AndroidHealthClinic

Mr. O the series!!!!!!

  • Topic starter MacB
  • Startdatum
  • Reacties 109
  • Weergaven 8K
  • Volgers 10

Bezoekers in dit topic

GVD wat een lekkertje die Kristal :heart: Volgens mij ook een dame met inhoud en zkr geen standaard dom blondje oid. Kende ik maar zulke dames!
 
Weer een nieuwe!

Tony Freeman dit keer!

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik vind de meeste afleveringen maar tegen vallen dit jaar.
 
Eindelijk is een aflevering zonder al dat muscletech gezeik :)

Hij staat er al goed geconditioneerd bij maar ik verwacht toch geen hoge plaatsing. Komt toch massa tekort heb ik het idee als ik hem naast Jay, Wolf, Dexter etc zet.
 
Brrr..wat een zooi, krijg steeds meer afkeer van die gasten.
 
Eindelijk is een aflevering zonder al dat muscletech gezeik :)

Hij staat er al goed geconditioneerd bij maar ik verwacht toch geen hoge plaatsing. Komt toch massa tekort heb ik het idee als ik hem naast Jay, Wolf, Dexter etc zet.

Eigen schuld, dikken bult. Had ie maar Muscletech moeten gebruiken. :)
 
Toney Freeman, goeie gast
 
achh top 5 haalt ie zowieso niet! die staat naar mij inziens al vast alleen de volgorde kan veranderen!
 
Heb vlak na Blood and Guts te kijken die vid van Freeman gezien...

Wat een verschil... gewoon no bs knallen van Yates gevolgd door een Freeman met zonnebrilleke op die pompsetjes aan het doen is. :rolleyes:
 
Heb vlak na Blood and Guts te kijken die vid van Freeman gezien...

Wat een verschil... gewoon no bs knallen van Yates gevolgd door een Freeman met zonnebrilleke op die pompsetjes aan het doen is. :rolleyes:

Daarom lacht Yates ook altijd met die Amerikanen , hij zegt dat ze trainen als wijven vergeleken met Europese bb'ers.;)
 
so what, die freeman ziet er top uit, boeie hoe die trained..het is geen powerlifter ofzo. hij zei zelf ook dat hij zwakke polsen ofzo had en daardoor overstapt is op die "lichtere" trainings manier.
 
Nieuwe Bitchesss

[Link niet meer beschikbaar]
 

Really? Ik vin het net een kerel man. Ga eens kijken bij de bloedstraat in A'dam, daar zitten transcoïtusuelen. Zit vast iets voor je bij als je op kerels met een pussy valt.
 
Ecto's zijn net skeletten met huid...nou blij?
 
Back
Naar boven