter
 
Is dat inside info die de Weider broers of iemand van AMI je heeft gegeven? Dit is nooit bewezen. Enige dat je met zekerheid kan zeggen is dat juryleden bang zijn hun nek uit te steken. Daarom dat Ronnie vorig jaar nog hoog wist te plaatsen en dat je keer op keer dezelfde jongens in de top 5 ziet

Der is ook nooit bewezen dat alle wielrenners in de tour on gear zijn,
maar iedereen weet ondertussen dat het zo is :p
 
Der is ook nooit bewezen dat alle wielrenners in de tour on gear zijn,
maar iedereen weet ondertussen dat het zo is :p

+1. het is 1 hypocriet zooitje gewoon. alleen als je puur naar massa kijkt, ja dan zal jay zeker de terechte winnaar zijn. maar wolf ziet er gewoon beter uit.
 
Der is ook nooit bewezen dat alle wielrenners in de tour on gear zijn,
maar iedereen weet ondertussen dat het zo is :p

Hoezo nooit bewezen dat renners niet pakken? Hoeveel positieve gevallen nog voor het voor je is bewezen?

Ik geloof niet dat omdat je een contract hebt bij Weider of Muscletech gegarandeerd zal zijn van een hogere plaatsing. Zelfde belachelijke redenering is dat Amerikanen onverdiend hoger plaatsen dan Europeanen. Een Mr O onttronen is nu eenmaal heel moeilijk want het moet er zo vingerdik op liggen dat de jury zn nek durft uitsteken die titel aan iemand anders toe te kennen. Hypocriet boeltje? ja. Belangenvermenging? Twijfelachtig tot mogelijk maar zolang dat het niet bewezen is zou ik zoiets niet beweren
 
Back
Naar boven